کد خبر 266510
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴

پس از پاسخ وزیر نفت در خصوص پرونده کرسنت در کمیسیون انرژی مجلس، مقرر شد تا کارشناسان، روند پیگیری پرونده را برای الیاس نادران تشریح کنند و وی نیز در صورت قانع شدن، سوال خود را پس خواهد گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، نادر قاضی‌پور در جلسه امروز کمیسیون از وزیر نیرو سوال کرد که چرا وزارت نیرو سدهای نیمه تمام را تکمیل نمی‌کند که وزیر در پاسخ گفت «با توجه به اولویت بندی های انجام شده و بودجه ای که در اختیار داریم کارها را پیش می بریم و اتفاقا سدهای حوزه انتخابیه شما ( ارومیه) هم پیشرفت خوبی دارد.»

بعد از پاسخ وزیر بنا شد تا نادر قاضی پور موضوع را بررسی کرده و چنانچه قانع شد، سوالش را پس بگیرد.

علیرغم اینکه دو سوال دیگر هم در دستور کار بود که به دلیل عدم حضور سوال کنندگان مطرح نشد، در ادامه جلسه امروز کمیسیون، وزیر نفت نیز حاضر شد و به صورت مفصل به سوالاتی درباره پرونده کرسنت پاسخ داد.

همچنین مقرر شد تا الیاس نادران در کارگروهی که کمیسیون انرژی درباره این پرونده تشکیل می دهد حاضر شود و کارشناسان به صورت جامع روند پیگیری پرونده را تشریح کنند.

الیاس نادران اعلام کرد اگر از توضیحات کمیته مربوطه قانع شود سوال خود را پس می‌گیرد.

در جلسه امروز کمیسیون همچنین ایرادات شورای نگهبان درباره لایحه قاچاق کالا و ارز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ایرادات شورای نگهبان مطرح و بررسی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس