کد خبر 259812
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸

کارشناسان امنیت اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کردند ده‌ها تن از مردان و زنان تاجر اسرائیل غاصب قربانی کلاهبرداری اینترنتی شده و از حساب‌های بانکی آنها صدها هزار دلار به سرقت رفته است.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از روزنامه هاآرتص نوشت: هکرهای رژیم غاصب اسرائیلی هزاران دلار از شهروندان خود را سرقت کردند.

کارشناسان امنیت اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ده‌ها تن از مردان و زنان تاجر رژیم اسرائیلی قربانی کلاهبرداری اینترنتی شده و از حساب های بانکی آنها  صدها هزار دلار به سرقت رفته است.

در ماه‌های اخیر شمار بازرگانانی که قربانی کلاهبرداری اینترنتی شده، افزایش شدیدی یافته و از همه آنها به یک شیوه مشابه سرقت صورت گرفته است.

هکرها به حساب جی میل تجار نفوذ کرده و به جستجوی مکاتبات آنها با حسابداران خود در زمینه نقل و انتقال وجوه مالی از حساب‌های بانکی این افراد در خارج از کشور پرداخته، سپس با استفاده از فرآیند مجوزهای انتقال که از این مکاتبات گرد آوری کرده بودند، به انتقال وجوه مالی از این حساب ها به حساب های بانکی در سوئیس، دبی ، روسیه و یا جزایر کیمن اقدام می‌کردند.

این پول ها ظاهرا، در ابتدا به حساب های بانکی واسطه ها که به طور مستقیم با هکرها در ارتباط نبودند، منتقل شده است.

چندین منبع در این ارتباط گفتند، حساب های ایمیل هک شده به نظر می‌رسد، پیشتر در لیستی از حساب های هک شده ای که در اینترنت منتشر شده بود، قرار داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس