کد خبر 269503
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶

مستند «خاتون» روایتگر زندگی حضرت رقیه(س) از دیدگاه کارشناسان و محققان تاریخ اسلام است که به همت مجموعه فطرس مدیا تولید شد.

به گزارش ویژه نامه حسینیه مشرق به نقل از فارس، ‌همزمان با آغاز ماه صفر و شهادت حضرت رقیه(س)، فیلم مستند «خاتون» تولیدی مجموعه فطرس مدیا (مرکز گسترش سینمای مستند شیعه) با موضوع «تحقیقی درباره وجود حضرت رقیه(س)» به مدت زمان 24 تولید شد.

این مستند به زبان فارسی تولید شده و از کارشناسان و دانشمندان صاحب‌نظر و همچنین از اسناد و کتب تاریخ اسلام در این بحث بهره گرفته است و به مواردی همچون نظر استاد شهید مطهری در مورد حضرت رقیه(س) و نظریه اشخاص دیگر نیز می‌پردازد.

بر اساس این گزارش، علامه سیدجعفر مرتضی عاملی متخصص تاریخ اسلام، محمدحسین رجبی دوانی متخصص تاریخ اسلام، محمد دولتی متخصص کلام و عقائد، حجت‌الاسلام بندانی کتاب‌شناس و اسلام‌پژوه از کارشناسان و محققان این مستند هستند.


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس