کد خبر 262413
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

این دستنوشته، حدود پنج ماه پیش از شهادت آن بزرگوار به رشته تحریر درآمده است و از فحوای آن چنین برمی آید که بعد از یک موفقیت چشمگیر (احتمالا در زمینه پیشرفت های موشکی) مکتوب شده باشد

به گزارش مشرق به نقل از جهان، 21 آبان ماه مصادف است با سالگرد شهادت "دانشمند برجسته و پارسای بی ادعا"، سردار "حاج حسن طهرانی مقدم"، پدرِ صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران. به همین مناسبت، تصویر و متن یادداشتی زیبا از ایشان را منتشر می نماییم. این دستنوشته، حدود پنج ماه پیش از شهادت آن بزرگوار به رشته تحریر درآمده است و از فحوای آن چنین برمی آید که بعد از یک موفقیت چشمگیر (احتمالا در زمینه پیشرفت های موشکی) مکتوب شده باشد:
بسمه تعالی
امروز یکبار دیگر فضل وجود الهی در این سرزمین تایید و بندگان سیاه خود را به نور الهی و هدایت روشن ساخت و نعمت خود را بر ما تمام گردانید و برای همیشه ما بندگان خود را شرمسار از حجت های بیدریغ خود ساخته که ما لیاقت آن را نداشته و نداریم. و این نوشتار به عبارت ساده، سپاس و حمد بی انتهای ما به آستان ربوبیت بی انتها در جود و سخا و مهربانی بی پایان او است.
پیش به سوی گسترش دین الهی در تمامی کره زمین و ایجاد زمینه اطاعت مطلق او در سرتاسر زمین و ایجاد زمینه ظهور آخرین منجی و بسط و گسترش فرهنگ تشیع علوی در سرتاسر جهان.
حسن مقدم
14/3/90
  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس