نماینده مردم کرج اظهار داشت: نمایندگان مجلس اگر می‌خواهند ورزش از فساد دور شود به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان رای اعتماد دهند.

 به گزارش مشرق به نقل از فارس، حسین گروسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس گفت: هزینه در ورزش یک سرمایه‌گذاری است. طبق تحقیقات انجام گرفته به ازای هر 1.2 دلار که در ورزش هزینه می‌شود 4.5 دلار از دارو و درمان‌های پزشکی کاسته می‌شود و در حقیقت هزینه در ورزش باعث بهره‌وری فعالیت‌ها نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: در برنامه‌هایی که گودرزی، وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ارائه داده هم دیدگاه حضرت امام (ره) و هم رهنمودهای مقام معظم رهبری و هم دیدگاه‌های رئیس‌جمهور در خصوص ورزش و جوانان و همچنین مطابقت با اسناد بالادستی دیده می‌شود که همچنین این برنامه مورد تائید مرکز پژوهش‌ها نیز قرار گرفته است.

گروسی در ادامه تصریح کرد: گودرزی در گذشته که در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران فعالیت داشته، به تربیت دانشجو و مدیرانی که در عرصه ورزش از کارایی بالایی برخوردارند، پرداخته است.

نماینده مردم کرج در ادامه سخنان خود در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش وجوانان گفت: گودرزی علاوه بر اینکه استاد تمام دانشگاه تهران است و همچنین علاوه بر مقالات متعدد به این حوزه، در بعد عملی نیز برجسته است. وی مربی درجه یک ملی در کشتی و درجه دو در والیبال است.

گروسی پیرامون دغدغه‌ نمایندگان در خصوص انتصاب گودرزی در وزارت ورزش گفت: در مورد انتصابات که برخی دغدغه دارند باید بگویم گودرزی در گذشته در معاونت‌های خود از افراد استفاده کرده است که علاوه بر دانش کافی دارای چهره انقلابی نیز بوده‌اند.

نماینده مردم کرج در ادامه خاطرنشان کرد: ما در آینده بازی‌های آسیایی در کره جنوبی و همچنین بازی‌های جهانی و المپیک را داریم و من امیدوارم همانطور که نمایندگان به وزیر اقتصاد بالاترین رای را دادند حال نیز اگر می‌خواهند ورزش از فساد دور شود، به گودرزی رای قاطع دهند.

گروسی در پایان سخنان خود گفت: به لحاظ فیزیک بدنی نیز اگر به گودرزی نگاه کنیم مشاهده می‌کنید که وی حتی یک کیلو چربی اضافی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام عزیزم ایشون نماینده مردم شهریار قدس و ملارد هستن نه کرج
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    سلام عزیزم ایشون نماینده مردم شهریار قدس و ملارد هستن نه کرج
  • سید ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    به بقیه وزرا هم همینجوری رای دادن؟!؟!؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس