همگروهی با تیمهای قوی هم می تواند جذاب باشد و هم خطرناک؛ این مسئله درخصوص همگروهی با تیمهای به نسبت ضعیفتر نیز صدق می کند و می تواند هم خوش شانسی محسوب شود و هم غرور و نیز انتظارات بیش از حد در پی داشته باشد...

به گزارش مشرق، درحالی که حدود 6 ساعت به آغاز قرعه کشی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان مانده است هر جا که بروید تعیین همگروه های احتمالی ایران نقل محافل است و هرکسی از نگاه خود تیمهای ضعیف یا قوی را برای گروه ایران می خواهد.
با پایان نظرسنجی 4 روزه مشرق درخصوص انتخاب سرگروه ایران در جام جهانی 2014 آنچه که از این نظرسنجی بر می آید اینست که مردم هم دوست دارند با خوش شانسی به تیمهای ضعیفتری مثل سوئیس بخوریم هم به علت نداشتن بازی تدارکاتی مناسب در طول سالهای اخیر با قدرت بزرگی چون آرژانتین همگروه شویم.

درهرصورت تا ساعاتی دیگر انتظارها به سر خواهد رسید و مراسم قرعه کشی جام‌جهانی 2014 امشب ساعت 19:30 به وقت تهران آغاز می‌شود و 8 گروه 4 تیمی از 4 گلدان زیر مشخص خواهند شد:

گلدان یک (هفت تیم برتر و میزبان): برزیل، آرژانتین، اسپانیا، آلمان، کلمبیا، بلژیک، سوئیس و اروگوئه 

گلدان 2 (آسیا، آمریکای شمالی/مرکزی و حوزه کارائیب واقیانوسیه): مکزیک، ایران، آمریکا، کاستاریکا، هندوراس، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا

گلدان 3 (آفریقا و آمریکای جنوبی): نیجریه، غنا، کامرون، ساحل عاج، الجزایر، شیلی، اکوادور و فرانسه (آخرین تیم راه یافته از پلی‌آف اروپا که ضعیف‌ترین برتری را کسب کرده است. البته امکان جابجایی فرانسه با یک تیم اروپایی دیگر از سید 4 وجود دارد.)

گلدان 4 (اروپا): هلند، ایتالیا، انگلستان، روسیه، بوسنی‌وهرزگوین، پرتغال، کرواسی و یونان

*** بر اساس قوانین دو تیم از آمریکای جنوبی و بیش از دو تیم اروپایی در یک گروه قرار نمی‌گیرند.


شما مخاطبین محترم می توانید جواب نظرسنجی ورزشی مشرق را در زیر مشاهده کنید:


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احسان ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 0
    گلدان یک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس