روابط عمومي معاونت سينمايي عنوان کرد: جلسات کميته مشترک معاونت سينمايي و هيئت مديره خانه سينما در فضايي صميمي و پرنشاط برگزار و کليه مباحث ودغدغه ها مطرح شده است.

به گزارش مشرق، روابط عمومي معاونت سينمايي در پي انتشار برخي اخبار، عنوان کرد: جلسات کميته مشترک معاونت سينمايي و هيئت مديره خانه سينما در فضايي صميمي و پرنشاط برگزار و کليه مباحث ودغدغه ها مطرح شده است. بديهي است در اين جلسات نمايندگان هيئت مديره خانه سينما مطالبات خود را طرح کرده باشند و دو موضوع مشکلات مالي و حضور در شوراي پروانه ساخت نيز مطرح شده است اما ترديدي وجود ندارد طرح يک موضوع و بحث در خصوص آن با اخذ تصميم و صدور يک مصوبه دو ماهيت جداگانه است.
در توضيح روابط عمومي معاونت سينمايي آمده است: آنچه تا کنون رخ داده فقط طرح مباحث بوده اما هيچ‌کدام از مباحث منجر به اخذ تصميم و مصوبه‌اي نشده است. معاونت سينمايي براي جلسه آتي کميته مشترک يک چارچوب و الگوي مشخص براي پيگيري و حل و فصل مسائل و موانع قانوني ارائه خواهد داد. پس از تاييد چارچوب اين مذاکرات ، مسائل به شکل کاملاً رسمي و قانوني و مرحله به مرحله سير تصويب عملياتي و اجرايي به خود خواهد گرفت. بايد به اين نکته توجه داشت که ما بيش از ديگران نيازمند تعامل فعال و پرنشاط همه سينماگران در حل و فصل مشکلات سينماي ايران هستيم و مايل نيستيم هيچ‌کس از اين دايره همکاري خارج باشد. معاونت سينمايي اصرار دارد اجازه ندهيم قبل از روشن شدن هر موضوع و قطعيت آن مباحث به فضاي رسانه‌اي کشانده شود و فضاي شايعه و تهمت و بي‌اعتمادي گسترش يابد و خداي ناکرده وارد قضاوت هاي ناصواب شويم.
اين روزها ما در آستانه بزرگترين اتفاق سينمايي کشور يعني جشنوار فيلم فجر هستيم. جشنواره‌اي که با بيش از نود و چهار اثر سينمايي روبروست . انبوه آثار ارزشمند و متنوع که حاصل تلاش يک سال فيلمسازان خوب ايراني است و غني‌تر و پر رونق‌تر از همه سال‌هاي گذشته است، به طوري که اين جشنواره مي‌تواند شيريني ايام‌ا... دهه فجر و سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را در ذائقه مخاطبان جشنواره فيلم فجر دو چندان نمايد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس