کد خبر 272453
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فردا وزیر اطلاعات برای پاسخگویی در مورد دیدار هیئت اروپایی با ۲ نفر از فتنه‌گران به مجلس می‌آید و سؤال نمایندگان از مسئولان نیز تا روشن شدن موضوع، ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به حواشی موجود در جریان سفر هیئت پارلمانی اروپایی به کشورمان گفت: نمایندگان در ادامه پیگیری موضوع دیدار هیئت پارلمانی اروپایی با 2 نفر از فتنه‌گران، فردا سؤالاتی را از وزیر اطلاعات خواهند داشت و سؤال نمایندگان از مسئولان تا روشن شدن موضوع ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: پس از روشن شدن موضوع و مشخص شدن افراد مقصر در ارتباط با دیدار هیئت اروپایی با فتنه‌گران و یا کسانی که در این امر کوتاهی داشته‌اند افراد مقصر باید پاسخگوی اقدامات و یا احیانا کوتاهی‌های خود باشند.
 
به گزارش فارس، هیئت پارلمانی اروپایی در جریان سفر خود به تهران دیداری را با 2 نفر از فتنه‌گران سال 88 (نسرین ستوده و جعفر پناهی) داشته و در این دیدار جایزه ساخاروف نیز از سوی هیئت پارلمانی اروپایی به آنها تقدیم شده است.
 
به دنبال انتقادات تعدادی از نمایندگان و شخصیتها به این دیدار، روز گذشته در جلسه علنی مجلس، کاظم جلالی مسئول روابط پارلمان ایران با پارلمان اروپا توضیحاتی را در خصوص دیدار این هیئت با پناهی و ستوده ارائه کرد و گفت که مجلس با این دیدار مخالف بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس