فرشتگان و ملائکه آسمان‌ها و زمین همواره در انتظار اذن زیارت امام حسین علیه‌السلام از سوی خداوند تبارک و تعالی هستند.

مشرق- امام جعفر صادق عليه‌السلام فرمودند: هيچ فرشته‏‌اى در آسمان‌ها و زمين نيست مگر اين كه می‌خواهد خداوند متعال به او رخصت دهد تا به زيارت امام حسين عليه‌السلام مشرف شود، چنين است كه همواره فوجى از فرشتگان به كربلا فرود آيند و فوجى ديگر عروج كنند و از آنجا اوج گيرند.

متن حدیث:

قال ابوعبدالله عليه‌السلام: ليس من ملك فى السموات و الارض إلا يسألون الله تبارك و تعالى ان يوذن لهم فى زيارة الحسين عليه السلام ففوج ينزل و فوج يعرج.



« مستدرك الوسائل، ج 10، ص 244 - كامل الزيارات، ص 111»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    صلی الله علیک یا اباعبدالله
  • سلمانی ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    ایا سوار مدینه! مرکب مرصع به نصرت الهی زین فرمای که عربده ی ابلیس گوش آسمانیان و زمینیان را کر کرده است و هل مِن مبارز می طلبد... ببینید ارتش خدا برای تبرک و آمادگی شبانه روز به نزد او می آیند؟ به ایشان اجازه ی یاری آقای مظلوم داده نشد و به ما نیز رخصت داده نشد... آقای من! ببینید آماده می گردند برای نبرد نهایی با ابلیس ! آقای من! دست نامحرمان باز به حریم حسین(ع) اشاره می رود و باز نعل تازه می زنند و دیگری فرزندش را وعده ی کنیزی هم سال داده است؛ حربه ها و بمب های انتحاری و خمپاره های حومه دمشق و هلهله ی رسانه های یزیدیان چونان حلقه تنگ محاصره ی سالار نینوا علیه حرم امامت و حریم ولایت دل ها را به درد آورده است و قلبمان را در محاصره ی غم قرار داده است.. خداوندگارا! تو می دانی که گناهان و بی لیاقتی های ما او را درپس پرده ی غیبت نگاه داشته و خون دل روزانه ی او را افزون می کند...یک بار ببخش و لایقمان فرمای که بیش طاقت دوری او را نداریم و بغض انتقام گلوهایمان را می فشارد... الهم ارزقنا فی موکب صاحب الزمان(عج) کربلا...
  • سلمانی ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    خداوندگارا بال هیچ، پای ما را نیز بی توفیقی بسته است...نظری نما به پابوسش رویم و مانیزعروج در دل داریم که مرغ چمنی دیگر بوده ایم ..
  • حاج احمد متوسليان ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    زمين به دور خودش چرخ ميزند تاكه......نشان دهد به سماوات كربلايت را.
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    سر امام عشق بر بالای نی رمزیست میان عشاق و اینست بهای دیدار .صحرای کربلا به وسعت همه تاریخ است و هرکس در هر زمان بدان صلا لبیک گوید از ملازمان کاروان کربلاست.شهید آوینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس