کد خبر 270875
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در صورت وقوع جنگ با حزب الله، این حزب توان شلیک روزانه ۳ هزار موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی را دارد.

به گزارش مشرق، تسنیم به نقل از پایگاه خبری براثا نیوز نوشت: سرلشکر ذخیره «یعقوب آمیدور»، مشاور سابق امنیت قومی رژیم صهیونیستی به سران این رژیم درباره رویارویی آینده با حزب الله هشدار داد و تاکید کرد که شکاف‌هایی در ارتش اسرائیل وجود دارد که موجب می‌شود، حزب الله از آنها به زیان اسرائیل استفاده کند.

آمیدور در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» از تغییر و دگرگونی اوضاع امنیتی میان اسرائیل و حزب الله و سوق پیدا کردن آن از شرایط بد به سمت بدتر و اینکه این تشدید اوضاع ممکن است، به درگیری‌ ناگهانی بین دو طرف منتهی شود، سخن گفت.

آمیدور که در سرزمین‌های اشغالی به نزدیکی بسیارش به «بینامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی معروف است، گفت: با وجود تمام تدارکات در نظر گرفته شده، برای مقابله با حزب الله در جنگی جدید، با این حال در میان نظامیان ارتش اسرائیل که برسر مرزهای لبنان مستقر شده است، نقاط ضعفی مشاهده می‌شود که حزب الله از آنها به سود خود بهره برداری خواهد کرد و در زمان مناسب و هنگام واکنش دست بر این نقاط ضعف خواهد گذاشت.

منابع نظامی صهیونیستی تاکید می‌کنند، صحنه‌های فریبنده نظامیان اسرائیلی که در مرزهای لبنان مستقر هستند، به سرعت می‌تواند، تبدیل به واکنش امنیتی و رویارویی تبدیل شود و در این خصوص تنها کافی است که یکی از دو طرف اندکی با یکدیگر اصطحکاک پیدا کند تا اوضاع به شکلی مرگبار و خوفناک منفجر شود و بدون تردید رویارویی‌های آینده همچون گذشته نخواهد بود.

این درحالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جنگ آینده حزب الله و اسرائیل، حزب الله توان شلیک روزانه 3 هزار موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی را آن هم برای یک ماه به شکل مستمر دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس