خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*شنیده ایم به مناسبت اربعین حسینی فیلم مذهبی- تاریخی "روز رستاخیز" در سانسی ویژه برای دولتی ها در سینما فرهنگ به نمایش درآمده است. اسحاق جهانگیری، محمد جواد ظریف، علی اکبرصالحی، علی جنتی ، حسام الدین آشنا و تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله بینندگان این فیلم بودند. بیشتر بینندگان تحت تاثیر این فیلم اشک ریختند. این فیلم که ساخته احمد رضا درویش است مقطع تاریخی مرگ معاویه تا شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا را روایت می‌کند. بازیگرانی از سوریه، لبنان، عراق و کویت در این فیلم بازی می‌کنند.

* پس از آنکه از ناطق نوری برای شرکت در یکی از جلسات اصولگرایی دعوت به عمل آمد وی در پاسخ گفته است: به نظر من جمع کردن سران اصولگرایی در یک جلسه مشکل است. از طرفی به قول پسرم من در جریان اصولگرایی تاثیر گذار نیستم و حرف شنوی از من در آن طرف بیشتر است.

* شنیده ایم به دلیل حضور اسفندیار رحیم مشایی در جلساتی که احمدی نژاد در ماه های اخیر برگزار کرده است، اکثر این جلسات به دلیل اعتراض دعوت شدگان به تعطیلی کشیده شده است. در روزهای اخیراحمدی نژاد از یکی از دوستان قدیمی اش که از دوران دفاع مقدس با وی همراه بوده ، خواسته تا در جلسات وی شرکت کند اما این دوست قدیمی در اعتراض به حضور مشایی عذرخواهی کرده و گفته شما وی را به همه دوستانت ترجیح دادی و این هزینه ها را به نظام تحمیل کردی. وی همچنین گفته تا زمانی که مشایی کنار شماست ما دیگر نزد تو نخواهیم آمد.

*دیدارهای حسن روحانی با خانواده های شهدا و جانبازان تاثیر مثبتی در میان طیف های مختلف مردم داشته است. این نقطه مثبت در دیدارهای وزرا با مراجع به دفعات از سوی مراجع عظام تقلید اشاره شده است.

*ارزیابی انتصابات در 17 استان کشور نشان می دهد که گرایشات سیاسی در 176 پست مدیر کلی به این شرح بوده است: 51 اصولگرا ،73 اصلاح طلب، 20 عضو اعتدال و توسعه و 32 چهره مستقل.

*در جلسه رسانه های اصلاح طلب مصوب شده است که به هیچ وجه خبر، گزارش وتصویری درباره سالگرد حماسه 9 دی منتشر نکنند. متاسفانه در رسانه های وابسته به دولت هم کم و بیش این خط رسانه ای مشاهده می شود. در میان اعضای کمیته های 24 گانه بزرگداشت حماسه 9 دی امسال تنها نام یک نهاد دولتی مشاهده می شود.

*در جلسه ای که با حضور آقایان نهاوندیان، آشنا، ابوطالبی ، صفایی و معزی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، سخنرانان از کم کاری رسانه ها در پوشش خبر تصویب طرح حسن روحانی در سازمان ملل تحت عنوان نفی خشونت و افراطی گری انتقاد کردند و رسانه ها را متهم به کم کاری در این باره کردند. در این جلسه علاوه بر حملاتی به صدا و سیما ، به رسانه های اصولگرا نیز حملاتی صورت گرفت. ارائه تصویری تاریک و سیاه از عملکرد دولت نهم و دهم  فصل مشترک سخنرانان این مراسم بود.

*شنیده ایم پس از انتشار خبر برنامه ریزی جریان فتنه برای سفر محمد خاتمی به قم ، این سفر با هوشمندی مراجع و علما لغو شده است. در هفته گذشته همچنین بیانیه های متعددی در قم منتشر شد و طیف های مختلف مردم اعلام کردند قم جای فتنه گران نیست و اجازه ورود آنان را به شهر قیام و حماسه نخواهیم داد.

*شنیده ایم پس از درج خبری مبنی بر برنامه ریزی جریان فتنه و اصلاحات برای سواستفاده از کنگره هم اندیشی احزاب، تغییراتی در نوع برگزاری و زمان آن صورت گرفته است. مشرق هفته گذشته خبر داده بود" به دنبال دعوت وزارت کشور از 48 حزب سیاسی برای حضور در کنگره هم اندیشی احزاب، اعضای مجمع روحانیون در صدد برآمده اند به این بهانه خود را در معرض رسانه ها قرار دهند. قرار است محمد خاتمی به عنوان رئیس شورای مرکزی مجمع و موسوی خوئینی ها به عنوان دبیر کل مجمع در این نشست شرکت کنند."

*شنیده ایم تعدادی از وبلاگ نویسان حامی احمدی نژاد در روز اربعین در حسینیه منتظران بهار گرد هم آمده اند تا احمدی نژاد برای آنان سخن بگوید. یکی از مدیران دولت احمدی نژاد طی سخنانی گفت:" امروز مشاور رئیس جمهور توده مردم را با عنوانی چون لبو فروش و بی سواد تحقیر می کند. این جریان مبنای منزلت اجتماعی را ثروت می داند و به همین دلیل مشاور رئیس جمهور می گوید تنها کسانی حق حرف زدن دارند که خوب بپوشند، خوب بخورند و هواپیما سوار شوند." این جلسه بیش از دو ساعت به طول انجامید. پیش از این هم اسفندیار رحیم مشایی در دیدار جمعی از دانشجویان و وبلاگ نویسان از آنها خواسته بود در فضای مجازی به صورت فعال تر و منسجم تر حضور یابند.

*حامد کرزای در سفری که به تهران داشته است گفته ما در افغانستان مجوز 200 تلویزیون خصوصی را داده ایم اما تمام این شبکه ها در اختیار آمریکایی‌ها قرار گرفته و آنها در حال فرهنگ سازی برای ما هستند.

*هاشمی رفسنجانی در سفر به کرمان اتهامات و نسبت هایی را به احمدی نژاد و سعید جلیلی ابراز داشته که تامل برانگیز است. وی در یکی از فرازهای صحبت اش می گوید:" دولت قبل با فریب‌ روستائیان، می‌خواست با پول یارانه‌ها در انتخابات پیروز شود. طی سال، دو سه برابر از روستائیان گرفته می‌شود و مقداری را به نام یارانه و با منت به خودشان برمی‌گردانند، خیلی‌ها گمان می‌کردند که اگر احمدی‌نژاد فردی را معرفی کند بیشترین آرا نصیب وی می‌شود و البته فردی را هم معرفی کردند گرچه اسمش احمدی‌نژاد نبود، اما از تبار او بود. بسیاری از مجلسی‌ها هم طرفدار او بودند، اما همین مردم و روستائیان، ما را به میدان آوردند و نتیجه درست را هم به دست آوردند، دنیا فهمید که ملت ایران به سمت تفکری پیش رفته است که می‌توان با آن همکاری کرد."

*گفته می شود سفیر جدید عربستان در تهران یک سرتیپ است که دکترای حقوق هم دارد. تخصص وی امنیت اطلاعات است و سابقه دیپلماتیک در پرونده وی وجود ندارد. رئیس جمهور استوارنامه سفرا را امضا می کند.

*ادعاهای مشاور ظریف در نشست بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز که با عنوان «تبیین توافق نامه 5+1 در ژنو» برگزار شد با بازتاب های منفی و سکوت مقامات وزارت خارجه کشورمان همراه بوده است. علی خرم هنگام سخنرانی خود بارها تاکید کرد که تمام متن توافق نامه با رهبر انقلاب هماهنگ شده بود و رهبر معظم انقلاب پیش از موافقت نامه آن را کاملا و کلمه به کلمه تایید کردند. این در حالی بود که دانشجویان در پاسخ به صحبت های وی گفتند رهبر انقلاب یک روز پیش از مذاکرات و در دیدار با بسیجیان اعلام کرده بود که «ما البتّه در جزئیّات این مذاکرات مداخله نمی کنیم؛ یک خطوط قرمزى وجود دارد، یک حدودى وجود دارد، این حدود باید رعایت بشود؛ این را گفتیم به مسئولین و موظّفند که این حدود را رعایت کنند».

*شنیده ایم علت استعفای اجباری دکتر شهاب اسفندیاری که دو هفته قبل با حکم محمدرضا جعفری جلوه رئیس بنیاد سینمایی فارابی  به سمت معاونت فرهنگی این بنیاد منصوب شد، نوشتن مقاله ای در حمایت از سعید جلیلی بوده است. از حسام الدین آشنا به عنوان نزدیکترین مشاور فرهنگی دولت یازدهم نام می برند. شهاب اسفندیاری از معدود مدیران سینمایی دولت یازدهم بود که از تخصص و تحصیلات سینمایی برخوردار است. او علاوه بر داشتن تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد سینما، دارای مدرک دکترای مطالعات فیلم از دانشگاه بیرمنگام انگلستان است.

*شنیده ایم با تشکیل کارگروه ویژه اقتصادی در دولت، بحث های گسترده ای درباره چگونه ادامه و یا تغییر هدفمندی یارانه ها کلید خورده است. از آقایان جواد صالحی اصفهانی، حمید شهرستانی، مسعود نیلی و علی نقی مشایخی به عنوان اعضای اصلی این کارگروه نام می برند.

*یکی از فعالان فتنه 88 که هنوز در توهم جمع آوری پایگاه اجتماعی برای خود است در اعتراض به برخورد چهره ها و رسانه های اصولگرا با وی گفته است:" چرا با من مثل بهزاد نبوی برخورد می کنید. مرا شنود می کنند و بعد گزارش های نادرست برای مقامات عالی می فرستند. من طرفدار نظام و رهبری هستم."

*در جلسه هفته گذشته رسانه های اصلاح طلب، مدیران حاضر در جلسه از ناهماهنگی های موجود در فضای رسانه ای گلایه کرده و معتقد بودند ما سر رسانه ای نداریم. کسی نیست ما را جمع کند و سوژه بدهد. اما اصولگرایان برای گام به گام حرکت خود برنامه دارند. شما ببینید چه فضایی برای مصاحبه حجاریان با ایسنا به وجود آوردند. هدف مصاحبه برجسته کردن نقش روحانی در رفع حصر منتظری بود اما همه چیز به انحلال مجلس توسط دولت کشیده شد. نباید ایسنا این بخش از مصاحبه را منتشر می کرد. یا ببینید درباره سفر هیات پارلمانی اروپا و دیدار با ستوده چه کردند. مدام خاتمی را می زنند اما ما دفاعی نداریم. جلسه ما هم سوراخ است آن هفته درباره نقد دولت بر سخنان حجاریان نقل قولی کردیم و سر از رسانه های اصولگرا در آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 281
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 39
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    احمدی نژاد بهتر است
  • فدایي رفسنجاني ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    جانم فدات :)) اینا خودشونو زدن به خریت میدونن که احمدي نژاد و دار و دستش ملتو بدبخت کردن و رفتن ولي باز اداي خرها را در مي آورند مرگ بر ضد رفسنجاني فداک یا اکبر :) مرگ بر
  • doodomeh ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    هاشمی رفسنجانی در سفر به کرمان اتهامات و نسبت هایی را به احمدی نژاد و سعید جلیلی ابراز داشته که تامل برانگیز است نظر اقای هاشمی بسیار صحیح و درست است
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    باز هم 20
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    سفیر سرهنگ در مقابل دولت حقوقدان؟!!
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    20
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    واسه گوساله‌هايی مثل تو، همون رفسنجانی خوبه که روستاييان را فقط موقع انتخابات می‌شناسد و پس از انتخابات کسی جز عمله‌های او حق اظهار نظر ندارد
  • مهدی ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    به نظر میاد طیف اعتدال برنامه ریزی منسجمی برای جذب خانواده شهدا به طرف خودشون دارن. تقریبا هر هفته روحانی به دیدار خانواده شهدا و جانبازان میره! امیدوارم که نیتش خیر باشه!
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    اینکه از دست اصلاح طلبان دارید میسوزید بسیار خوشحالیم.
  • فرشاد ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ناشناس ترسوی بی اختیار بی عرضه
  • ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    تو خوبی!
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    اسمت چرا doodomeh هست؟ ینی شما گوسفندی؟:)
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    کجای حرفهای هاشمی توهین بود؟ نکنه خودتونم طرفدار احمدی نژاد بودن رو فحش میدونید؟
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    واقعیت همان است که هاشمی گفته خود شما مشرقی ها هم همین اعتقاد رو دارید منتها زورتون میاد از هاشمی بشنوید
  • جلال ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    راست میگه احمدی نژاد نبود 88 سیب زمینی رایگان داد یکیش به خانواده پدربزرگم که تو روستا هستند
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    این خبرهای مشرق مثل نیر زهر آگینیه که قلب اصلاح طلبان رو هدف قرار می ده !! ممنونیم مشرق جان ...
  • ح س از کاشمر ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    احمدی نژاد مرد عدالت بود ولی همین فتنه گران نگذاشتند درورد بر احمدی نژاد
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    منفیایی که نظرت خورده نشون میده که چقدر حرف رفسنجانی صحیح بوده . دولت روحانی 4 سال بیشتر دوام نداره . این خط این نشون ! 4 سال دیگه هم همین حرف رو میزنی .
  • ali ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    بابا تو رابه خدا فکر مردم باشید فردا خودتان باید جواب خون شهدا رابدهید مردم خیلی گناه دارند بازیهای سیاسی رو ول کنید درمان ما فقط پیروی از شعار هیهات من الذله است
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ما که اهانت هاشمی به جلیلی رو نفهمیدیم چی بود!
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ما که اهانت هاشمی به جلیلی رو نفهمیدیم چی بود!
  • از اهالی سار کاشان ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    درود بر هاشمی
  • هانیه ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    احمدی بدون مشایی
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    ...خورد
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    سفیر جدید عربستان: من هم سرهنگم هم حقوقدان!
  • سید اصولگرا ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    در مورد اون سفیر جدید عربستان خیلی باید دقت کرد. خیلی از بحران های منطقه ی آسیای غربی زیر سر این آل سعود + رژیم صهیونیستی هست و باید خیلی مراقب بود. در مورد اظهار نظر آقای هاشمی رفسنجانی هم، اظهار نظر ایشون در مورد یارانه ها تا حدود زیادی درسته. امیدوارم بعضی خواص هم حالا که "آرامش سیاسی" بر کشور حاکم شده کارهای تنش زا انجام ندن و بذارن کشور راه پیشرفت رو طی کنه. امیدوارم دولت آقای روحانی همانطور که "سعی کرده" در مسائل سیاسی اعتدال رو رعایت کنه تو مسائل فرهنگی هم اعتدال رو رعایت کنه و به سمت لیبرالیسم نره که از اعتدال اسلامی به دور هست.
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    جلسه ما هم سوراخ است آن هفته درباره نقد دولت بر سخنان حجاریان نقل قولی کردیم و سر از رسانه های اصولگرا در آورد. . و این هفته هــــم همینطور!!! دوستان عزیز انقدر تابلو نباشن واگرنه این سوراخ و میبندن و دیگه ماسوژه ای برای خنده نداریم!:)
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    غلط املایی زیاد داره.
  • میترا1 ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    دیدارهای حسن روحانی با خانواده های شهدا و جانبازان تاثیر مثبتی در میان طیف های مختلف مردم داشته است. ............................................... کدوم مردم مشرق ؟؟؟!!!! همه میدونن این دیدارها هدفمنده !!! در واقع یک تقسیم کاربین ایشان و وزرا و مشاوران وطرفداران ایشان انجام شده !از شما بعنوان یک رسانه ی هوشمند این حرف بعیده!
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    احمدی نژاد را هنوز هم مردم به امثال اقایان ! ترجیح میدهند . عزت دست خداست .
  • saman ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    هاشمی کارش درست است تو این چند سال اخیر چندین بار به ما فهماند که حکومت دست کیه وچطور اداره میشه و....
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    کاری به انتقاداتی که به هر فردی میشه وارد کرد ندارم اما یک واقعیت اینه که هیشکی مثل محمود نمیتونه تو اصولگراها رای جمع کنه
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    نه بابا......
  • احمذ ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    احمدي نژاد بت شكن است وپوزه زيادي خواهان رو به خاك مليد.
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    باز هم 20 مثل همیشه
  • اصفهانی ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    0 0
    نظر آقای هاشمی بسیار درست و گویای واقعیت است.
  • مدیرمدرسه منطقه 2 ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    یکی از مدیران جدید منصوب شده در یکی از مناطق اموزش و پرورش شهر تهران که دستی بر وبلاگ نویسی دارد بعد از عزل یکی از مسوولین این منطقه که همسر شهید است نسبت به این خانم در وبلاگ خود بی حرمتی کرده که این اقدام بازتابهای بدی در بین معلمان و مدیران اموزش و پرورش داشته است
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خلایق هرچه لایق...
  • یکی از هزاران ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    تا اینجا این طور دستگیرمان شده است که از نظر آقای هاشمی نظر و رای مردم تا وقتی محترم و قابل ستایش است که منطبق و موید نظر ایشان باشد در غیر این صورت حتما یک جای کار می لنگد و باید به آن به دیده تردید نگاه کرد. مثلا انتخابات 88 .
  • مرضیه ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اینم یک شعر در مدح حضرت ایت الله از لندن و مهدی نازت چه خبر از خاتمی دسیسه سازت چه خبر ما در نه دی دهانتان را بستیم از فائزه ی زبون درازت چه خبر
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هنوز زود این چیزا رو به فهمی
  • میترا1 ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اقا جلال ! اونوقت پدر بزگش رایش را به یه گونی سیب زمینی فروخت ؟؟؟!!!چرا به پدر بزرگت وامثال ایشون توهین میکنی؟؟!!
  • میترا1 ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    سرهنگ حقوقدان ! ؟؟ ! باید دید برخورد روحانی باهاش چجوریه !!!
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    احمدی نژادهنوزم تو دل ملته واقایون از این میســـــــــــــــوزند ! نمیبینید روزی نیست که به ایشون حمله نکنن ؟؟ احمدی نژاد عزیز دوست داریم
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    واقعا مزخرف بود. پخش کن مشرق
  • شایان ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    برای یک جریان خاص و متحجر و تندرو و خائن به کشور باید تاسف خورد که با وجود شکست سنگین در انتخابات و پیام روشن مردم به آنها هنوز در فکر جنجال سازی می باشند.
  • صادقی ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    معلوم است خیلی از مرحله پرتی ........نمی دانم چرا مخالفان رفسنجانی حالا مدافع سفت و سخت او شده اند؟!!!
  • ای بابا ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خدایا قدرت چیه که هاشمی بعد از 70 سال...
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    جلسه ما سوراخ است شماها بفرماييد كجاتون سوراخ نيست؟!
  • اوریج ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ملاک شما برای هوشمندی چیه؟ بی انصافی و هوچی گری ؟
  • بنده خدا ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    دوران اقاي احمدي نژاد و مشائي تمام شد همانطور كه دوران دولتهاي اقاي خاتمي و ايت اله هاشمي رفسنجاني هم تمام شددولت جديد با راي مردم كه توسط دستگاههاي ناظر تائيد شد و توسط مقام معظم رهبري تنفيذ شد و حالا بايد همه كمك كنند كه كار كشور پيش برود و دست از اين تنگ نظري ها برداريد
  • اصولگرای دو دل ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    به من ثابت شده که اصولگراها هم مانند صهیونیستها رسانه ها را در اختیار گرفته اند کم کم دارم از اصولگرایی زده میشم
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اصلاح طلبا محلی از اعراب ندارند...
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مرگ بر فتنه گران 88 .
  • میستر ک ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    " طی سال، دو سه برابر از روستائیان گرفته می‌شود و مقداری را به نام یارانه و با منت به خودشان برمی‌گردانند" کاری به شخصیت هاشمی ندارم، ولی این مطلب کاملا درست بود. البته از نظر من
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    منم
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    12
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هرکی فهمید به مام بگه
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام بر روحانی
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هیچ غلطی نکرد،فقط...تو مملکت
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    12
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    100%
  • محمد ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    دوستان منتقد نظر فوق؛ جناب ناشناس گفته‌اند احمدي نژاد بهتر است، يعني اگر قرار باشد بين عزت ملي و اصول اساسي نظام با شكم انتخاب كنيم، خب بهتر است اعتقاداتمان را بچسبيم، نه كليد كذايي را. ايشان نگفته احمدي نژاد عالي و بي عيب است. از او بهتر بود، دوره بعد به او رأي مي‌دهيم. ولي تا وقتي دولت فعلي، رويه‌اش ايجاد مسجد ضرار باشد و مردم مؤمن كشور را به افراطي‌گري متهم كند، تلاش‌هايش نزد ما ارزشي ندارد. به قولي، رضاخان قلدر هم جاده و سد مي‌ساخت، ولي به مردم احترام نمي‌گذاشت. مثل دولت فعلي كه از موضع ارباب و رعيتي با مردم حرف مي‌زند.
  • محمد ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    جناب doodomeh؛ از نظر شما و آشيخ هاشمي، تهمت زدن كار درستي است؟! لابد نماز غفيله و شب هم مي‌خوانيد؟! به جاي نماز خواندن و تهمت زدن، بريد الاكلنگ بازي كه حداقل خير دنيا داره براتون!
  • محمد ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    حتماً بي شعوري كه از شيره غليظ ماليدن سر مردم توسط اصلاح‌طلبان نميسوزي! والا هر كي قد يه دونه ارزن، انصاف و معرفت در وجودش باقي مونده باشه، از تحميل هزينه به كشور ميسوزه. حالا توسط هر گروهي. تو يحتمل در خيل ايرانيان نيستي و خوشي زده زير دلت.
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    طبيعيه كه نفهميدي! اگه ميخواستي بفهمي، تو انتخابات كه دشمن صهيونيستي+اصلاح طلبان عليه ايشون همدست شده بودند رو مي‌ديدي! به عبارتي تو برو استراحت كن. به بصيرت شما نيازي نيست.
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    دليل هم داري؟!
  • محمد ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ميخواستم بنويسم كه شما زودتر نوشتي. احسنت. يادم مياد اين ديدارها رو پوپوليستي مي خواندند. آخرش آقاي روحاني مشخص كنند ديدار با اقشار مردم، پوپوليست است يا خير؟!
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    یعنی امثال پدربزرگ شما با چند کیلو سیب زمینی خام شدند و دوباره به احمدی نژاد رای دادند؟
  • امید ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    حالا چون اسمش فرشاد نیست لایق این همه توهینه؟ ماشالا تربیت خانوادگی
  • محمد ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مشتاقانه اين واقعيت از نظر آقاي رفسنجاني رو بگو ما هم بدونيم! شايد ما بي خبريم و شما مطلع! فقط لطفاً گزاره ذيل رو كه در روزنامه‌هاي جريان افسادطلب چاپ شده و بدون كمترين انديشه‌اي، مثل طوطي تكرار مي‌شود رو نگو. اون گزاره احمقانه اين است: "آگه جليلي عرضه داشت، اين همه تحريم نميشديم و بعد از هر بار برگشت از مذاكرات، بر خيل تحريم‌ها اضافه نميشد..." گزاره جاهلانه فوق رو همه شنيديم. جوابش هم صدها بار مطرح شده و آن اينكه اگر تمام كار دست خود ما بود، بله عرضه جليلي مهم است، ولي بخشي از كار دست دشمن است و وقتي دشمن به دنبال تحميل نظر خود است و شما در مقابل زورگويي او مقاومت كني، طبيعي است كه تنبيهت كنند. اگر بعد از هر بار مذاكره، جليلي با دست پر باز مي‌گشت، بايد شك مي‌كرديم كه كدام بخش كشور را فروخته كه دشمن غربي از او راضي است. عاقلان دانند كه حملات بي امان به جليلي، صرفاً سياسي بود و اثرش را هم در انتخابات گذاشت. خواستم بگم اگر منطق داري، به جز گزاره احمقانه و تكراري فوق، دليلي و استدلالي بيار كه نظر آقاي هاشمي درست است. اگر هم دليل نداري، يك نصيحت رو از من بپذير: سعي كن از خودت فكر كني و همچون طوطي، ضبط و پخش افكار پوچ ديگران نباشي. آدم خودش فكر كند و خطا كند، بهتر است از وضعيت فعلي كه عقل‌ها همه خاموش و دهان‌ها همه باز است. "يا حق"
  • 213 ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مشرق تشکر به ترتیب از بالا نظر مختصر میدم: ۱-التماس دعا... ۲-آقای ناطق خلایق هرچه لایق برو اونور (البته سالهاست رفتی) ۳-درود بر دوست احمدی نژاد که نرفت جلسه؛ونشان داد رزمنده واقعی است. ۴-انشاالله دیدار های آقای روحانی با خانواده شهدا به قصد خیر باشد ... ۵-انتسابات اصولگرایان خیلی کم است و بیشتر تکنوکرات مشاهده میشود تا مرد انقلاب و مقاومت... ۶-آخه اینا با گرامیداشت ۹ دی خودشون و طرفدارای مجرمشون رو زیر سوال میبرند (دولتی ها رو میگم) یادمون نمیره کیا ازشون دفاع کردن! ۷-جلساتی که آقای آشنا در آن باشد اصولگرا ستیزی است نه جلسه عادی (اعتدال!!!!! یا افراط؟؟؟؟) ۸-مردم وعلمای قم خدا رو شکر بیدارند که مفسد فی الارض (خاتمی) رو راه نداند... ۹-اصلاح طلب عزیز؛ تحرکات شما دست و پا زدن در باتلاق است ۱۰-زنده باد! بهار هم (فتنه) جریان انحراف بوده و هست... ۱۱-افغانستان در چنگ استکبار است . خدایا شکرت به برکت خون شهدا (استقلال,آزادی,جمهوری اسلامی )داریم. ۱۲اگر روستاییان هوشیار باشند میفهمند اکبر (آفا!) داره بهشون توهین میکند. اکبر (آقا!) یادت نره همین ها سالهاست بهت میگن د د (ز) حالا باز برو سفر استانی خاک بریز رو فتنه گریات خبر نداری داری دست وپا تو ... میزنی ۱۳-دولت در مورد امنیت ملی باید هوشیار باشه و مراقب این وهابیای پلید باشه ۱۴-اینا در مورد ژنو فقط دارن از اسم رهبری استفاده میکنن و الا با سخنان دیروز و امروز حضرت آقا تناقض در کارشون هست(چه توافقی بشه!...) ۱۵-آقای شهاب اسفندیاری نگران نباش طبیعت اینا همینطوره (انتقاد گریزن شدید . فقط خودشون میتونن تخریب کنن و چشم ندارن ببینن رفیق رقیبشون داره کار میکنه و وصف حالی هم از جلیلی میگه) ۱۶-میخوان به دستور اکبر (آقا!) سیب زمینی و ... بدن یارانه نقدی بره به حساب مهدی،فائزه و... ۱۷-اون فعال فتنه اسمش ممد خاتمی نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ۱۸-افساد طلبان عمدتأ اپوزیسیون داخلی و خارجی را تشکیل میدن (حجاریان هم معاویه مسلک زمانه است) عَلِيٌّ مَعَ الْحَقِّ وَ الْحَقُّ مَعَ عَلِيٍّ يَدُورُ حَيْثُمَا دَارَ (اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای)
  • یه بنده خدا ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    این نظر شماست.
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    متشکر از تایید جنابتان، البته راضی به زحمت نبودیم
  • حامد ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ناطق نوری: "از طرفی به قول پسرم من در جریان اصولگرایی تاثیر گذار نیستم و حرف شنوی از من در آن طرف بیشتر است." اینم که به حرف پسرش گوش میکنه.. تهش معلومه دیگه
  • ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هاشمي چيان عزيز ريختن اينجا عزيزان يكم از اين مجوزا و كاراي خوبتون به ما هم بدين شايد ما هم هاشمي شديم
  • آزادمـــرد ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مزخرف است!!!
  • آزادمـــرد ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    زدی وسط خال...
  • آزادمـــرد ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    منظور از مردم، کسانی هست که به جای عقده، شعور دارند... شما به خودت نگیر...
  • آزادمـــرد ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    باور کن تابلو بود که خبر آخرتون خالی بندیه ...
  • ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    انتصاب هر کسی به احمدی نژاد یه توهین محسوب میشه. حتی جلیلی
  • اصلاحچی ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    1- خبرای امروزتون کم حجم تر و پر بار تر بودن. 2- دارید از خاله زنک بودن دور میشید. 3- اخبارتون لحن اخلاقی تر بود. اما یه انتقاد: یسایت خودتون رو انتقدر بزرگ نبینید. که به خاطر خبر شما مثلا برنامه جلسه وزیر کشور عوض شده!
  • ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    کاری به انتقاداتی که به هر فردی میشه وارد کرد ندارم اما یک واقعیت اینه که هیشکی مثل محمود نمیتونه تو اصولگراها رای جمع کنه
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اصلاح طلبها که عددی نیستن ما از حماقت اصولگراها در مخالفت با احمدی میسوزیم
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    با دروغ و اختلاس نمی توان بتی را شکست!!!!
  • منبع آگاه ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مدیران و گردانندگان عزیز سایت و همینظور افراطی ها و تندروهایی که منافعشان با منافع تندرو ها و جنگ طلبان امریکایی و صهیونیستی یکیست , با پیروزی اقای روحانی و روی کار امدن دولتی مورد قبول و تایید مردم بزرگ ایران, نفسهای آخرشون رو میکشن افتادن بجون حواشی بیهوده و سنگ اندازی در اقدامات مثبت دولت گرچه نظری رو که مغایر با مثلا سیاست گذاریتون باشه درج نمیکنید.لااقل کمی تامل کنید.بخدا اگر مهدی (عج) هم ظهور کند شما در صف اول دروغین شمردن ادعاهاشون هستید!
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مخصوصا پوزه مردم خودمون رو بد جوری به خاک مالید
  • ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    یکی از جانبازها تعریف میکرد والا ما اصلا تو این چند سالی که خونه ایشون نزدیکیهای آسایشگاه است اصلا ما ایشون ندیدیم
  • امید ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    تهمت و غیبت ودروغ وتضعیف نظام اسلامی توسط اقای هاشمی وهرکسی که تریبونی داره کار درستی نیست . مردم خیلی عاقل تر از چیزی هستند که مسیولین اجرایی کشور فکر میکنند .
  • لیلا ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    من‏ ‏نمیدونم‏ ‏چرا‏ ‏بعضی‏ ‏ها‏ ‏اینقدر‏ ‏به‏ ‏شعور‏ ‏مردم‏ ‏توهین‏ ‏میکنن‏ ‏و‏ ‏فکر‏ ‏می‏ ‏کنن‏ ‏مرد‏م‏ ‏روستا‏ ‏عقلشون‏ ‏به‏ ‏شکمشونه‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏خاطر‏ ‏سیب‏ ‏زمینی‏ ‏به‏ ‏کسی‏ ‏رای‏ ‏میدن‏ ‏یا‏ ‏مردم‏ ‏به‏ ‏خاطر‏ ‏ساندیس‏ ‏نهم‏ ‏دی‏ ‏راهپیمایی‏ ‏کردن‏ ‏اخه‏ ‏ای‏ ‏نفهم‏ ‏بی‏ ‏شعور‏ ‏خیلی‏ ‏از‏ ‏بزرگان‏ ‏ما‏ ‏روستایی‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏قشر‏ ‏مستضعف‏ ‏بودن‏ ‏چرا‏ ‏اینقدر‏ ‏شعور‏ ‏شما‏ ‏اصلاح‏ ‏طلبها‏ ‏پایینه‏ ‏چرا‏ ‏مردم‏ ‏رو‏ ‏به‏ ‏چشم‏ ‏حقارت‏ ‏نگاه‏ ‏میکنید‏ ‏مگه‏ ‏شما‏ ‏کی‏ ‏هستید‏ ‏که‏ ‏جای‏ ‏مردم‏ ‏تصمیم‏ ‏میگیرید‏ ‏‏ ‏به‏ ‏زودی‏ ‏همین‏ ‏مردم‏ ‏جواب‏ ‏توهین‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏خیانت‏ ‏های‏ ‏شما‏ ‏رو‏ ‏میدن‏ ‏منتظر‏ ‏باشید
  • دارا ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    این آقایون قصد ندارن توبه کنند؟؟ داره دیر میشه ها!!! به فکر آبروی ریخته خودشونم نیستن، اینا توی گور هم دست از سیاست و دنیا طلبی برنمیدارند!!!!
  • افشار ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    این همه شخصیت گرا نباشید احمدی نژاد یا هاشمی ،
  • ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    دیدار روحانی با خانواده شهدا برای مصادره انقلاب و دفاع مقدس و خانواده شهداست!
  • علی ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اکبر میگوید:"دولت قبل با فریب‌ روستائیان، می‌خواست با پول یارانه‌ها در انتخابات پیروز شود. طی سال، دو سه برابر از روستائیان گرفته می‌شود ." اما از برنامه ریزی برای گرفتن علاوه بر دو سه برابری پول یارانه برای چاپیدن اصل یارنه چیزی نمیگوید .
  • reza ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    درود بر هاشمی.....زنده باد هاشمی..زنده باد اصلاح طلبان
  • ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    زنده باد احمدی نژاد . اینو همه ی مخالفینش بدونن !
  • ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اقای هاشمی! خودشممیدونه که نظرش درست واقعی نیست انوقت شما...؟!! خخخخخخخخخ
  • gunesh ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    در خواب زمستانی باش مثل خرس زود بیدار بشی اصصصصصصصفهاتی
  • mycolony ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    بسم رب الحسین .. . حرف های آقای هاشمی رو که همیشه بوده و هست ! از سوریه و خاطرات گرفته تا تخریب دولت قبلی اونم گاهی عجییییییییب! اما جمله آخرش رو ببینید!! ایران به سمتی رفته که میشه باهاش همکاری کرد!! مقاومت ! و در خط انقلاب بودنت مارو کشته حاجی ه
  • 0 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    همه نه خانم محترم !!!! فقط تو و بدبینیات . . و . . امثال تو !!!! این کار رئیس جمهور باعث افتخاره همه ایرانیهای اصیله . . . . . .
  • هم وطن ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مشرق جان همه راکه شنیدی پس چی رادیده ای
  • دلخون ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    درود برهاشمی که همیشه بهترین تحلیلهارا دارد احمدی نژاد بادادن پول باسم سهام عدالت دردوهفته به انتخابات مانده از مردم رای را گرفت
  • ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هاشمی اساسا کار کردن برای روستائیان را را عوام فریبی می داند در ضمن یارانه را برای نان و قبوض آب و برق و گاز دادند که تا حالا گران نشده است
  • ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اون یکی رو می فرستن پیش کدخدا بعد هم حسن آقا می اد بین خانواده شهدا که مثلا ما حافظ خون شهدا هستیم. یاد بچه های کانال چزابه بخیر که چند روز بی آب و غذا موندن
  • ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    احمدی نژاد تا ایرادات خود را برطرف نکند صد سال بعد هم تو ایران رای نمی آره
  • به اصلاح طلبان امريكايي ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اگه تو قضاياي سال 78 و سال 88 به خوبي تونستيد بر موچ رسانه با اون روزنامه هاي اجاره اي سوار بشيد.ديگه اون روزهاي خوشتون به تاريخ پيوست.به خاطر همينم هست الان اينجا هستيد اي افساد طلبان امريكايي
  • ميثم ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    به نظر من اگه همانند ديدار هاي رهبري با خانواده شهدا اين ديدار هاي بدون دوربين صدا وسيما انجام بشود اخلاص بيشتري مي توان از آن برداشت كرد
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هاشمی مست پیروزیه! اشکالی نداره ورق برمیگرده. یادتون هست همین آقای هاشمی مجلس هم رای نیاورد؟!؟!؟ یادتون هست همینایی که سنگ هاشمی رو به سینه می زنن یه روزی فریاد عالیجناب سرخ پوش سر می دادند!؟! خیلی چیز ها عوض می شود. چه قدر کودنی است که فکر کنی با سیب زمینی می شود ۲۳ میلیون رای خرید. به علاوه، دوستمون آقای روحانی نبودن با اون وعده های ۱۰۰ روزه شون و کلیدشون و ... ۱۰۰ روز گذشت و مردم هنوز هیچی نمی بینن.
  • انصاف ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    نظر هاشمی از روی بغض و کینه است
  • ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    علتش اينه كه بخش بسيار كوتاهي از صحبتهاش در سايت آمده، اگه كاملش رو مي ذاشت كاملا متوجه مي شدي
  • ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    راي مردم به دولت راي معيشت بوده، كه فعلا اوضاع بدتر از گذشته شده.
  • حق گو ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    فعلا" كه امپراتور . هيچ وجهه اي در بين مردم ندارد كه بايد گفت : الحمدلله رب العالمين !
  • ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    سوختن هم اگر در کار باشه برای آدم شدنتونه عزیز. اما اگر نمیخواید درست بشید خب به ... که درست نشدید!
  • منصور ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام دوستان ما کسانی را دوست داریم و به آن درود می فرستیم که وطن پرست باشد اسلام و رهبری را بشناسد و با مردم روک وراست باشد دوستان بیاید به همدیگر تهمت نگویم دست در دست هم دهیم ایران را آباد کنیم یعنی چه ا
  • به يادحاج احمد متوسليان ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    دراين صد وبيست روز حتي يك سفر استاني نرفته جناب تدبير واميد.ديدار با خانواده شهدا.جانبازان.كودكان بي سرپرست...مردم مدير انتخاب كرده اند ياپدر مقدس؟؟؟؟؟
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ادعاتونم میشه چرا امتیاز دهی به نظرات کار نمیکنه ؟ شما که ترسو نبودید؟!!!
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هاشمي خيلي وقت است كه تمام شده است.
  • صبا ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    دوزاریت کجه جیگر!
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اینکه همچنان در توهم به سر می برید مضحک است
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اظهار نظر آقای هاشمی دروغ و برمبنای مکر و فریب افکار عمومی بیان شده است. البته قبل از ایشان رسانه های متعلق به ایشان این نظر را مدت ها تبلیغ کرده اند تا قبل از طرح توسط ایشان ساده لوحانی مثل شما آن را نظر خودشان فرض کنند.
  • محمد ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خود آقای رفسنجانی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یکم فکر کنیم میبینیم همین ها احمدی نژادها رو با تحریک و جو سازی و مشکلات مهم کشور که همه دست خودشونه به سمت انحراف میکشونند ...
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    محل اعراب اصلاح طلبان در انتخابات دیده شد! اگر اعراب نداشتند که اکنون جلیلی شما رئیس دولت بود
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ممکنه چند فقره پوزه بر خاک مالیده را نام ببرید؟! نام صاحبان آن پوزه ها هیچگاه از جیب احمدی نژاد در نیامد!
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خود را آرام میکنید.همان هاشمی تمام شده پیروز انتخابات گذشته بود
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    طولی نمیکشه که مردم بفهمن احمدی نژاد چقدر سرتر بود
  • احسان ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    و آقای هاشمی زیاد حرف می زند وگرنه اون زنه براش وای میستاد!!!
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    "شنیده ایم علت استعفای اجباری دکتر شهاب اسفندیاری که دو هفته قبل با حکم محمدرضا جعفری جلوه رئیس بنیاد سینمایی فارابی به سمت معاونت فرهنگی این بنیاد منصوب شد، نوشتن مقاله ای در حمایت از سعید جلیلی بوده است." ....................................... افراطی گری پشت نقاب تدبیر وامید
  • امیر ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    به آقای هاشمی عرض می کنم جنابعالی و طیف کارگزاران در دولت سازندگی بیشترین عوام فریبی را مرتکب می شدید و مردم را تحقیر می کردید و مردم هم جوابتان را در سال های 84 و 88 دادند ولی رویی که از سنگ پای قزوین گوی سبقت ربوده همان روی شماست. جالب است باخت سال های 84 و 88 را با آن فاصله زیاد تحمل نکردید و سلامت انتخابات را در هر دو دوره زیر سوال بردید و انتخابات امسال را که با فاصله 300هزار رای بردید سالم اعلام کردید. پس معیار درستی کارها هوای نفس و منافع جناح شماست و الا مابقی فقط شعار است. راستی آقای هاشمی بهتر است در این شرایط سنی کمی هم به فکر آخرت خودتان باشید؛ الحمد لله آقازاده ها و دارو دسته تان فعالند شما زحمت نیفتید.
  • هادی کلهر کلخورانی ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    باسمه تعالی سلام علیکم خدا پدر احمدی نژاد رو بیامرزه که تو مناظره 88 پته خیلی ها رو که سی و خورده ایی ساله بابای مردم رو در آوردن رو آب ریخت ...
  • homa ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هاشمی سنش بالاست....هاشمی به جای سفر استانی باید به فکر بستن سفر آخرت باشه/...
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اونا خوب می دونن که در بین ایثارگران رخنه کردن سخته ولی تلاش می کنن!
  • کوروش ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    بابا شما باید فراجناحی باشین. خسته نشدین اینقدر به اصلاح طلب ها حمله کردین. اینقدر گفتین فتنه فتنه. بیاین فضا رو باز کنین وضع قوه قضاییه رو سر و سامون بدین. آزادی های اجنماعی رو به ملت بدین. فرهنگ ایرانی رو ترویج بدین. دنیا داره چهارنعل می تازه. ما نشستیم هی می گیم فنته فنته فتنه. این خیانتکاره اون بی بصیرته. ما هیچ چاره ای نداریم جز فرهنگ بومی و ایرانی خودمون رو ترویج بدیم که اتفاقا اخلاقمدار هم هست. این فرهنگ توش عشق داره. اخلاق داره. عفت داره. موسیقی داره. رقص داره. ورزش داره. شادی داره. این فرهنگ اصالت داره اصالت. وگرنه شک نکنید در مقابل غرب شکست می خوریم. تو این سی سال ما هیچ کار فرهنگی نکردیم مگر با زور. نمیشه مشرق جان عزیز دل.
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اما اون که کنارش هست بد جور خرابه و توسط افساد طلبان مورد احترامه (مراجعه کن به مصاحبه نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی و...) پس دیگه تموم شده...دوره آخر احمدی نژاد ضربه به مستضعفان بود...
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    حیف از کلمه " اصلاح " که بر چهره فاسدان و بی دینان و مروجان فرهنگ شیطانی غرب قرار گرفته ...لعن خدا بر منافقان
  • علی ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هاشمی و کارگزاران پاشنه اشیل روحانی هستند و من روحانی را بدون اینها دوست دارم و کاش روحانی نیروهای قوی و معتدل اصلاح طلبان مثل عارف. بی طرف . مهر علیزاده .را استفاده می کرد
  • رضا ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    در تعجبم از مشرق که هنوز طرفدار احمدی نژاده
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ای خدا امام زمانو بفرست
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    سفر استانی به درد نخور چه فایده ای داره ؟
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    آخی...
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هرچی بدبختی داریم از جلیلی و احمدی نژاده اگه جلیلی یه کم نرمتر بود الان مجبور نبودیم بحث موشکی و سوریه و.. را وارد مذاکرات کنیم!
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    برو بچه اونموقع چندسالت بود؟
  • امیر ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    جناب ناشناس که اولین پاسخ را داده اید دو روز دیگر سالگرد حماسه 9 دی است اگر به شعارهایی که مردم به طور خود جوش در آن روز دادن دقت کرده باشید خواهید فهمید که 9 دی هاشمی ... کشیده شد.
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مشرق از مشایی میترسی ؟؟؟؟
  • داریوش ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    نگو!! چرا حرف حق میزنی؟؟؟؟؟ منافق! وطن فروش! افسادطلب! میخوای دیگه نظراتت تایید نشه؟ میخوای بهت تهمت بزنن؟ ایرانی جماعت تاب حرف حق شنیدن نداره!!!
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    همین هاشمی که بدشو میگی داره ایران رو از پیچ تاریخی که رهبر فرمودند رد میکنه فقط کمی با انصاف باشید در ضمن من در دو دوره به احمدی نژاد و یک دوره به جلیلی رای دادم ولی الان از هواداران سرسخت اعتدال هستم و در دوره بعدی هم بهشون رای میدم الهم احفظ قائدنا سید علی و اکبر آقا :) مرگ بر هر کسی که منافع حزبی رو بر ملی ترجیح بده!
  • بنده خدا ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    بااحترام به کلیه نظرات ،بابا همه سروته یک کرباسند فقط هریک حسنهائی دارند که دیگری ندارد . اینفدر این و آن نکنید.باتشکر
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اینکه مملکت از دست اصلاح طلبان داره میسوزه بسیار ناراحتیم
  • ایرانی ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    آقای احمدی نژاد یا دوستان ومردم ایران یا مشایی . رای میدهیم به یک شرط.... احسان جالب گفتی واقعا؟ اقای سعید جلیلی بیسته عالیییییییییییییییییییییی
  • ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام علینا و علی عباد الله الصالحین
  • کیا ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خب که چی؟ چه تغییری توی اوضاع و احوال مردم و مملکت بوجود آمد؟ الان هم که معلوم شده خودش و اطرافیانش هم اینکاره بودن.
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    درود بر حاج منصور ارضی
  • ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ظا هرا محمد علی نجفی رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشکری بیماری را بهانه کرده و استعفا داده است
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    از کی تا حالانظر افرادی که الزایمر دارند شده گویای واقعیت؟!
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    من و دوستان دانشگاهیم واقعا موندیم که چرا روحانی از بیطرف و مهر علیزاده استفاده نکرد حالا عارف را می گیم شاید نمی خواست معاون اول بذاره و جای دیگر را هم قبول نکرد
  • جمعی از کارکنان شرکت های دولتی ها به بخش خصوضی واگذار شدن ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    دولت سابق به حق و حقوق کارگران رسمی خیانت کرد مزایا مختلف ما کارگران رسمی قطع کردند جمعی از کارگران شرکت های دولتی ها واگذار شده به بخش خصوصی
  • جمعی از کارکنان شرکت های دولتی ها به بخش خصوضی واگذار شدن ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    فقط به خاطر اینکه مسئولین و مدیران هیچ ارزش برای کارگران رسمی قائل نیستند ویک طرف عمل می کنند
  • m_j ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ما که با اصول گرا ها فامیل نیستم! دنبال کسایی هستیم که سالم تر باشند. خب سوختن هم داره ببینیم بین اون همه آدمهای با عرضه یکی سر از کار درآورده که صد روزه هیچ خاکی به سرمان نمالیده. سوختن داره ببینی عرصه برای بی دینها باز شده و....
  • جمعی از کارکنان زحمت کش مظلومl ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    شغل ما نگهبانان رسمی جزومشاغل نوبت کاری و اضافه کاری محسوب نمی شود در حالی که واقعا شغل سختی است و به هر کجا هم اعتراض کردیم کسی پیگیر کا ما نبود
  • m_j ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    حضرت علی می گه: من جرّب المجرّب حلّت به الندامة. هاشمی تجربه شده بود. دوباره به اسم هاشمی به روحانی رأی دادید. حالا منتظر پشیمونی هاتون باشید....
  • شاکی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    چرا با وجود جوانان بیکار تحصیل کرده برخی سازمانها و ادارات همچنان بازنشستگان را دعوت به کار مجدد می کنند
  • لیلا ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    من نمیدونم چرا بعضی ها به مردم و خصوصا مردم روستا اینقدر توهین میکنن؟ آخه ...شما نمیدونید که بیشتر بزرگان دینی و علمی ما از دل این مردم روستایی و مستضعف بیرون اومدن چرا شما اصلاح طلب ها فکر میکنید مردم عقلشون به شکمشونه به خاط سیب زمینی به کسی رای دادند یا به خاطر ساندیس در راهپیمایی شرکت میکنن ؟ شما کی هستید که اینجوری مردم رو تحقیر میکنید؟ شما کی هستید که به جای خدا ارزش مردم رو تعین میکنید؟ به زودی همین مردم جواب توهین شماها رو میدن منتظر باشید
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ما ادما عادت داریم با تهمت و افترا گور خودمونو پر کنیم!
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    شما به این میگویید تهمت.پس حرفای آقای احمدی نژاد به اقای هاشمی و موسوی و خاتمی و ناطق نوری و دیگران را در 13 خرداد یادتان رفته.این حرف اقای هاشمی تهمت نیست حقیقته.
  • m_j ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    حیف که ما حق نداریم سلامت انتخابات رو زیر سؤال ببریم و گرنه حرف زیاد داشتیم برای گفتن. البته قبول دارم که مردم با دست خودشون به روحانی رأی دادن...
  • احمدخواجوند ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ميگن مسلمان نبايد دروغ بگويد واگر دروغ بگويد اعمالش مورد قبول نيست پس اين هاشمي دارد چه ميگويد تكليفش چيست ؟؟
  • جمعی ازکارگران بیمه ای دائم زحمت کش مظلومl ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    تاکنون هیچ مسئولی نه جوابگو بوده و نه عملی انجام داده اند پس پاسخ بدهند با بت چه چیز و چه کاری حقوق می گیرند؟
  • mohammad ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    بدترین رئیس جمهور ایران احمدی نژاد جلوی ولایت ایستاد و ملت ایران رو هم به فلاکت رسوند و جیگر ما بچه حزب اللهی ها رو هم با مقابلش با حضرت آقا سوزوند
  • لیلا ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اصلاح طلب ها که آدم نیستند چون اها مردم رو نفهم و کم عقل میدونن.
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • شاکی ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    لطفا صدای اعتراض ما را به گوش مسئولان برسانید این گونه ظلم ها و پاگذاشتن روی حق الناس است سکوت مسئولین و مدیران در برابر نوبت کاری و اضافه کاری و هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده است چرا
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    68 78 و88 باید منتظر فتنه ی 10 ساله ای از سمت آمریکا و اسرائیل در سال98 داشت
  • شاکی ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    که نمایندگان مجلس از انجام آن عاجز بودند چرا دولت و مجلس هیچ نظارتی برگرانی ها ندارد
  • لیلا ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ما که فلاکتی احساس نکردیم و جز عزت ایران چیزی ندیدم فلاک ما الانه که به لطف دولت اصلاح طلب هر بی سرو پایی در امور کشور ما دخالت میکنه و ما رو تهدید میکنه
  • لیلا ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    حرفهایی که احمدی نزاد در مورد رفسنجانی زد چیز جدیدی نبود قبل از اون مردم کوچه بازار میگفت و احمدی نژاد اونو علنی کرد از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
  • لیلا ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    حالت خوبه ؟من که مشکلی ندیدم حتما باز زیادی مصرف کردی توهم گرفتی
  • سرباز کوچک ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خطاب به اونهایی که باورشون شده جلیلی آدم احمدی نژاد بوده: شما که 2 زار از جلیلی نمیدونید و گوشتون رو سپردید به بوق های تخریبی مزدوران آمریکا علیه جلیلی، اصلا صلاحیت نظر دادن راجع به جلیلی رو ندارید. سطح بینایی و فهم شما بعد از دست و هوراهاتون برای ژنوچای معلوم شده هرچند چون خدا نمیخواد چیزهای به این روشنی رو هم نمیتونید ببینید بهتره برید و بابت حمایت های کورکورانتون استغفار کنید شاید فرجی براتون حاصل بشه
  • لیلا ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    کارهایی که روحانی میکنه به دل نمیچسبه احساس میکنم مصنوعیه برای جلب توجه کردنه
  • لیلا ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    لعنت خدا بر اصلاح طلب ها و دوستداران اونها که مملکت رو به آشوب کشیدند
  • لیلا ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    برو بین مردم ببین که مردم چی میگن همه میدونن که خاندان هاشمی چی هستند و چیکار کردن
  • سرباز کوچک ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    میبینم که اصلاح طلبان با اقلیت کمتر از یک میلیون نفر هنوز تو توهم این هستن که مردم به خاطر اصلاحات به روحانی رأی دادن اگر شما انقدر آدم داشتید خاتمیتون ذلیلانه عارف رو مجبور نمیکرد به نفع روحانی کناره گیری کنه. لااقل روحانی رو مجبور میکردن به نفع عارف بره کنار شما اصلاح طلبا نمی دونم چرا تو پارتی هاتون قرص مصرف میکنید. شما حالت عادیش هم تو توهمید
  • لیلا ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اگه نام اون پوزه بر خاک مالیده ها از جیبش بیرون نیومد به خاطر مصلحت کشور بود ما که یادمون نرفته شما چه آشوبی به پا کردید اگه میخواست اسمشون رو بگه حتما مردم رو به خاک وخون میکشیدید
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    دمش گرم
  • لیلا ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    لعنت خدا بر دشمن خدا و هر چی ریاکاره که به اسم دین تیشه به ریشه دین میزنن
  • عبدالله ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اين ديدارها براي تبليغات مجلس دهم بوده وبه قول معروف سلام گرگ بي طمع نيست.
  • لیلا ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اگه میفهمیدی تعجب میکردم چون اصولا شما اصلاح طلب ها مشکل درک و فهم دارید
  • mohammad ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    بدترین رئیس جمهور ایران احمدی نژاد جلوی ولایت ایستاد و ملت ایران رو هم به فلاکت رسوند و جیگر ما بچه حزب اللهی ها رو هم با مقابلش با حضرت آقا سوزوند
  • سرباز ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    پر کردن پازل آمریکا و اسرائیل برای چسبوندن جلیی به احمدی نژاد کم اهانتیه؟؟؟ جلیلی اگه نماینده احمدی نژاد بود تو مناظرات انقدر با اخلاق ظاهر نمیشد. اونها از اخلاق جلیلی برای نقد منصفانه و علمی مشکلات کشور و عدم نقد عوامانه -مثل بعضی از کاندیداها که آدم رو یاد بحث های بین مردم تو تاکسی مینداخت- سوءاستفاده کردن و گفتن جلیلی موافق عملکرد دولته. من نمیدونم این آقا چطور تو آخرت میخواد جواب این خیانت رو بده. اگه قبلا واقعا برای انقلاب زحمت کشیده، چطور حاضره آخر عمری همش رو تباه کنه خدا آخر عاقبت همه رو به خیر کنه
  • لیلا ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ما از دست اصلاح طلب ها نمیسوزیم داریم از این میسوزیم که چه راحت عزت و دین مردم رو به اسم اعتدال تارج میکنن و با دشمن خدا و اهل بیت دست دوستی میدن
  • رهگذر60 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ببین خوب یا بد از جوره احمدی نژاد و یارانش دیگه نمیتونن سمت ریاست برن وسلام
  • نجف ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    احمذ جان فعلا نگران احمدی نژاد خودت باش که بخاک مالیده شده!!!!!!!!!!
  • mohammad ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    بدترین رئیس جمهور ایران احمدی نژاد جلوی ولایت ایستاد و ملت ایران رو هم به فلاکت رسوند و جیگر ما بچه حزب اللهی ها رو هم با مقابلش با حضرت آقا سوزوند
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    فدايي جان افراط و تفريط دشمن هر تفكري است
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ... تمام تلاشش را کرد که احمدی‌نژاد را جلوي رهبری قرار دهد ولی به کوری چشم بدخواهان نظام اين امر میسر نشد.
  • محمود ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    زنده با محمود مردمی نژاد
  • doodomeh ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اقای ناشناس هر موقع ادب یاد گرفتی بعدا شروع کن ...گرچه از دار و دسته ی اقای ... بیشتر از این هم انتظاری نیس
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    حالا فدايي چيش هستي؟!!!
  • doodomeh ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    موافقم واقعیت همان است که هاشمی گفته
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مشرق بیا مرد باش و همه همه همه همه نظرات را ثبت کن نه ...
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    نه که احمدی نژاد کم به هاشمی تهمت زد!‍! فتنه گر اصلی احمدی نژاد است
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    کسی که از رهیری حرف شنوی ندارد ومجب اختلاف اصولگرایان شد خوب نیست مگر اینکه خود را اصلاح کند البته کارهای خوب هم داشت ولی چه فایده
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین . ...هرکس دیگری رسوا می شود
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    فقط جلیلی...................
  • امیر ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    آقای نا شناس که حتی اینقدر اعتماد به نفس نداری که اسمت رو بذاری به سن مردم چکار داری فقط این رو بهت بگم که در دوره اول ریاست هاشمی بنده تازه ازدواج کرده بودم و چیزی نمانده بود که به خاطر فشارهای اقتصادی زندگی ام از هم بپاشد
  • رهگذر 60 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ادم خندش میگیره با حرفت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چی میگی تو بابا حرفهای تاریخی میبینم والا
  • احمدی نژآدی ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خر خودتی و ...
  • احمدی نژآدی ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    احمدی نژآد = کار و کار و کار حالا با کار مشکل دارن دیگه باید یه کم از تنبلیشون کم کنن
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اینا اگه یه سفر استانی برن کمر درد میگیرن بذار لااقل در پست پدر مقدس خدمت کنن !!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • رهگذر60 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    نه عزیزم هاشمی رو دوست داریم خودت به خاطر خوانوادت حاظر نیستی جونتو بدی؟به به عجب ها بعله گلم و خاتمی واسمون مثل بزرگتر بالای سرمونه برای تمام ایران حاظریم برای این دو جان فدا کنیم همانگونه که حاظریم برای رهبرمون سرمونو فدا کنیم
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    دارین گند میزنین به مملکت
  • علی ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    نامزد احمدی نژاد مشایی بود که تایید صلاحیت شد جلیلی از تبار مشایی و بهاری هانبوده ونیست نشون به این نشون که سایت وابسته به مشایی هم ایشون رو تخریب کرد و همه ی مشکلات رو به گردن ایشون انداخت (نسخه ی اینترنتی روزنامه ی ایران اردیبهشت ماه مطلبی باعنوان" فرش قرمز خودی ها برای تحریمهای بیشتر" منتشرکرد) درود برسعید جلیلی ،سیاستمدار اخلاق مدار انقلابی که چپ وراست و کارگزاران وبهاری ها همگی تخریبش کردند چهارسال دیگه میاد وبساط آقای ه رو بهم میزنه.....
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    زنده با محمود مردمی نژاد
  • لیلا ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    احتمالا شما مهدی هاشمی نیستی؟
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    انشا الله فداش بشی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • علی ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    نمیدانم چرا ولی باخواندن کامنت شما یادصحبتهای نتانیاهو افتادم.....! این فرهنگی که جناب عالی فرمودید نه فرهنگ ایران باستان بوده نه ایران پس ازاسلام،بلکه فرهنگ فاسد غربی است که سه قرن است صهیونیستها آنرادرسراسر دنیاترویج میکنند درضمن این رهبرانقلاب اسلامی کشوری به نام ایران بود(که ظاهرا شماآن رانمیشناسید) که آشوب های 88 رافتنه نامید وخواستار عذرخواهی فتنه گران شد وهمان رهبر بود که مسئله ی بصیرت رامطرح کرد..... ....have a nice day
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    :)))) سلامتی
  • 929326 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    هر وقت توانستید مودبانه به نظر مخالف پاسخ بدهید،میتوانید به موفقیت امیدوار باشید.
  • فاطمه ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مشرق نظر قبلی من را نشان بده یا اینکه دوباره بفرستم البته با انصاف شما
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    چ عجب
  • ابوالفضل ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ببخشید بعضی از مردم سر پیچ تاریخی گند زدند و حامیان ستون فتتنه را انتخاب کردند ... شاید حکمتی باشد. ا... و اعلم
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ان شاءالله تو آخرت هم با هم محشور بشین :))
  • سرباز کوچک ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    علی آقا واسه کی داری دلیل میاری؟؟ این جماعت اگه منطق حالیشون بود که واسه تحقیرنامه ژنو جشن نمیگرفتن!
  • عزت ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اینجا بوی مشایی میاد!! اسفندیار خودتی؟؟ چرا اسمت رو گذاشتی کوروش و داریوش؟ اسفندیار هم اسم قشنگیه ها!
  • کاوه ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مشرق طرفدار احمدی نژاد نیست. مشرق مخالف تزویر و فریب و مخالف توهین به سیاستمدار با اخلاق (والبته مظلوم) انتخابات سعید جلیلیه
  • حمید ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    الان کجای این نظر تهمت و افترا بود؟؟؟ البته تمسخر توش بود. ولی من شنیدم راجع به دشمن ملت و با هدف اگاه سازی مردم از فتنه، این گناه مشکلی نداره.
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    زنده یاد محمود مردمی نژاد
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    چرا
  • فدایي رفسنجاني ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    به ترتیب جوابتون رو میدم ناشناس 12.08: بدان که ما مثل شما نیستیم ما اعتدال و حد وسط هستیم. ناشناس 13.03: چیشو دوس داري؟؟! احمدي نژآدي: درکت میکنم ،آخي... رهگذر 60: میخوامت..ولي زیاد با اون تیکه خاتمیت حال نکردم! لیلا: نچ! ناشناس 14.23: انشاءالله :))
  • افشار ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    من با هاشمی مخالفم ولی بعضی جاها خوبه افرادی مثل خاتمی رو خوب بازی میده اصلاح طلب ها رو مثل عروسک بازی میده این خوبه
  • فاطمه ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    نظر قبلی این بود که : احمدی نژاد اگه مثل چهار سال اول بیاد و بدون مشایی حتما رای میدیم با این اوضاع فعلی خدا عاقبت کشور وما را بخیر کند صد رحمت به احمدی نژاد چرافقط نیمه ی خالی را میبینید برای خدا حرف بزنید سعید جلیلی که بیست وعالی
  • ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اینم مثبت برو حالشو ببر
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    حالتت خوش نیستا!!!!!!!
  • محمد ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    جالب است! دلیل ترس از جلیلی چیست؟!! هم رسانه های اونوری و هم اینوری هنوز از او دست برنداشته اند!!! براستی نگران چه هستند؟!!!! انتخابات که تمام شده...
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    فدایی جان ! چند جونت را فروختی !!! خیلی خقیری !
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اُزار مرد !!! اسم مرد یا ازاد را از خودت بردار و بعد توهین کن به یه خانم
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    احسنت
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    احمدی بت شکن ! مردم خودشون همه چیو میفهمن ! مرگ برکسانیکه عزت این مردمو نمیخوان
  • شفق ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ما هم باور کردیم جناب عالی بچه حزب اللهی هستی!
  • علی سلیمانی ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    آقای عزیز با اون پرچم قشنگت!متاسفانه امروز به کسانی که دغدغه دین دارند افراطی وتندرو میگن پس شما آرزوت رو به گور ببر که این افراد آخرعمرشون باشه چون دین دارها مرگشان شهادت است وشهدا عندربهم یرزقون اند. دوم استغفرالله حرف دهانتان را بفهمید حضرت مهدی وادعاهایش!!!برادر آمریکایی حضرت مهدی ادعایی ندارد وتمام گفته هایش وعده های خداست نه مثل ارباب شما ادعاهای توخالی
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    جناب مشرق،
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اوه اوه اوه اوه یکی لیلا رو جمع کنه! خواهرمن کسی مردم رو نفهم فرض میکنه که بگه تحریمها کاغذ پاره اند! کسی مردم رو نفهم فرض میکنه که فیلم رسوایی داداشش اومده بیرون تازه یه چیزی هم طلبکار شده! باز بگم؟ نه نمیگم میترسم از خجالت آب بشین همتون!
  • عباسی ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    بااین مطالبتون نشون دادین چقدر تندرو هستین.بذارین دولت محترم مردم رو از این فلاکتی که دولت قبلی به سرمون اورد نجات بده.
  • حمید ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    شما مثل اینکه خیلی کم به بادجه های روزنامه فروشی سر میزنی! البته اگر میبینی از این همه رسانه اصلاحاتی 2 تا کلمه حرف درست و منطقی در نمیاد واسه اینه که دفاع از باطل مخاطب احمق میخواد که البته تو ایران سخت پیدا میشه. آخه احمق هایی که امریکایی ها تو ایران تربیت میکنن اغلب موجودات بی مایه و بی بخاری هستن
  • بچه حزب اللهی ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    شفق جان محمد خیلی خیلی هم درست میگه! خاتمی کاری رو که احمدی نژاد کرد،نکرد! احمدینژاد با ایستادن جلوی دستورات رهبر از دیده ی ما رفت! و آنکه از دیده برفت از دل برفت!!!
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    وقتی خود جلیلی نه تایید میکنه نه تکذیب،گناه ملت بنده خدا چیه؟
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اونو دیگه خدا تعیین میکنه من شما دست بذاریم رو کلاه خودمون بهتره
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    بگم؟بگم؟
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    نه بعضی ها در سرقت اموال عمومی خبره تر عمل میکنند
  • سرباز کوچک ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    شما بجای اراجیف مزدورهای آمریکا، شبها آب نمک قرقره کنی واست بهتره. این مزخرفاتی که افاضه فرمودی خیلی وقته برای مخاطبای مشرق پروندش بسته شده. بیشتر سر بزن اینجا، شاید کمی از این فضای ضبط و پخشی درآی
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    کسی شعورش پایینه که دم انتخابات بره سیب زمینی چخش کنه و مردم رو قسم بده که بهش رای بدن! اون مردی که رفت،مردم رو حقیر فرض میکرد!
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    صد در صد موافقم
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    از کی از نتانیاهو؟
  • هوشنگ خان ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اینا سفر استانی برن، دیگه بیمارستان ها واسه خود مردم اون استان تخت خالی ندارن
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خلاصه اینکه هرکس با سید علی دربیفته مردم به زباله دان تاریخ میفرستنش خواه خاتمی خواه احمدی نژاد خواه هر کس دیگر
  • سینا ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    کجای حرف هاشمی اهانت بود؟ با این جوسازی‌ها به جایی نمی‌رسید.
  • سردار منوجان ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خوب بمال شاید هاشمی دوباره یه چیزی بهت بده
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    محمود تو قلب ما جا داره بر میگرده اون هم با چه عزتی ....
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    احمدی نژاد اگر خودش را از قرآن هم بپوشاند لیاقت طرفداری بچه حزب اللهی ها رو نداره
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    تو این بلبشوی نظرات، پاراگراف اول رو از دست ندین... ناطق هم داره پسرم پسرم میکنه!!1
  • امیر ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    ما از هرگونه توهین به احمدی نزاد و حامیان نخبه اش کاملا حمایت میکنیم درضمن اون ممرو لولو برد نقل قولی از رییس جمهور اسبق مملکت :))))))))))))
  • مصطفی ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اگر کره ی زمین را همچون ظرفی آب تصور کنیم ایران همانند تکه یخی است که به مرور زمان آب می شود و به شکل کل درخواهد آمد . تلاش اصلاح طلبان تسریع این فرآیند است . این فرآیندی طبیعی است که با داد و بیداد نمی توان جلوی آن راگرفت . دوستان اصولگرا از 7 میلیارد جمعیت کره ی زمین 99 نمی فهمند و فقط شما می فهمید ! تفکر تفکر تفکر
  • لواسان بزرگ ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    این حرف هاشمی در واقع پذیرفتن نتایج انتخابات 88 هست که پابرهنه ها تکنو کراتها وسرمایه دارها و قرتی ها و... را به حاشیه کشاندندیواش یواش داره شیر فهم میشه وقبول می کنه که در فتنه 88 اشتباه کرده
  • عاشق حضرت اقا ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    با سلام در این کامینت ها بسیاری از دوستان به اقای جلیلی یکی از سربازان این نظام توهین کرده اند و من فقط این میدونم ویقین دارم که اقای جلیلی خود فروش ومیهن فروش نبود که الان امثال اقای هاشمی که از همجا طرد شدند با توهین کردن به این وان بازار گرمی میکنن اگه این امتیار های که این اقایون دادند جلیلی خیلی بهتر میتونست امتیاز بده اما جلیلی مرد بود نه خود فروش تاریخ انشااله قضاوت میکنه که خادم یا خائن هست.
  • سعید ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    خدا خودش می دونه چطور این آقایونی که به ولایت پشت کردن، به دنبال قدرت طلبی و اشرافی گری رفتن، از رای مردم سوء استفاده کردن، خودشون رو راستگو می دونند و راه رسم دروغگویان رو در پیش گرفتن، مردم رو نامحرم و دشمنان رو محرم خودشون گرفتن، به دیگران بی جهت تهمت می زنن، در دوران فتنه ساکن می مونن، بچه هاشون تو فتنه نقش اصلی رو دارن و تو روز عاشورای امام حسین حرمت خون خدا و عزادار امام حسین رو نگه نمی دارن، از قدرت سوء استفاده می کنن، یک شنبه سیاه به راه میندازن و آبرو و امنیت مردم رو لگدمال می کنن و هزاران هزار گناه دیگه تو کارنامشون ثبت شده رو از عرش به فرش بندازه حالا عین خیالشون نیست و همینطوری بالا و بالاتر می رن و از پیروزی سرخوشن ولی آخرش با اراده خدا با سر به ته جهنم می افتن فقط بدبخت اون کسایی که همراه با طناب پوسیده اینا به ته جهنم می رن دلم از این می سوزه که دیگه چرا پای کسی رو وسط می کشن که از نظر ولایت مداری و اخلاق مداری اونم تو عرصه سیاسی زبانزد خاصو عامه خودش یه الگویی می تونه باشه برای بعضی از آقایون
  • رضا ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    اقای هاشمی این یارانه ها برای گول زدن روستاییان نبود برای جراحی اقتصاد بیمار بود که تو جرات پیاده کردن انرا بخاطر حفظ خود و مقام خود نداشتی تو میخواستی بلدیزل اقتصاد را به حرکت در اوری بدون اینکه روستاییانیکه زیر این بلدیزل له میشدند را در نظر داشته باشی و میگفتی برای سالم کردن اقتصاد یک عده بایستی له بشوند ولیکن اقای احمدی نزاد این تفکر را نداشت یارانه را برای حفظ همین روستاییان و دیگر مستضعفین در زیز تیغ جراحی اقتصاد پرداخت کرد خود میدانی لاکن چون خدا را در نظر نداشته و نداری , داری فرا فکنی میکنی اقای هاشمی دیگر حنای شما و باند شما برای این ملت بصیر رنگی ندارد . هاشمی با بای
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    .... خاتمی خیلی خود را کنار کشید و از دور مدیریت کرد لذا محبوب ماند
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    رفسنجانی (مردی برای همه فصلها) و روحانی و خاتمی و ظریف و...(همه مردان ...) یک ساله دیگر مردم تازه متوجه شده و ۱۰ سال دیگر میفهمند که این خوابها که نشانه های تعبیرشان از حالا نمایان است یعنی چه و چه بوده اند!
  • ناگفته هاي ناب ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام ما رو به آقاي عارف برسون
  • علی ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    ای لعنت بر طلحه و زبیریان
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    بابت رایی که سال84 به رفسنجانی دادم روزی 10 بار از درگاه خدا طلب بخشش میکنم..
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    ای رحمت بر پدرت
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    رفتارش با رهبر را فراموش کردید ای خوارج؟
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    ایولله
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    ای لعنت بر عقل کلهای بی عقل
  • لیلا ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    تو چقدر احمقی که اینجوری حرف میزنی و مثل اربابات مردم رو تحقیر و بنده ی شکم میدونی
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    ناشناس جون؛ جليلي چند بار تكذيب كرد، شما كجا بودي؟! يكيش همايش ايشون در ورزشگاه حيدرنياي تهران.
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    تفكرت بوي حماقت+خودبزرگ‌بيني مزمن مي‌دهد.
  • علیرضا ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 0
    کاری به حرفهای ایشون ندارم ولی ایشون تهمت زدن که دکتر جلیلی رو احمدی نژاد فرستاده چون هنوز که هنوزه احمدی نژاد میگه نذاشتن نماینده دولت بیاد
  • ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 0
    سلام .کاش قوه قضاییه این همه به اینارو نمیداد.واقعابی حیایی هم حدی داره.بعضیاهم توفوتبال خیلی بی حیاشدن.خیلی غروردارن
  • عبدالرحمن ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 0
    لیلاخانم توهین ممنوع .مودبانه جواب بده.البته حرفتون غیرازبی ادبیهاتون صحیحه
  • بیدل ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    حالا زوده که منتظر عواقب وخیم کارهای نسنجیده این دولت باشیم یکی دوسال صبر کنید ببنید همین امریکایی که سنگ رابطه باهاش رو به سینه میزنید چه بلایی سرمون میاره ادم سر گرسنه به بالین بزاره ولی برای شکم شخصیت و هوییتش رو زیر سوال نبره این از وضعیت فجیع سبد کالا این از جشنواره فجر که از بهروز وثوق تقدیر شد این از ژنو که تن به هر ذلتی دادند و بیخیال برنامه هسته ای شدند تا کیسه خودشونو پر کنن و امریکا داره به ریششون میخنده که چه کلاه بزرگی سر دولت و ملت گذاشته و در اخر اینم از صحبت های رهبر عزیزمون که به هر دری زد که بگه بابا به این امریکا اعتماد نکنید اخرش پشیمون میشید ولی کو گوش شنوا تازه برگشتیم به دوران ارباب رعیتی حالا مثلا تحریم ها برداشته شد بشینید تا ارزونی بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس