کد خبر 270397
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵

برای این گروه سخنرانی ها و کنفرانس های بسیاری در مالزی ترتیب داده شد و نیز خطبه نماز جمعه در مسجد مشهور "بوترا جایا" به الغامدی سپرده شد، الغامدی در سخنان خود مفهوم میانه روی و اعتدالی که علما، مبلغان و رهبران سعودی به آن پایبند هستند! را توضیح داد و بر تقویت روابط دو کشور تاکید کرد. وی در ادامه افزود : این سفر با هدف ادامه روابط فرهنگی و دینی انجام شده است.

به گزارش مشرق به نقل از شیعه نیوز، به تازگی هیئتی از دانشگاه "ام القری" سعودی به ریاست استاد قراءات " خالد الغامدی" و همراهی "لطف الله خوجه" استاد عقیده و استان اصول فقه " علی باروم و عبدالوهاب الاحمدی" به مالزی سفر کردند.

این هیئت در بدو ورود مورد استقبال سفیر سعودی در این کشور و نیز رئیس امور دینی مالزی " عثمان مصطفی" قرار گرفتند و همچنین از دانشگاه های بسیاری چون دانشگاه اسلامی بین المللی، دانشگاه مالایا، و دانشگاه کوالالامپور دیدن کردند و با شخصیت های چون  نخست وزیر مالزی و ولی عهدهای ایالت های مختلف مانند پهانگ و... ملاقات داشتند.

برای این گروه سخنرانی ها و کنفرانس های بسیاری در مالزی ترتیب داده شد و نیز خطبه نماز جمعه در مسجد مشهور "بوترا جایا" به الغامدی سپرده شد، الغامدی در سخنان خود مفهوم میانه روی و اعتدالی که علما، مبلغان و رهبران سعودی به آن پایبند هستند! را توضیح داد و بر تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.وی در ادامه افزود : این سفر با هدف ادامه روابط فرهنگی و دینی انجام شده است. نکته اینجاست که در عربستان سعودی فقط معلمان و اساتید همراه با سلفیت حق دارند وارد امور آموزشی شوند.

این اقدام دولت مالزی در حالی صورت می گیرد که شیعه ستیزی در چند ماه اخیر در این کشور به اوج خود رسیده به نحوی که برخی از شیعیان این کشور از قدامات تبعیض گونه دولت به ستوه آمده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس