کد خبر 267224
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵

تدوین اپیزود شهید علی‌اکبر شیرودی از مجموعه «در سرزمین عشق» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی محصول حوزه هنری به زودی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از فارس،سومین قسمت از مجموعه مستند داستانی «در سرزمین عشق» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی و تهیه‌کنندگی محمد پیرهادی، محصول سازمان توسعه سینمایی سوره حوزه هنری، با موضوع بررسی زندگی سردار شهید علی اکبر شیرودی مراحل پایانی تدوین را سپری می‌کند.
 
این فیلم که با تکنیک کمیک‌موشن ساخته شده است. پس از اتمام فیلمنامه، استوری برد، طراحی فریم، کامپوزیت به مرحله تدوین رسیده و هم اکنون راف کات تدوین آن رو به اتمام رسیده است. پس از پایان تدوین صداگذاری این قسمت از مجموعه «در سرزمین عشق» آغاز خواهد شد.
 
هر کدام از قسمت‌ها در 30 دقیقه به زندگی سرداران شهید چون شهید مصطفی چمران، شهید عباس دوران، شهید علی اکبر شیرودی، شهید حسن باقری، شهید مهدی باکری،  شهید حسین خرازی و شهید ابراهیم همت پرداخته می‌شود.
 
اپیزود شهید چمران آماده نمایش شده  قسمت شهید دوران به زودی آماده نمایش خواهد شد و دیگر اپیزودها در حال تولید هستند. طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است دهه فجر چند قسمت از این مجموعه رو نمایی شود و تا پایان سال 92 به صورت کامل مجموعه «در سرزمین عشق» به پایان خواهد رسید .
 
براساس این گزارش،میرکریمی فیلم‌های سینمایی «یه حبه قند»، «به همین سادگی»، «خیلی دور خیلی نزدیک»، «زیر نور ماه» و... را کارگردانی کرده  و به تازگی نیز ساخت «امروز» را با بازی پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی به پایان برده است.


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس