کد خبر 270512
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲

رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس از اصلاح آیین‌نامه مذکور پس از ایراد شورای نگهبان به معاونت نظارت خبر داد و گفت که طبق اصلاحیه آقای مظفر با سمت نمایندگی فعالیت می‌کند که در این مسئله با شورای نگهبان به توافق رسیدیم.

به گزارش مشرق، عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی خانه ملت در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ایراد شورای نگهبان با فعالیت معاونت نظارت مجلس، گفت: شورای نگهبان معتقد است عنوانی به عنوان معاونت نظارت در قانون وجود ندارد.

یوسفیان‌ملا ادامه داد: کمیسیون تدوین آئین‌نامه ایراد شورا را پذیرفت و آئین‌نامه را اصلاح کرد و مجددا برای شورا ارسال کرد؛ طبق اصلاحیه آقای مظفر با سمت نمایندگی فعالیت می‌کند که در این مسئله با شورای نگهبان به توافق رسیدیم.

وی با بیان اینکه آقای مظفر معاون نظارت مجلس دیگر نمی‌تواند به عنوان معاون نظارت فعالیتی کند، تصریح کرد: البته آقای مظفر می‌تواند به عنوان یک نماینده فعالیت کند اما به عنوان معاون نظارت امکان امضاء برگه‌ها را ندارد.

رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به ایراد شورای نگهبان اگر فردی غیرنماینده معاون نظارت شود، حضورش محلی از اعراب ندارد.

یوسفیان‌ملا از ادامه یافتن فعالیت معاونت نظارت مجلس خبر داد و گفت: زین‌پس آقای مظفر به عنوان نماینده مردم و معاون نظارت گزارش‌ها را ارائه خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس