سایت اجتماعی تویتر که در بین عرب ها مشترک های بسیاری دارد بیشتر شاهد هجمه اعتراض ها بوده است، به نحوی که توئیتی با عنوان " عبدالفتاح الجرینی در شستشوی کعبه شرکت نمود" انتقادهای بسیاری را به همراه داشته است؛ یکی از این منتقدان نوشته فقط سعودی مسلمان نیست و کعبه هم ملک خصوصی آنها نیست ، حرمت کعبه بالاتر از این است که یک مطرب و ناپاک در شستشوی آن شرکت کند.

به گزارش مشرق به نقل از شیعه نیوز، خواننده مراکشی "عبدالفتاح الجرینی" و "مبارک الهاجری"همسر خواننده زن اماراتی "احلام" در مراسم شستشوی امسال خانه خدا شرکت داشتند؛ پس از اعلام این خبر، فعالان اینترنتی تصاویری از این شخصیت ها بر سایت ها قرار دادند و اعتراض ها آغاز شد.

سایت اجتماعی تویتر که در بین عرب ها مشترک های بسیاری دارد بیشتر شاهد هجمه اعتراض ها بوده است، به نحوی که توئیتی با عنوان  " عبدالفتاح الجرینی در شستشوی کعبه شرکت نمود" انتقادهای بسیاری را به همراه داشته است؛ یکی از این منتقدان نوشته فقط سعودی مسلمان نیست و کعبه هم ملک خصوصی آنها نیست ، حرمت کعبه بالاتر از این است که یک مطرب و ناپاک در شستشوی آن شرکت کند.

"عبدالملک بن طه" یکی از پرده داران کعبه در گفتگویی مطبوعاتی و در توجیه این اقدام گفته است اسلام دین افراط گرایی نیست و همه مسلمانان حق دارند وارد اماکن مقدس شوند ، وی هدف از این اعتراض ها را فتنه انگیزی خواند. شایان ذکر است که شستشوی کعبه مشرفه سالی دو بار در ماه شعبان و ذی الحجه برگزار می شود و آخرین شستشو حدود سه هفته پیش بوده است.




عبالفتاح الجرینی                                                            مبارک الهاجری و احلام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مريم ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    انشااله شاهدروزي باشيم كه به لطف الهي جهان و خصوصا حريم پاك و امن كعبه از لوث وجود خبيث وكثيف كفاروهابي پاك شود
  • مهران ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    احلام , در هاله ای از ابهام !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس