فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «نبرد هارت»، «بالاتر از آسمان»، «کوتاه کردن موهاي آدام»، «شياطين ديروز و امروز»، «شير در برابر شير»، «دست تقدير»، «قلدرها»، «افتخار مي‌کنم هندي هستم»، «معجزه برن»، «مسافران فضا»، «مداد نجار»، «تاجر سياه پوش»، «جزيره استاتن»، «پروانه در آتش» و «مبارز چيني» پنجشنبه و جمعه 7 و 8 بهمن ماه از شبکه‌هاي يک، دو، سه، چهار، تهران، قرآن و معارف و سيماي استان‌‌ها پخش مي‌شود.


شبکه يک

فيلم سينمايي «نبرد هارت» ساخته گرگوري هالبيت پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 22 ازشبکه يک سيما پخش مي‌شود.

درخلاصه داستان فيلم با بازي بروس و يليس وکالين فارل مي‌بينيم: «هارت» سرباز جواني در ارتش آمريکا است. او درجريان يک ماموريت اسير مي‌شود و چون توان مقاومت در جريان بازجويي را ندارد، محل اختفاي انبارهاي سوخت را در اختيار دشمن مي‌گذارد.

اين فيلم محصول سال 2002 کشور آمريکا است.

**********************

فيلم تلويزيوني «بالاتر از آسمان» به کارگرداني فريدون حسن پور جمعه 8 بهمن ماه ساعت 15:30 از شبکه يک سيما روي آنتن مي‌رود.

داستان فيلم از اين قرار است که: يک دکتر ايراني که در اسارت به سر مي‌برد پس از شروع جنگ آمريکا و عراق آزاد شده و به ايران مي‌آيد. او به جاي رفتن به خانه به روستايي در ارتفاعات کوهستاني رفته و در آنجا به زندگي و کسب و کار خود ادامه مي‌دهد.

شاهرخ فروتنيان، فاطمه صادقي، اميرنوري و انوش نصر در فيلم تلويزيوني «بالاتر از آسمان» محصول گروه فيلم‌‌هاي تلويزيوني شبکه يک سيما بازي کرده‌اند.


شبکه دو

فيلم سينمايي «کوتاه کردن موهاي آدام» جمعه 8 بهمن ماه ساعت 18 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.

فيلم سينمايي «کوتاه کردن موهاي آدام» درباره آدام پسر نوجواني است که بعد از فوت مادر و خواهرش تصميم گرفته موهايش را کوتاه نکند. او پسر ناهنجاري شده و در مدرسه پرخاشگري مي‌کند و مدير مدرسه معتقد است او بايد به پيش مشاوري برود. مدرسه آدام را به مرکز مشاوره‌اي معرفي مي‌کند.

چريس ايجمن، روبرت پاين و لويس فلتچر در فيلم سينمايي «کوتاه کردن موهاي آدام» به کارگرداني و تهيه کنندگي ميچل پيک چي اوشن و مايگ گابراي محصول سال 2004 کشور آمريکا به ايفاي نقش پرداختند.

************************

فيلم سينمايي «شياطين ديروز و امروز» به کارگرداني داگلا جاکسون و تهيه‌کنندگي نيل بريگمن جمعه 8 بهمن ماه ساعت 23 ازشبکه دو سيما روي آنتن مي‌رود.

در خلاصه داستان فيلم خواهيد ديد: اليسون بعد ازبيست و پنج سال به شهرش گيلروي باز مي‌گردد. او در آن سالها با کوئنتين نامزد بوده و يک روز که با هم در ماشين بوده‌اند، دوست کوئينتين کي سي نيز همراه آنها بوده است. کي سي ناگهان فرمان را از دست اليسون مي‌کشد و باعث تصادف او با پسربچه‌اي مي‌شود و کوئنتين و کي سي فرار مي‌کنند و اليسون در صحنه مي‌ماند و برادر کوئنتين طوري صحنه‌سازي مي‌کند که انگار اليسون تنها بوده و فرد ديگري به نام جرومي شهادت مي‌دهد که کي سي وکوئنتين آن روز پيش آنها بوده‌اند.

الکساندرا پائول و مايکل وودز در فيلم سينمايي «شياطين ديروز و امروز» محصول سال 2007 کشور آمريکا بازي کرده‌اند.


شبکه سه

پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 14:15 فيلم سينمايي «شير در برابر شير» به کارگرداني هي سي شو چين از شبکه سه سيما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فيلم آمده: فرمانده قشون امپراتور وعده‌اي جنگجو به حمايت از مبارزين تا ايالت مرزي بر مي‌خيزند. ازطرف ديگر عده‌اي تحت عنوان بهشت و زمين درصدد نابودي آنها هستند. مبارزين به دنبال فهرست اسامي اعضاي اصلي و رهبران گروه مبارزان قهرمان هستند. درانتهاي فيلم جواني که قصد دارد اسامي را به نيروهاي امپراتري برساند توسط مبارزين کشته مي‌شود و در جنگ پيروز مي‌شود.

فيلم سينمايي «شير در برابر شير» محصول کشورهنگ کنگ در سال 1987ساخته شده است.

*************************

فيلم سينمايي «دست تقدير» پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 20 ازشبکه سه سيما پخش مي‌شود.

در خلاصه داستان فيلم آمده: دو دوست در اداره پليس کار مي‌کنند و بازرس هستند. پدر فرد بازرس که داراي زمين‌‌هاي کشاورزي است با گروهي از زمين خوارهاي شهر درگير و کشته مي‌گردد. بازرس بعد از چند سال هنوز نتوانسته قاتل پدرش را دستگير کند. در همين حين به فکر ازدواج مي‌افتد و طي صحبت‌هاي رد و بدل شده با پدر دختر، متوجه مي‌شود که او قاتل پدرش است.

فيلم سينمايي «دست تقدير» به کارگرداني تانر جانگ محصول کشور ترکيه است.

*************************

فيلم سينمايي «قلدرها» به کارگرداني ميمي لور پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 24 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.

داستان فيلم با بازي مورگان فريمن، آنتونياو باندراس و رابرت فورستر محصول سال 2009 آمريکا در مورد يک سارق بازنشسته است که براي بازگرداندن يک جواهر متعلق به روسيه، با سارقي جوان قرارداد مي‌بندد که با کمک يکديگر اين جواهر را که حق مردم روسيه مي‌دانند، به آنها بازگردانند.

*************************

صبح جمعه 8 بهمن ماه ساعت 10:30 فيلم سينمايي «افتخار مي‌کنم هندي هستم» محصول سال 2004 هند به کارگرداني پوند سيرا از شبکه سه سيما پخش خواهد شد.

«افتخار مي‌کنم هندي هستم» داستان يک هندي است که براي يک مراسم عروسي خانوادگي به لندن سفر مي‌کند و در آنجا متوجه مي‌شود که خانواده‌اش با ترس از انگليسي‌هاي نژادپرست زندگي مي‌کنند و در مي‌يابد که بايد وارد اين ماجرا شود و شرايط را بهبود بخشد.

*************************

فيلم سينمايي «معجزه برن» با بازي پيترلومرا و لويس کلامرت جمعه 8 بهمن ماه ساعت 14:15 از شبکه سه سيما روي آنتن مي‌رود.

فيلم سينمايي «معجزه برن» در مورد يک بچه آلماني است که خانواده او به علت جنگ از هم دور افتاده‌اند. پدر بعد از 11سال از روسيه برمي‌گردد و مشکلات او را درباره ادامه زندگي‌شان نشان مي‌دهد و همزمان در مورد يک گزارشگر و همسرش که از اين تورنمنت گزارش تهيه مي‌کنند.

سونکه وارتمن درسال 2003 فيلم سينمايي «معجزه برن» را کارگرداني کرده است.


شبکه چهار

فيلم سينمايي «مسافران فضا» پنجشنبه 7بهمن ماه ساعت 15 از شبکه چهارسيما پخش خواهد شد. در اين فيلم مي‌بينيم: يک گروه جوان که بسيار تحت تاثير انيميشن ژاپني «مسافران فضا» قرار دارند. اقدام به گروگانگيري در بانک کاسمومي کنند و از پليس مقدار زيادي پول طلب مي‌کنند. آنها قصد دارند به مکاني زيبا بروند که در يک کارت پستال ديده‌اند. اعضاي گروه نقش‌‌هايي را طبق انيميشن مذکور برعهده مي‌گيرند.

تاکه شي کانه شيرو و ري فوکاتسو در فيلم سينمايي «مسافران فضا» به کارگرداني کاتسويوکي ماتاهيرو محصول سال 2000 ژاپن به ايفاي نقش پرداختند.

************************

فيلم سينمايي «مداد نجار» به کارگرداني آنتون ريکا و با بازي تريستان اولا، لوئيس تاسار، ماريا آدانز، نانچو نووا و ماريا پاچالته محصول سال 2003 اسپانيا جمعه 8 بهمن ماه ساعت 20:30 درقالب برنامه «سينما 4» از شبکه چهارسيما پخش مي‌شود.

داستان از زبان مردي به نام «هربال» نقل مي‌شود که زندگي خود را صرف مبارزه با جمهوريخواهان کرده است. او از دکتري به نام «دانيل دابارکا» تعريف مي‌کند که جمهوريخواه بود و توسط خود وي شناسايي و دستگير شد. اما به دليل مهارت زيادش در طبابت به عنوان دستيار پزشک زندان مشغول به کار مي‌شود و اعدام نمي‌شود.


شبکه تهران

فيلم سينمايي «تاجرسياه پوش» به کارگرداني ژرارد ورهيج 30 دقيقه بامداد روزجمعه 8 بهمن ماه از شبکه تهران پخش مي‌شود.

درخلاصه داستان فيلم آمده: کلاس و آندري باهم دوست هستند. کلاس در فکر تجارت مواد مخدر است و از آندري که قهرمان کيک بوکسينگ است، براي محافظت ازخودش کمک مي‌گيرد. آندري که روحيه ورزشکاري دارد با اعمال خشونت‌آميز مخالف است، ولي به طور اتفاقي وارد ماجرا شده است. آنها با کمک آنت که با تاجر آمريکايي مواد مخدر در هلند کار مي‌کند، موفق به فريب دادن اوشده و جاي وي را آرام آرام در بازار مي‌گيرند.

پيترپل مولر، چنتال جانزن، فرانک لامرز و مارسل ماسترز در فيلم سينمايي «تاجرسياه پوش» محصول سال 2004 کشور هلند در ژانر هيجاني، جنايي، بيوگرافي و درام بازي کرده‌اند.

***********************

فيلم سينمايي «جزيره استاتن» به کارگرداني جيمز دموناکو جمعه 8 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش مي‌شود.

داستان فيلم در جزيره‌اي به نام استاتن در نزديکي منهتن مي‌گذرد که تبهکاران زيادي در آنجا زندگي و همگي خلاف مي‌کنند. يکي از اين افراد مردي به نام پارمي تاروز است که قصد دارد، هر طور شده قدرت بيشتري پيدا کند. او با اين ايده وارد عمل مي‌شود و چند نفر راکه براي دزدي به خانه‌اش رفته‌اند، دستگير مي‌کند و پس از کشتن آنها اجسادشان را به مغازه پيرمرد کرو لالي که سوسيس و کالباس فروشي دارد، مي‌برد تا او اجساد را معدوم کند.

اتهان هاوکي، وينسنت دونوفريو و سيمورکسل در فيلم سينمايي «جزيره استاتن» محصول سال 2009 کشورهاي فرانسه و آمريکا در ژانر جنايي و پليسي بازي کرده‌اند.


شبکه قرآن و معارف

فيلم تلويزيوني «پروانه در آتش» به کارگرداني سعيد عالم زاده و تهيه کنندگي محمد کاظم سعيدي نسب جمعه 8 بهمن ماه ساعت 18 از شبکه قرآن و معارف پخش مي‌شود.

داستان فيلم تلويزيوني «پروانه در آتش» از اين قرار است که: دکتر ليلا ملکي که زني ايراني - عراقي است در پي يافتن شوهرش که قبل از انقلاب توسط ساواک دستگير شد، به دفتر صليب سرخ در تهران مراجعه مي‌کند، اما با ماجد حسن که قبلاً خواستگار او در لندن بوده، روبرو مي‌شود. ليلا به عنوان کارمند صليب سرخ استخدام شده و به کشور عراق اعزام مي‌شود.

زيبا بروفه، برزو ارجمند و سپند اميرسليماني در فيلم تلويزيوني «پروانه در آتش» بازي کرده‌اند.


سيماي استان‌ها

فيلم سينمايي «مبارز چيني» به کارگرداني يو وانگ جمعه 8 بهمن ساعت 13:30 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.

درخلاصه داستان فيلم آمده: استاد «لي» در شهرکوچکي به آموزش ووشو وکونگ فو مشغول است. در اين بين يکي از شاگردان قديمي او که از راه صحيح منحرف شده و به استفاده‌هاي نادرست از فنون رزمي روي آورده، به آموزشگاه او آمده به مبارزه با استاد قديمش مي‌پردازد. وي در واقع قصد دارد با شکست دادن «لي» آموزشگاه را تصاحب کرده و به جاي آن يک کلوپ بازي و شرط بندي تاسيس کند.

يو وانگ، لي چونگ هيا، لي لو و پينگ وانگ درفيلم سينمايي «مبارزچيني» محصول سال 1977 کشورهنگ کنگ به عنوان بازيگران اصلي حضور داشتند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس