کد خبر 270650
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱

روز دوم از پیکارهای انتخابی المپیک در منچستر با ثبت دو پیروزی و دو شکست برای نمایندگان کشورمان آغاز شد.

به گزارش مشرق و به نقل از مهر، نخستين مرحله از مسابقات جايزه بزرگ و كسب سهميه المپيك 2016 برزيل روز گذشته به میزبانی انگلستان در منچستر آغاز شد که تاجیک و مردانی دو نماینده ایران از گردونه مسابقات حذف شدند. امروز تکواندوکاران دو وزن 58-کیلوگرم و 80- کیلوگرم به میدان رفتند که حاصل تلاش نمایندگان ایران در مرحله نخست بازیها دو شکست و دو پیروزی بود.

در وزن 58- کیلوگرم هادي مستعان نایب قهرمان سال 2013جهان در گام اول "احمد نبیل" از اندونزی را 8 بر7 شکست داد و به دور دوم راه يافت. وی در این مرحله باید با برنده مصر و استرالیا پیکار کند. در همین وزن ميثم باقري دارنده دو نشان برنز جهان در سالهای 2009 و 2011  در پیکار با 12 بر 3 نتیجه را به "بروکس دومینگ" از انگلیس واگذار کرد و حذف شد.

فرزاد عبداللهی در وزن 80- کیلوگرم دور نخست 4 بر 2 مقابل  "سیدو گرانه" از ساحل عاج صاحب پیروزی شد و راهی دور دوم شد. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار مکزیک و روسیه پیکار می کند.در همین وزن علیرضا نصر آزادانی با "حسن نبیل" از اردن پیکار کرد و در راند طلایی نتیجه را به حریف واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش مشرق، دیروز هم در روز نخست تکواندوکاران وزن 80+ کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفتند و هر دو نماینده ایران یعنی سجاد مردانی و حسین تاجیک با شکست مقابل رقبای خود از گردونه مسابقات کنار رفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس