کد خبر 259481
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸

نخستین مانور دورمیزی زلزله فرضی تهران (شمیرانات) با مشارکت سازمان امداد و نجات، جمعیت هلال احمر استان تهران و همچنین استانهای معین تهران از جمله استان‌های مرکزی، اصفهان، مازندران، قم، قزوین،‌ سمنان و البرز برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، محمود مظفر رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص برگزاری نخستین مانور دور میزی زلزله فرضی تهران اظهار داشت: در این مانور فرضی، علاوه بر تهران استان‌های مرکزی ،اصفهان، مازندران، قم، قزوین،‌ سمنان و البرز مشارکت فعال داشتند.

شناسایی مشکلات و موانع اجرایی در فرآیند عملیات امداد و نجات

رئیس سازمان امداد و نجات با تاکید بر اینکه سناریوی این زلزله بر اساس زلزله فرضی به قدرت ۶.۵ ریشتر و در عمق ۱۰ کیلومتری اجرا شد، افزود: هماهنگی در دریافت اطلاعات و اطلاع رسانی بموقع جهت فراخوانی عوامل اجرایی دخیل در عملیات، شناسایی مشکلات و موانع اجرایی در فرآیند عملیات امداد ونجات با چشم انداز پاسخگویی ۱۲ ساعته و اجرای آزمایشی طرح عملیات شعب و رفع نواقص احتمالی از جمله اهداف این مانور فرضی بود.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستند سازی عملیات امداد و نجات از آغاز تا پایان و مدیریت اطلاع رسانی حادثه و نحوه ارتباط با رسانه‌ها در دستور کار این مانور فرضی قرار داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس