اصلی ترین تخصص و فعالیت الخمیس مناظره با شیعیان در فضاهای مختلف و بخصوص برنامه های ماهواره ای و اینترنت است. خمیس در ادعایی عجیب، ائمه دوازده گانه را ابوبكر، عمر، عثمان، علي ، معاويه، يزيد، مروان بن حكم، عبدالملك بن مروان و ... بیان می کند. وی معتقد است اكثر ائمه اموي هستند.

گروه گزارش ویژه مشرق - دکتر عثمان بن محمد بن حمد بن عبدالله بن صالح بن محمد الخميس ناصري تميمي که نسبش به قبيلة نواصر  از نسل مسور بن عمر بن عباد ابن حُصين تميمي آخرین امیر سني كويتي قبيلة بني تميم می رسد. وی متولد 16ژانویه 1956 در کویت است و در دانشگاه اسلامی محمد بن سعود رياض درس خوانده است.
 

عثمان خمیس؛ شیر وهابیت !!!

***پایان نامه ضدشیعی
موضوع پایان نامه او نقد کتاب شریف المراجعات سید شرف الدین عاملی بوده و اصلی ترین تخصص و فعالیت او هم مناظره با شیعیان در فضاهای مختلف و بخصوص برنامه های ماهواره ای و اینترنت است و از همین رو او را شیر(؟!!) وهابیان می خوانند. او یکی از چهار مدافع جدی جریان وهابیت (عثمان الخميس, عدنان العرعور, عبد الرحمن الدمشقية و د. عبد الرحيم البلوشي (ملقب بأبي المنتصر بلوشي)) است.


عدنان العرعور
 

استادان
استادان وی را چنین برشمرده اند:

•     عبد العزيز بن عبد الله بن باز.

•     محمد بن صالح العثيمين.

•     ناظم المسباح.

•     أبي عمر إبراهيم اللاحم.

•     أبي محمد ناصر حميد.

•     أبي إبراهيم علي اليحي.

•     أبي علي عبد الله الجعيثم.

•     أبي محمد صالح الميان.

•     أبي عبد الله علي الجمعة.

•     حمود العقلا.

•     محمد المرشد.

•     أبو سامى.


 
تالیفات
مهمترین کتابها و تالیفات وی در طول سالهای گذشته از این قرار است:

•    كتاب المراجعات دراسة حديثية: بررسی تازه کتاب المراجعات: پایان نامه دکتری وی

•    حقبة من التاريخ:دوره ای از تاریخ

•    كشف الجاني محمد التيجاني: این کتاب در رد کتاب آنگاه هدایت شده تيجاني نوشته شده است

•    من هو المهدي المنتظر: مهدی منتظر کیست؟ در رد انتظار امام زمان علیه السلام

•    سياحة في كتاب الكافي: گشت و گذار در کتاب کافی مرحوم کلینی

•    كتاب الكافي - عرض ونقد: بررسی و نقد کتاب کافی

•    شبهات وردود: شبهات و پاسخها

•    متى يشرق نورك ايها المنتظر ؟: ای منتظر کی نورت طلوع می کند؟ در رد انتظار امام زمان علیه السلام

•    من القلب إلى القلب: از قلب به قلب

•    الأحاديث الواردة في شأن السبطين: احادیث جعلی(؟؟)درباره امام حسن و امام حسین علیهماالسلام

•    كنوز السيرة: گنجهای سیره نبوی

•    الدعاء أحكام وآداب: احکام و آداب دعا



مرزبانان حریم تشیع
عثمان خمیس در لابه لای مناظرات و صحبتهای خود علیه شیعه اتهامات مختلفی را مطرح کرده و بی خبران را نیز بر ضد شیعه می شوراند. در اینجا برخی از موارد از ادعاهای باطل او را با هم مرور می کنیم. پیش از آن یادآور می شود مشهورترین شخصیتهای شیعی که پاسخ شبهات او را داده اند عبارتند از:

  • آیت الله العظمی جوادی آملی که علاوه بر جلسات مختلف کلاسها و سخنرانیهای خود به تالیف آثاری چند در رد او پرداخته اند. ظاهرا کتاب مهم و ارزنده امام مهدی علیه السلام موجود موعود این مرجع پرکار و توانای شیعه در رد کتاب عحیب ترین دروغ تاریخ این وهابی کویتی نوشته و منتشر شده است.

 
  • علامه علی کورانی: ایشان علاوه بر انجام مناظرات و سخنرانی در عرصه اینترنت و برنامه های ماهواره به تالیف آثاری در پاسخ به شبهات او اقدام کرده اند که از جمله آثار منتشر شده ایشان در این راستا می توان به مجموعه مفصل و چند جلدی شبهات و ردود(پاسخ به شبهات) ایشان اشاره کرد. جالب است بدانیم پاسخهای علامه کورانی برای مریدان همیس چنان دردناک بوده که در سایتها و وبلاگهای خود از این محقق فعال و خادم واقعی امام عصر علیه السلام با تعبیر زندیق یاد می کنند. یاد آور می شود آثار محققانه عصر ظهور، المعجم الموضوعی لاحادیث الامام المهدی علیه السلام و نیز ویرایش اول معجم احادیث الامام المهدی علیه السلام که با همکاری جمعی از محققان و فضلای حوزه علمیه قم تالیف و منتشر شده بودند مهمترین آثار مهدوی این محقق لبنانی الاصل و عاشق دلباخته امام زمان علیه السلام هستند.

 

  • استاد حسینی قزوینی ایشان نیز علامه بر سخنرانی و مناظرهای متعدد به طور مستقل در سایت موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر علیه السلام مغالطات و ایرادهای او را برشمرده و پاسخ داده اند.
  • استاد عصام العماد وهابی یمنی مستبصر و شیعه ای که مفصلترین مناظره ها را با عثمان خمیس انجام داده و بخشی از این مناظرات در کتاب900صفحه ای منتشر شده است.

متن کامل مناظرات را در این آدرس بخوانید:
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=sokhan&id=101

علاوه بر اساتید یاد شده محققان و پژوهشگران متعددی در قالب کتاب و سخنرانی و سایت و وبلاگهای متعدد به مطالب این دشمن فسم خورده امام عصر علیه السلام پرداخته اند.

ادعایی خنده دار
وی در یکی از برنامه های احدیه در ریاض و در گفتگو با محمد جبر رشید مدعی شده بود:
من توانسته ام بیساری از شیعیان را در مناطق مختلف دنیا وهابی کنم که برخی از آنها از این قرار است:

-    400 نفر در کویت

-    4000نفر در عربستان سعودی

-    700نفر در بحرین

-    100000(صدهزار) نفر از شیعیان عرب اهواز

-    هزاران نفر از شیعیان در تهران و صدها نفر در عراق

وی در ادامه مدعی می شود بی شک حداقل سه هزار(3000) نفر از شیعیان عربستان را وهابی کرده ام که از ترسشان نمی توانند وهابیت خود را اظهار کنند و البته نگفته در عربستان وهابی اینان از چه چیز و چه کس می ترسیده اند و بگویند وهابی اند؟!!! و علاوه بر آنان هم 400 نفر دیگر در کویت و 1200 نفر در بحرین و هزاران نفر دیگر در اهواز نیز از اظهار وهابیت خود هراسناکند.
 


جا دارد خوانندگان عزیز این مطلب تنها در تهران با جمعیت میلیونی اش بفرمایند تا پیش از خواندن این مطلب آیا از اسم این مدعی دروغگو و نه حتی ادعاها و اعتقاداتش چیزی به گوش و چشمشان خورد بوده یا نه و آیا اساسا تنها و تنها یک نفر در شهرها و کشورهایی که نام برده با تخیلات و اوهام او از فرهنگ شیعی دست برداشته و به آیین خشن و خونریز و بی رحم وهابی گرویده است؟ تنها یک نفر هم کافیست چه رسد به صدها هزار مورد ادعای او!!!   
 


درددلی با مسئولان و صاحبان ثروت و منصب
متاسفانه آثار دشمنان تشیع به راحتی ضمن سفر به عربستان، لابه لای صفحات مختلف اینترنت و حتی گاه در گوشه کنار شهرهای شیعی دنیا به پشتوانه سرمایه هنگفت نفتی عربستان به راحتی در دسترس همه قرار دارد و اکثر این آثار را می توان به دست آورد اما محققان شیعه به واسطه کمبود روحیه جهاد فرهنگی در تخصیص و اولویت بندی بودجه های دولتی و نهادهای خصوصی و حتی سرمایه داران شیعه هماره دچار مشکلند.به این خبر برای نمونه نگاه کنید:

خبرگزاری رسا(9/6/92)  «مهدی علیه السلام مهمترین حقیقت تاریخ» عنوان کتابی است از حجت الاسلام گودرزی از محققان پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی که در این کتاب به بررسی و نقد شبهات کتاب «عجیب ترین دروغ تاریخ» اثر عثمان محمد الخمیس پرداخته است.
حجت‌الاسلام گودرزی در رابطه با دلیل نگارش این کتاب خاطرنشان کرد: تقریبا دو سه سال پیش به سفر عمره رفته بودم. در مدینه دیدم مبلغین وهابی کتاب‌هایی بین زائران ایران بخش می‌کردند، یک کتاب را گرفتم دیدم کتاب با عنوان «عجیب‌ترین دروغ تاریخ» نوشته عثمان محمدالخمیس بود که از نویسندگان مشهور است و قبلا نیز کتابها و مطالبی درباره او شنیده بودم. تیراژی که از این کتاب منتشر کرده بودند نیز بسیار زیاد و در حدود 100 هزار جلد بود.به همین خاطر جرقه نگارش نقدی بر این کتاب و رفع ایرادهای وارده در ذهنم وارد شد. وی در مورد مطالب این کتاب نیز یادآور شد: ادعای کتاب عثمان الخمیس این است که مطالب شیعه درباره حضرت مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه) افسانه و دروغ است و ساخته و پرداخته ذهن علمای شیعه است.

وی ادامه داد: برای پاسخ به شبهاتی که در این کتاب مطرح شده بود، این موضوع را در چند جا مطرح کردیم، از جمله پژوهشکده حج و زیارت، پژوهشکده مهدویت و مرکز تخصصی مهدویت، حتی طرحی نیز برای آن نوشته شد و محقق هم تعیین شد اما به علت کمبود بودجه کار متوقف شد. مؤلف کتاب «مهدی مهم‌ترین حقیقت تاریخ» اضافه کرد: این اثر به سفارش پژوهشکده حج‌وزیارت و با همکاری شاگردان خودم که پایه های 5 و 6 طلبگی را می‌خواندند نوشته شده است.

وی ادامه داد: سعی ما در این کتاب بر این بوده که یک نقد متوسط در حد متعارف و معمولی نوشته شود، چون مخاطب هدف این کتاب اشخاص عادی با سطح متوسط دبیرستان و چند سال اول دانشجویی بوده. از این رو سعی کردیم در نقد این کتاب در عین اینکه از منابع محکم و متقنی استفاده می‌شود خیلی روان و ساده و در حد متوسط باشد.
 حجت الاسلام و المسلمین گودرزی با انتقاد از انفعال پژوهشکده‌ها و پژوهشگران حوزه مهدویت، اظهار داشت: خلأی که در اینجا وجود دارد این است که هنوز یک نقد علمی تخصصی جدی با رویکرد حدیثی تاریخی دراین‌باره نوشته نشده و ما نیازمند نگارش یک نقد تخصصی هستیم که به همه زوایای این موضوع توجه کرده و جواب محکم و قابل قبولی ارائه دهد.
 


وی در مورد فصول کتاب نیز اظهار داشت: این کتاب را در قالب 13 فصل و براساس شبهات عثمان الخمیس دسته بندی کرده‌ایم. مثلا شبهات نام و نسب حضرت را در فصل 4 آورده‌ایم، دلایل وجود حضرت را در فصل سوم آورده‌ایم و شبهات ولادت ایشان را در فصل 6 پاسخ داده‌ایم. وی در مورد مشکلات و موانع نگارش نقدهای علمی درباره شبهات وارده به مباحث مهدویت نیز افزود:

 1. مرکز یا مؤسسه خاصی متولی این کار نیست، علت عمده آن هم مسائل بودجه است چون تحقیقات بنیادی را بیشتر می‌پسندند و به جواب شبهات توجه نمی‌شود.

 2. مدیریت کار و سرعت انجام کار کم است.

 3. مشکل دیگر سخت‌نویسی و فنی‌نویسی است. خیلی از شبهات را می‌توان ساده جواب داد اما نویسندگان ما می‌خواهند فنی جواب دهند، به همین دلیل خیلی طول می‌کشد و خود کتاب هم حجیم می‌شود و باید کتاب را خیلی کم حجم و ساده جواب داد.

وی در پایان اظهار داشت: این کتاب حدود یکسال طول کشید تا چاپ شد و در برخی مطالب آن دست‌کاری شده که انشاءالله در چاپ جدید اصلاح خواهد شد. نام کتاب نیز در ابتدا «بزرگترین حقیقت تاریخ» بود که نام آن را عوض کردند.

و اینجاست که باید گفت:
اللَّهُمَّ إِنّا نَشْکُو إِلَيْکَ فَقْدَ نَبِيِّنا وَغَيْبَةَ وَلِيِّنا وَشِدَّةَ الزَّمانِ عَلَيْنا وَوُقُوعَ الفِتَنِ بِنا وَتَظاهُرَ الأَعْدآءِ عَلَيْنا وَکَثْرَةَ عَدُوِّنا وَقِلَّةَ عَدَدِنا.

برخی مواضع درباره حوادث روز
وی نیز همانند دیگر سلفیهای غیر مصری، بیداری اسلامی و قیام علیه حسنی مبارک را امری دنیاطلبانه و غیر دینی اعلام کرده بود.

جنبش مردم مصر دنیا طلبانه است (لینک)

عثمان خمیس نظام سوری را هم مرتد و دفاع از آن را حرام اعلام کرده بود.

ارتداد حکومت سوریه (لینک)


نام او هم در کنار نام افرادی مانند عریفی و عرعور و دمشقیه ، از مبلغین سرشناس وهابی در سایت‌های مختلف به عنوان مرجع اصلی فتوای شنیع و هوسرانانه جهاد نکاح دیده می شود!!
 


اعترافات وحشتناک زنان و مردانی که به جهاد نکاح تن داده اند(۱۸+)
(لینک)


تهاجم به تشیع و عوامفریبی
خمیس از سویی تلاش می کند خود و دیگر وهابیان را دوستداران واقعی اهل بیت علیه السلام و سپس قرآن نشان دهد و از سوی دیگر به بهانه غلو و ارائه اسلام راستین چشم بر حقایق مسلم قرآن و سنت می بندد. از جمله شبهات و اتهامات او به شیعه می توان به این موارد اشاره کرد:

  • اعتقاد شیعه به تحریف قرآن
وی به استناد چند روایت انگشت شمار ضعیف و جعلی در منابع شیعه همه شیعیان را متهم می کند که به تحریف قرآن باور دارند! این مفتی کویتی که فراموش کرده قرآن شیعیان همان قرآنیست که در عربستان و مصر و سوریه و لبنان منتشر می شود به نقل از ابن نیمیه بزرگ وهابیان می نویسد:
«اين از عقائد ثابت اماميه است كه قرآن موجود هم بسياري از آياتش حذف شده و هم اينكه بسياري از آيات بر آن اضافه شده است و در واقع اين كتاب موجود در بين مسلمانان آن قرآن منزَل بر پيغمبر نيست .»
 


حال آنکه شيخ صدوق (متوفاي380هـ ) در شرح باب حادي‌عشر ، ص93 مي‌گويد :

قرآني كه خدا بر پيغمبرش نازل كرده همين قرآن در اختيار مردم است ...
شيخ مفيد (متوفاي413هـ ) در كتاب اوائل المقالات ، ص54 تا56 مي‌گويد :
هيچ كلمه و آيه و سوره‌اي از قرآن كم نشده است ؛ بله ، ما معتقديم آنچه كه در قرآن اميرالمؤمنين بوده حذف شده كه عبارت بودند از مطالبي كه حضرت حقيقت تأويل و تفسير آيات را بيان فرموده بود كه مربوط به خود آيات نمي‌شد .
سيد مرتضي همين تعبير را دارد . شيخ طوسي در كتاب تبيان ، ج1، ص4 صراحت دارد بر اينكه اين قرآن موجود در ميان مسلمين همان قرآن منزَل بر رسول خدا صلي الله عليه و آله است . علامه حلّي در قرن هفتم و هشتم در كتاب أجوبة المسائل المعنائيه ، ص121، مسأله13 مي‌گويد :
... پناه مي‌بريم از أمتي كه معتقد به تحريف قرآن باشد .
مرحوم آیت الله خوئي در كتاب البيان ، ص295 مي‌فرمايد :
داستان تحريف قرآن داستاني خرافي و خيالي است و حقيقت ندارد .

مرحوم امام رضوان الله تعالي عليه در تهذيب الأصول ، ج2 ، ص165 مي‌فرمايد : « كتاب منزَل بر رسول خدا همان كتابي است كه در اختيار مردم است و هيچ عاقلي نظر و توجه نمي‌كند به روايتي كه مربوط به تحريف قرآن ». يعني تحريف قرآن عقيده مجانين و ديوانه‌ها است و توجه به اين روايت از صاحبان عقول قابل قبول نيست ؛ اين عقيده و سخنان بزرگان شيعه.
کاش می شد از اینان می پرسیدیم شیعه ای را که از نظر آنان چنین اعتقاداتی دارد در کجای دنیا یافته اند و چرا به جرم این اعتقاد بی معنقد، وهابیان حکم وجوب نسل کشی شیعیان را صادر می کنند و نه تنها شیعیان که با دوستان شیعیان نیز رفتارهای وحشیانه ای مانند آنچه در سوریه می بینیم انجام می دهند؟؟؟
 
  • خرافه بودن انتظار و اعتقاد به امام زمان علیه السلام
خمیس در ادعایی عجیب ضمن قبول و اعتراف به احادیث متواتر امامان دوازده جانشین رسول خدا صلی الله علیه و آله،  ائمه دوازده گانه را ابوبكر، عمر ،عثمان، علي ، معاويه، يزيد، مروان بن حكم، عبدالملك بن مروان و دوازدهمين امام مهدي بیان می کند. وی معتقد است اكثر ائمه اموي هستند.
تنها اختلاف میان شیعه و اهل سنت در تولد امام زمان در قرن سوم هجری(به اعتقاد شیعه و تعداد قابل توجهی از علمای اهل سنت که اسامی آنان در کتاب الامام المهدی علیه السلام عنداهل السنه نوشته استاد مهدی فقیه ایمانی به همراه تصویر دست نوشته و کتابشان آمده است ) یا پیش از ظهور(به اعتقاد بخشی از علمای اهل سنت و نه همه آنان) است.
به قدری شیعه و اهل سنت در این موضوع به هم نزدیکند که بزرگان شیعه مانند علامه سید بن طاووس، آیت الله العظمی سید صدرالدین صدر، آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و... کتابهایی منتشر کرده اند که همه یا بخش قابل توجهی از آنها روایات مشترک شیعه و اهل سنت درباره امام زمان علیه السلام است. با این حال خمیس موضوع ولادت امام زمان علیه السلام، مادر ایشان سلام الله علیها و انتظار را ضمن چند کتاب و سخنرانی و برنامه های متعدد تلویزیونی و... بزرگترین دروغ و خرافه تاریخ خوانده و شیعیان را به سبب باور به ایشان به سخره می گیرد.  
 


  • باور مسخره آمیز!! رجعت
هرچند موضوع رجعت به صراحت در قرآن کریم آمده ولی شیعیان از این بابت مورد تمسخر عثمان خمیس هستند.
برای نمونه در سوره نمل ، آيه 83 مي‌فرمايد :
وَ يَوْمَ نَحْشُرُ مِنْ كُلِّ أمّةٍ فَوْجاً مِمّنْ يُكَذِّبُ بآياتِنا فَهُم يُوزَعُونَ
يعني روزي كه ما از هر ملتي يك دسته‌اي را محشور مي‌كنيم و برمي‌گردانيم ...
در حالی در روز قيامت است همه مردم حاضر مي‌شوند و در سوره كهف ، آيه47 مي‌فرمايد : وَ حَشَرناهُم فَلَن ‌نغادِر منهم أحداً يعني روز قيامت تمام مردم را محشور مي‌كنيم و يك نفر را هم جاي نمي‌گذاريم .  در این باره کتابهای متعددی درباره دلایل قرآنی و استدلالی و روایی متعددی توسط علمای بزرگ شیعه نوشته شده که جامعترین آنها را می توان کتاب الشیعه و الرجعه مرحوم آیت الله طبسی دانست و علاقه مندان می توان به آن اثر ارزنده مراجعه نمایند.

  • تحریف تاریخ و نفی فضائل اهل بیت علیهم السلام
عثمان الخمیس در برنامه خود در "شبکه ماهواره‏ای الصفا" به حدیث جعلی «نحن معاشر الانبیاء لانورّث ، ما ترکناه صدقة» استناد کرده و فدک را حق حضرت فاطمه زهرا ـ علیها السلام ـ ندانست. وی در این برنامه‏ها به زعم خود تلاش کرد تا با دلایل متعدد ثابت کند که منظور آیات قرآن از ارثی که انبیاء باقی گذاشتند تنها "علم و نبوت" است.
در پاسخ به این اظهارات بی‏پایه، مفسّر و متأله بزرگ معاصر، آیت‏الله عبدالله جوادی آملی با توضیح خطبه فدکیه حضرت زهرا و نیز وداع امیرالمؤمنین علی ـ علیهما السلام ـ با ایشان، به ایراد پاسخ پرداختند که در ضمن آن بر مظلومیت آن حضرت اشک ریختند. متن این مطلب را در سایت معظم له می توانید مطالعه نمایید.

وی به تعرض به مالک که می‌گوید و تصریح می‌کند که من هیچ شبی نخوابیدم مگر اینکه در عالم رویا با پیامبر هم سخن بودم، تمام فضائل نقل شده درباره اهل بیت علیهم السلام را غلو خوانده و صرفا امامان علیهم السلام را افرادی خوب و معمولی می خواند.
عثمان خمیس در برنامه ای ماهواره ای صراحتا می گوید محبت به علی و فاطمه علیهماالسلام ایمان است و منکر آنان کافر!!! و ما دوستداران واقعی ایشان هستیم. دخترم را فاطمه نامیدم تا با دختر رسول خدا صلی الله علیه (و آله) محشور شود و از سوی دیگر فضائل حضرت خدیجه سلام الله علیها را انکار کرده و به رغم آنچه در منابع مسلم تاریخ شیعه و اهل سنت آمده دیگر همسران رسول خدا صلی الله علیه را برتر از ایشان می خواند.

اشک تمساح: چرا دخترم را فاطمه نامیدم !!! (لینک)



  • شیعیان و ابن زیاد قاتل امام حسین علیه السلام و بی گناهی یزید
وی در خطبه ای مفصل مدعی می شود شیعیان، امام حسین علیه السلام را به کوفه دعوت کردند و سپس تحت فرمان ابن زیاد خبیث و به رغم عدم تمایل یزید! در حق امام حسین علیه السلام خیانت کردند و ایشان را به شهادت رساندند! وی که فراموش کرده در سپاه ابن زیاد تعداد زیادی از دعوت کنندگان امام حسین علیه السلام حضور داشتند و جتی یک شیعه امامی در سپاه او دیده نمی شد مدعی می شود ما وهابیان دوستداران واقعی امام حسین علیه السلام هستیم و قاتلان ایشان را همیشه لعن می کنیم.


صوت: نقل تاریخ عاشورا با تحلیل عثمان خمیس


سایتها و مجموعه های وهابی نیز این روزها جمله ای را منتشر کرده اند که متاسفانه به سبب ضعف مطالعات تاریخی عامه مردم، در ایام عزاداری سیدالشهدا علیه السلام به عنوان پیامکی عاشورایی بین مردم ما دست به دست می چرخد:  «منتظران بهوش حسین را منتظرانش کشتند»
غافل از اینکه میان منتظر و مدعی و دعوت کننده حالی به حالی از زمین تا آسمان فرق است. با مطالعه آثار متعدد تاریخی از منابع اهل سنت و شیعه به خوبی می توان دریافت که روز عاشورا تمام شیعیان یا در سپاه امام حسین علیه السلام بودند یا در زندان یزیدیان و بقیه مردم کوفه عثمانی مذهب بودند و در مقام مقایسه رهبری امام حسین علیه السلام را بهتر از یزید می دانستند. در میان اینان یهودی و خوارج و ناصبیها هم کم نبودند.
 به اینها اضافه کنید این مطلب را که ما همین الان به همه باورمندان شیعه به امام زمان علیه السلام منتظر نمی گوییم و مقام منتظران را مقام بالایی می دانیم که بهترین و نابترین و خالصترین شیعیان تاریخ را منتظر می خوانیم. حال جا دارد از خود بپرسیم آیا واقعا «حسین علیه السلام را منتظرانش کشتند»؟!!! یا اینکه صرفا جمعی مدعی غیر معتقد به ایشان؟
 



 
فهرست منابع اینترنتی

توضیح: کتابهای مورد استفاده در لابه لای متن معرفی شده اند.

http://www.rasanews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=182313

http://nasimonline.ir/Ar/NSite/FullStory/News/?Id=9294

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=sokhan&id=101

http://www.q8yat.com/t689820.html

http://www.marefa.org/index.php/%D8%B9%D8%AB%D9%85%D8%A7%D9%86_%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D8%A7%D9%84%D8%AE%D9%85%D9%8A%D8%B3

http://www.lemonpress.ir/fa/news/122133



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 103
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 21
  • ناشناس ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    1 0
    خاکبرسر میگه ما امام حسین رو دوست داریم ارواح بابات. خاک تو سرت کنن با اون دوست داشتنت. واقعا خری. میخاد حرم حضرت زینب رو که صد البت کور خونده بزنه اونوقت میگه دوستداریم، آی دستم به این برسه خودم نصفش میکنم حرومزاده رو.تو
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    1 0
    در مملکت شیعه اصلاح طلبان که ادعای محب اهل بیت رو دارند به امام علی و ولایت در روزنامه بهار توهین میکنند از وهابی چه انتظاری هست؟
  • ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    1 0
    و لعنت الله علی اعدائهم اجمعین من الان الی قیام یوم الدین!
  • ali ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    زنده باد تمام دست اندر کاران سایت وهابی کش مشرق دست مریزاد عالی بود و بالاتر
  • ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    لعنت الله علی القوم الوهابی
  • ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    ممنون بابت این مطلب خواندنی ولی کاش آن را در روزی غیر تعطیل کار می کردید تا بیشتر مورد استفاده قرار گیرد
  • حسین ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    وقتی برای ملت دین مهم نیست همین میشه دیگه تو اخبار بود تو زندان هاشون زندانیا از شکنجه خود کشی میکنن بعد ما به جای حمله رسانه ای به اونا دعوای اصلاح طلب اصولگرا را انداختیم
  • علی ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    لعن الله الخبیث و لعن الله کل الوهابیین الخبیثین .
  • مهدی ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست .....
  • یک روحانی شیعی ایرانی ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    هذا الدکتورالخمیسی جعل و اخذالعلم والدین وسیله التکسب لشهره والارتزاق وله نارجهنم خالدین فیها
  • موسی ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    سلام تراخداشمارسانه ای ها(جهادعلمی عمومی) جهت مقابله بااراجیف این کثافتهای وهابی اعلام کنیدتاشیعه بیشترضربه نخورد
  • دهقانی ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    لازم به ذکر است حجه الاسلام و المسلمین دکتر یوسفیان معاون پژوهشی مرکز تخصصی مهدویت هم کتاب مهم و بسیار غنی "عجیب ترین حقیقت تاریخ" را در رد کتاب عثمان الخمیس نگاشته اند و سال قبل به چاپ رسیده است. آدرس مطلب: http://www.mahdi313.org/page.php?page=showarticles&cat=1&id=440&office=markaz
  • آرش ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    آقای ناشناس حرف مفت نزن
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    چرا همچین حرفی میزنی انشالله که هممون حداقل محب ایشون باشیم چرا اصلاح طلبا رو ... بابا تو همین دولت باهاش برخورد شد.
  • ناشناس ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    1 0
    عاقبت خوردن پولهای سعودی , گفتن این اراجیف میشه!!! رنگ رخسارش خبر از پلید بودن باطنش میده
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    لعنه الله علیه
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    لعنت بر سلفی ها و وهابیون. به خدای محمد ابن عبدالله صلوات الله و سلامه علیه آرزویم به درک واصل نمودن وهابیون ملحد است.
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    فرعونها ،نمرودها،...علیه آفتاب فتنه ها کردند چون می ترسیدند بساط ناحقشان برچیده شود هوسرانی های حیوانی آنها به آخر برسد اما هم موسی وهم ابراهیم آمدند وماندگار شدند،بی شک مهدی عزیز ما هم با وجود اواو.. این سگان کثیف خواهد آمدوبساط این حیوانات آدم نما را بر خواهد چید تا زیر آیات قرآن آدم خواری وجهاد نکاح نکنند تا به اسم دین عقده های کثیف خود را ترویج ندهند .
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    1 0
    به راستی یوسف ما امدنی است.
  • سجاد ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    لعن الله علی من قوم الظالمین من الاولین و الاخرین امین یا رب العالمین
  • واقع بين ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    با خوندن اين مطلب به حرام زادگي اين وهابي ها ايمان آوردم
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    مسعوده تویی!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    وقتی که مشغله و دغدغه اصلی برخیها که ادعای فرهنگی بودن دارند، «بودجه های میلیاردی فوتبال و سینمای اسکار بگیر» و عذر خواهی از مسی و خانم قرعه کش و .... باشد. واضح است!!! دشمنان پیامبر و اولاد گرامیش (گرگهای آدمخوار) تا بیخ گوشمان بیایند و نغمه های فریبکارانه بخوانند.
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    اقا ببخش اشتباهی منفی دادم.
  • میترا1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    این اراجیفی که این بابا و امثال این وهابی در رد عقاید شیعه و بخصوص امام زمان عج میگه مورد جدیدی نیست ! این شبهات !! از همون قرون دوم و سوم هجری شروع شده و با اومدن ابن تیمیه ی خبیث و عبد الوهاب خبیثتر و نادان تر به اوج رسید و امروز همون شبهات به زبان امروزی تر ! باز تولید میشه !! فرقش اینه که قبلا این مباحث تو یه جمع محدود بود ولی امروز به مدد دهکده ی جهانی !! فراگیرتر شده !!! جواب این حرفها را هم علمای شیعی دادن ! منتهی باید توی این زمان جوابها امروزی تر بشه و رسانه ها بیشتر فعالیت کنند ! برنامه ی شبهای اسمانی شبکه ی قران تازه وارد این مباحث شده !! شبکه ی ولایت چند سالیه فعاله { خدا خیرشون بده بخصوص اقای قزوینی و شاگرداشون اقایایان یزدانی و روستایی و عباسی و ابوطالبی که خدا حفظشون کنه !} ولی درد اینجاست که تو مملکت شیعه با وجود اینهمه بودجه و مراکز تخصصی مهدویت و ..........چرا نباید یه شبکه مختص اقا امام زمان عج وجود داشته باشه ؟! مگه امام نفرمودند ص و س باید دانشگاه باشه ! همه ی مردم که ماهواره ندارند ! در حالیکه شبهاتشون مثل ویروس تو جامعه پخش میشه ! باید هر جوان شیعه ای بر خودش فرض بدونه که مطالعه داشته باشه تو عقاید خودش و مجهز بشه با ادله ی قران و حدیث و عقل ! امام صادق ع فرمودند : مباحثه کنید با مخالفین ما با سوره ی مبارکه ی قدر ! این قرانی که قران میقرماید هر شب قدر نازل میشه کجا نازل میشه ؟ بر کی نازل میشه ؟ تو هوا نازل میشه یا بر ما و شما ؟؟؟!!!! باید امامی باشه که ظرفیت گرفتن قران را هر شب قدر داشته باشه ! جوابهای شیهات اینا اینقدر ساده و بدیهیه که ........ منتهی باید مطالعه کرد و با زبان امروزی جوابشونو داد !
  • اهوازی ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    1 0
    سلام نویسنده این مطلب این را در نظر بگیرد که در اهوار وهابیت رشد زیادی داشته و در بعضی مناطق مثل کانتکس اهواز به بعد فعالیتی مخفیانه برای ترویج وهابیت در این شهرها در چند سال اخیر در جریان است که در این جریانات ما اهوازیا شهید روحانی و قاضی و پلیس هم داده ایم البته طبق پرس و جو ها این موج بعد از حوادث سوریه دارد رو به افول میرود مثلا در منطقه زرگان این موج تقریبا نابود شده از شما نویسنده محترم درخواست دارم تحقیقات میدانیتان از شهرهای جنوبی را بیشتر کنید الیته موج علاقه به وهابیت بگوییم بهتر است تا وهابی شدن که اون هم دارد رو به نابودی میرود در خوزستان ان شاالله
  • سید ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    یکی از عوامل اصلی شیر شدن این ابلهان در ایجاد شبهه در اصول مسلم مذهب تشیع ایجاد انشقاق به واسطه مرز بندیهای سیاسی در ام القراء جهان تشیع است و ما باید به این باور برسیم که هر آنکس مهر علی و اولاد علی را به دل دارد در جبهه تقابل با وهابیت قرار دارد و این را ما در سوریه و مصر شاهدیم که سلفیون وهابی به دروزی ها و علویون و اسماعیلی ها هم به جرم عشق به علی رحم نمی کنند .
  • javad ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    آرش در اصل حرف مجاني رو تو ميزني
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    دمتون گرم زنده باد مشرق
  • 313 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    آیه : الأَعْرَابُ أَشَدُّ كُفْرًا وَنِفَاقًا وَأَجْدَرُ أَلاَّ يَعْلَمُواْ حُدُودَ مَا أَنزَلَ اللّهُ عَلَى رَسُولِهِ وَاللّهُ عَلِيمٌ حَكِيم(سوره توبه آیه 97)ٌ ترجمه:" اعراب؛كفر و نفاقشان شديدتر است و به جهل از حدود (و مرزهاي) آنچه خدا بر پيامبرش نازل كرده سزاوارترند، و خداوند دانا و حكيم است
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    اینا را درروزهای غیر از شهادت و...بذارین تاباخیال راحت بخندیم
  • محمدابراهیم ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    واقعا اینها عقل ندارند....
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    کاش یه بخشی تو سایتتون میذاشتین و تمام شبهات اینا رو مورد به مورد مطرح میکردین(بدون تعارف و اغماض) و بهترین پاسخ های مختصر و مطول علما رو هم زیرش ارائه میکردین و مخاطبین هم آزادانه و محترمانه شبهه ها و پاسخ ها رو نقد وارزیابی میکردن. اگر به چند زبان رایج مسلمان ها مثل عربی و ترکی و اردو و... باششه که خیلی بهتره. اون موقع دیگه هزینه چاپ و... مایع نگرانی و شکایت علما هم نبود. حمله و تخطئه و توهین به اعتقادات، انسان رو ناراحت میکنه اما وقتی منجر به تحرک و تلاش علمی میشه و جنبه ای دیگه از معارف اهل بیت رو رونمایی میکنه اون وقت هست که میگی عدو شود سبب خیر...
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    1 0
    در قیامت حشر تو با پیر تو خداکنه ببینمت تو قیامت پشت سر یزید حال میده یا نه؟
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    1 0
    مقاله جالبی است
  • هادی ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    باسلام به دوستان من اصلاح طلب نیستم ولی ازاین چیز هایی که دوستان درباره اصلاح طلبان نوشته بودند دلگیر شدم ، محمد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم این آقای خبیث هم درباره وهابی شدن شیعه ها گفته مثل خیلی از حرفهاش دروغه شیعه بامجلس امام حسین علیه السلام بزرگ میشه و کسی که پای روضه بشینه عمرا وهابی بشه ، چند روز پیش کلیپ یه روحانی وهابی به دستم رسید میگفت تاحالا حد اقل 400 نفر سنی رو وهابی کردم ازش سوال کردند که از شیعه ها هم تونستی وهابی کنی گفت : یه بار به همین قصد با یه شیعه دوست شدم به مرور شصت کتاب درباره وهابیت بهش دادم واون خوند بعد به من گفت تو شصت تا کتاب به من دادی من خوندم باید یه کار برای من انجام بدی ، باید یه شب بامن بیای هیات ، روهانی وهابی با یک شب هیات رفتن شیعه میشه . اگه علاقه دارید توی آپارات سلمان حدادی رو جستجو کنید
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    یا علی انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم خدایا منو از شیعیان علی قرار بده دوست دارم درجبهه بنی هاشم و محمد و علی و آل ایشان باشم و در این راه شهید شوم خدایا دشمنان محمد و علی را نابود کن یا محمد و یا علی یا علی و یا محمد
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    یا علی انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم خدایا منو از شیعیان علی قرار بده دوست دارم درجبهه بنی هاشم و محمد و علی و آل ایشان باشم و در این راه شهید شوم خدایا دشمنان محمد و علی را نابود کن یا محمد و یا علی یا علی و یا محمد
  • الف ر ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    اين اقا وامثال ايشون هر گز نمي تونند چراغ اهل بيت را خاموش كنند وتو هم منافقانه رفتار نكن هر كس ميتونه نظرش رابگه شيعه خيلي غني تر ازان است كه نتونه به شبهات پاسخ نده
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    سخن امام خمینی (ره) درباره‌ی آخوندهای فاسد «خدای متعال می‌داند که من نسبت به آخوندهای فاسد آن‌قدر شدید هستم که نسبت به سایر مردم نیستم. ساواکی پیش من محترم‌تر است از آخوند فاسد [...] آن‌قدر صدمه‌ای که اسلام از یک آخوند فاسد می‌خورد از محمدرضا نمی خورد. در روایات هست که آخوند فاسد و ملای فاسد در جهنم از بوی تعفنش اهل جهنم در عذاب هستند. در این دنیا هم از بوی تعفن بعض از آخوندهای فاسد، دنیا در عذاب است. (صحیفه نور، ج10‌، ص 280-279).
  • ولایت دوست ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    چرا این وهابیا همشون بدقیافه وبدهیبتند؟
  • آدمیزاد ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    هر بیدینی که عدالت طلب و انسان دوست باشد از وهابی وحشی نامتمدن بهتر است.
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    این شیخ وهابی در فایل صوتی ، به نوشته های شهید مطهری و ....... برای اثبات ادعایش اشاره میکند ..... شما چرا در این مورد توضیحی نداده اید ؟
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    جوانان امروزی وهابی هم نشده باشند دین درست ودرمونی ندارند ویه سری ادم هورهوری مذهبن زیاد از حرفهای اون مرتیکه وهابی خوشحال نشدید اوضاع فرهنگی جامعه داغونه
  • زهرا ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    لعنت بر دشمنان خدا و منکران ائمه اطهار و سلام بر امام زمان و به امید ظهور منجی بشریت مهدی موعود .
  • امیر ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    خدایا شکرت که دشمنان اهل بیت را از ابلهان قرار دادی.
  • محمد ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    خيلي جالب بود
  • سجادمرادی ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    اینا حرام زاده اند ..... مفت مفتن . مفتی هم که باشن بازم مفت نمی ارزن................ انشاالله اون روز رو خواهیم دید که به زانو در می آیندو حرفی برای گفتن ندارند. نثار امام زمان (عج)صلوات .
  • مهدی ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    بعضى گمان‏ کردند دنیا به کام بنى‏‌امیّه است و همه خوبى‏‌هایش را به آنان مى‌‏بخشد و آنها را از سرچشمه زلال خود سیراب مى‏‌سازد (و نیز گمان کردند که) تازیانه و شمشیر آنها از سر این امّت برداشته نخواهد شد، کسانى که چنین گمان مى‌‏کنند، دروغ مى‏‌گویند (و در اشتباهند) چه این‌‏که سهم آنها از زندگى لذّت‌‏بخش، جرعه‏‌اى بیش نیست، که زمان کوتاهى آن را مى‏‌چشند، سپس (قبل از آن که آن را فرو برند) بیرون مى‌‏افکنند!». (نهج البلاغه، خطبه 87)
  • مصطفی ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    بر همه این وهابی های حرومزاده لعنت ...
  • محمد ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    تف بر شرفتون ای وهابیهای نجس ، مهدی جان دلمان خون است پس کی میایی آقا ....
  • مرتضی ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    سگ صفت
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    دعی ابن الدعی
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    وهابی ها و سلفی ها مرتجع و عقب افتاده هسند ولی ما هم زیادی خرافی هستیم.
  • علی ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    این دین زمانی کامل می شود که قایم آل محمد ظهور کند با قرآن بدون عترت رسیدن به هدف کار یست نزدیک به محال ، راه حسین عین قرآن است ، اشک ریختن ، دوری از دشمنان قرآن و عترت و دوستی با دوستداران عترت ( امام علی و فاطمه و یازده فرزندش ) و
  • عید الحیدر توحیدی ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    غلط های مقاله را تصحیح کنید: 1- نوشته اید: "حال آنکه شيخ صدوق (متوفاي380هـ ) در شرح باب حادي‌عشر ، ص93 مي‌گويد :" با این وجود که کتاب شرح باب حادی عشر از علامه حلی است، نه شیخ صدوق، حواستان کجاست؟ 2- نوشته اید: " علامه حلّي در قرن هفتم و هشتم در كتاب أجوبة المسائل المعنائيه ، ص121، مسأله13 " نام کتاب اجوبة مسائل المهنائیة است، که سوالات سید مهنا پاسخ داده اند علامه حلی، نه مسائل المعنائیه..
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 1
    چه باحال، یکی منفی داده!
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    1 0
    لعنت الله علی القوم الوهابی
  • حسین ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    با سلام مطلب خوبی بود: یک : باتوجه به حقانیت امام حسین (ع) و علاقه مردم اعم از سنی و شیعه و حتی غیر مسلمان به ایشان ، مجبور به اظهار محبت به امام حسین (ع) شده اند دو : نصیحت و گوشزدی به ما باشد که اظهار علاقه و محبت ما به امام زمانمان (عج) فقط لقلقه زبان نباشد ، و باید در رفتار و عمل نشان دهیم که منتظر واقعی آن حضرت هستیم.
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    واقعا به داد خوزستان برسید که وهابیت تا چند سال اینده جمعیت زیادی خواهد داشت بنده معلمانی را در این شهر میشناسم که به این فرقه ضاله در امده اند
  • محمد ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    این آیه ربطی به موضوع نداره «اعراب» به عرب بیابان نشین می گویند جمع عرب نیست یعنی عرب زبان ها
  • محمد ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    همان قرآنی که رحماء بینهم داره کلی آیه داره درباره صفات و سخنان منافقان اگر بخونی خواهی فهمید مصداق امروز آن همان اصلاح طلبان هستند شما فقط یه آیه خوندی که رحماء بینهم بقیه را هم بخون یه آیه هم میگه نومن ببعض و نکفر ببعض من فقط یه آیه را برات می نویسم برو ببین با حرفای کسانی که الان سرکار هستند جور در میاد یا نه اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد، يهود و نصارى‏ را دوستانِ [خود] مگيريد [كه‏] بعضى از آنان دوستان بعضى ديگرند. و هر كس از شما آنها را به دوستى گيرد، از آنان خواهد بود. آرى، خدا گروه ستمگران را راه نمى ‏نمايد. (51) مى‏بينى كسانى كه در دلهايشان بيمارى است، در [دوستى‏] با آنان شتاب مى‏ورزند. مى‏گويند: «مى‏ترسيم به ما حادثه ناگوارى برسد.» اميد است خدا از جانب خود فتح [منظور] يا امر ديگرى را پيش آورد، تا [در نتيجه آنان‏] از آنچه در دل خود نهفته داشته‏ اند پشيمان گردند. (مائده 51 و 52)
  • محمد ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    میگن انسان به هرکس علاقه داشته باشه شبیه اون میشه
  • ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    آمین.
  • حمید ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    اینها به هر رطب و یایسی چنگ می زنند. جملات شهید مطهری که هیچ، سراغ احادیث ما می روند و هرجور بخواهند آن را تفسیر می کنند. اینها خطاب و عتابهای امام علی علیه السلام و امام حسین علیه السلام خطاب به مردم کوفه را مدعی هستند به شیعیان گفته شده است! در حالی که از لحاظ تاریخی برای همه مسلم است که مخاطبان شیعه نبوده اند. خلاصه از بس همه چیز را مصادره به مطلوبه کرده اند نیازی به توضیح نداشته است هرچند اگر حجم مقاله جا زیاد نمی شد بد نبود هم اصل جمله شهید مطهری آورده شود و هم جملات تحریف شده خمیس تا خوانندگان فهیم از این ظلم او هم با خبر شوند
  • ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    لابد اصرار بر تغییر زیارت عاشورا و شکستن حرمت روز عاشورای 88 هم کار مدغیان اضلا طلبی نبود نه
  • ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    وقتی امثال آقای قزوینی جانانه اینها را له و لورده کرده اند چطور روشون میشه بهش بگن شیر وهابیها!!! حتی در حد شیر دستشویی هم نیست که بتواند کثافتهای اعتقادی وهابیها را بشوره
  • ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    خدا لعنتش کنه این کیه دیگه؟؟؟؟
  • salam ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    یه بنده خدایی میفرمودید علمای اینها وقتی پیر میشن اکثرا کور میشن چون حقیقت را میفهمند ولی چشم روی آن میببندند
  • حامد ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    لااقل یه کم فیلم ها رو با کیفیت پخش می کردید که بشه زیر نویس هاشو خوند . هیچی معلوم نبود .
  • ماجد ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    حیف این سایت نیست ،که مشت قیافهای عبوس وسگ مانندسعودیها نشان میده
  • حاج احمد متوسليان ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    خواهي جگرم بسوز وخواهي خون كن...كوچكتر از آني كه بگويم چون كن.
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    اين ابلهان نمي دانند كه روزي خور خوان حضرت ولي الله الاكبر ارواح العالمين لتراب مقدمه الفداه هستند. همه عالم روزي خور حجت خدا هستند. امام زمان(عج) يعني كسي كه به اذن الله رهبر همه كائنات، يعني صاحب الامر همه موجودات، يعني صاحب اختيار همه عالم وجود، يعني قلب عالم امكان است؛ قلب عالم امكان يعني هيچ برگي از درخت نمي‌افتد مگر آن كه ولي الله الاعظم (ارواحنا فداه) به اذن الهي بر آن آگاه و تصرف دارند. تصرف در همه خلقت به اذن الهي. اين تعبيرات آنقدر عظيم، بزرگ و عميق اند كه ما هم كه شيعه هستيم بايد به مقام معرفت حجت الله برسيم تا درك كنيم؛ بعد اين حرومزاده هاي جاهل دهان نجس خود را باز مي كنند تا در مورد اين عظمت بي كرانه يعني امام زمان(عج) اظهار جهل كنند؛...پيشنهاد ميكنم دوستان كتاب الله شناسي علامه طهراني(ره) را بخوانند تا كمي به مقام حجت خدا آشنا شوند؛ اَللّهُمَّ عَرِّفْني نفسَک فانّک اِنْ لَم تُعَرِّفْني نَفسَکَ لَمْ أعرفْ نبيّک؛ اَللّهم عَرِّفْني رَسُولَکْ فانّک اِنْ لَم تُعَرِّفْني رَسُولَکْ لَمْ أعرفْ حُجَّتَک؛ اللهم عَرِّفْني حُجَّتَک فانّک اِنْ لَم تُعَرِّفْني حُجَّتَک ضَلَلْتُ عَنْ ديني...
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    مناظرات اصلی با عصام العماد بوده که وهابی شیعه شده است
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    و من کان فی هذه اعمی فهو فی الاخره اعمی انشالله به زودی زمین از لوث وجود این دیوها پاک شود
  • علی علوی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    لعنت الله علی عثمان بن خبیث
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    یعنی چی خرافی هستیم؟؟؟؟ چه ربطی به این مقاله داشت؟؟؟؟ اشتباهی مثبت دادم ببخشید
  • سعید ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج امام زمان(عج)اعتقاد محکم ماشیعیان است و هیچ قدرتی توان ازبین بردن این اعتقاد مقدس را در ذهن های ماندارد اللهم عجل لولیک الفرج
  • لیلی ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    متاسفیم برای کسانی که منفی دادن
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    اگه شما محل زندگیت اینجوریه اون رو به همه ی جامعه نسبت نده خدا رو شکر جوانان دین دار تر و اگاهتر از قبل شدن
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    البته یک واقعیت تلخ راهم باید اعتراف کنیم و آن اینکه با توجه به عمیق نبودن مطالعات و باورهای ما معلوم نیست چند نفر از عامه مردم بتوانند مقابل این شبهات سر سالم به در برند
  • علیرضا ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    حال میکنم میگید این شخص حاضره مناظره کنه بخدا در بدر وهابی ای هستیم که حاضر باشه با علمای شیعه مناظره کنه و فرار نکنه اگر راست میگه بیاد بعنوان مثال به همین کتاب «مهدی علیه السلام مهمترین حقیقت تاریخ» حجت الاسلام گودرزی جواب بده معمولا اینها تو جواب جواب در میمونن
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    0 0
    نخندعزیزگریه داره
  • رضا ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    0 0
    صبرکن یافاطمه ای بانوی پهلو شکسته مهدیت با کیسه دارو ودرمان خواهدامد ان شا الله به همین زودی
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    0 0
    به کوری چشم دشمنان مهدی ما آمدنیست
  • محمدرضا ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
    0 0
    خب مگه قراره وهابیها علیه خودشون مثبت بدن!!! لعن الله علی القوم الظالمین (وهابی تکفیری نجس)
  • اصولگرا ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
    0 0
    این جور جملات از جنس جملات وهابی هاست که می‌خواهند بین مذاهب مسلمان تفرقه بیاندازند. "واعتصموا بحبل الله و لا تفرقوا"
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
    0 0
    شر تو کمتر از ان وهابی نیست، شمائید که در اسلام تفرقه و جدایی را ترویج میکنید. آنان که تفرقه را میگسترانند بزرگترین فتنه گر هستند. خدا هدایتتان کند.
  • ابوالفضل ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    0 0
    اینایی منفی میدن دردشون بی پولی هس و بی حوصله گی وهابیت دشمن شیعه هس دیگه
  • حسین ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    اندکی صبر ، سحر نزدیک است.
  • رامیار ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    0 0
    ذوستان بهترین کار برگشتن به قران و سنت پیامبره و خذا ما رو به اتحاد فرا می خونه نه تفرقه و توهینو افترا به همدیگه من یه سنیم اگه بخوایم مذهب همدیگه رو رد کنیم می تونیم ساعت ها مطالب علیه هم بگیم و خدا فرموده که عمل هرکس برای همون شخصه و ما نیاید به بهانه ی دفای از علی یا عمر خون همدیگرو بریزیم و مهمتر از اون ما همه ایرانی هستیم و صاحب فرهنگی کهن و نیاید مثایلی مثل این اتحاد ما رو به هم بزنه یا حق
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
    0 0
    راستی کی میاد؟
  • رضا نوری فر ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    الباطلُ یموتُ بترکِ ذکره.این مفتی های وهابی کسانی هستند که شیطان آنها را رایگان در اختیار خودش گرفته است و مانند گوسفندی به هرکجا که می خواهد می کشد.کاش اندکی هم منطق و عقل در وجودشان بود.
  • سکینه ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    0 0
    لعت بر امت وهابیت
  • محمد ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    0 0
    حالم از اين وهابيا به هم ميخوره خدا لعنتشون كنه
  • اسماعیل ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    وای اگر سید علی حکم جهادم دهد...
  • عباس ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
    0 0
    وامابعد... سلام دوستان دعا کنید انشاالله امام زمان (عج) ظهورکنه آقا خودش انتقام این همه افتراوتهمت رو میدن انشاالله که ما زیر ساشون باشیم
  • amir ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    هیچ کس مثل وهابی ها پست تر نیستند ان ها مثل سگ می مونند باید انها را کشت وقتل عامشون کرد اخه مگه شیعه چکارشون کرده که با ما لجن؟
  • متین ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    0 0
    این عثمان خمیس شیر دست شویی مگه نیست؟ ما با سنی ها برادر ولی از وهابی ها متنفریم
  • زهرا ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    حضرت علی وحضرت زهرا وفرزندان معصوم
  • زهرا ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    حضرت علی وحضرت زهرا وفرزندان معصومشان سفارش شده مکرر همان پیامبر است که اهل شیعه وسنی عاشقانه او را دوست دارند پس اگر در مجلس کس است یک حرف بس است
  • زهرا ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    حضرت علی وحضرت زهرا وفرزندان معصومشان سفارش شده مکرر همان پیامبر است که اهل شیعه وسنی عاشقانه او را دوست دارند پس اگر در مجلس کس است یک حرف بس است
  • فاطمه ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 1
    شنیدم دجال 1 چشمه با موهای قرمز میخواد با امام زمان بجنگه همشون بی شرفن با اون دوست داشتنتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس