کد خبر 259351
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸

در پیام سردارنقدی به همایش بسیج مداحان آمده است:‌ 35 سال فریاد زدیم که اهل کوفه نیستیم تا اماممان تنها بماند و اینک وقت آزمایش بزرگ فرا رسیده است؛‌ دشمن امان نامه­ خود را به سوی ما دراز کرده است.

 به گزارش مشرق،‌ پیام سردارنقدی به همایش بسیج مداحان در یادواره شهید محمد رضا تورجی زاده توسط جانشین سازمان بسیج مداحان قرائت شد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

سلام بر پیامبر اعظم و فرزندان پاکش (صلوات الله علیهم اجمعین) قائمین به عدل و قسط و منادیان آزادی

و سلام بر شما محبّان و اخوان آن پرچمداران بزرگ حقیقت و افتخاران تاریخ

اجتماع عزیزانی که دو عنوان برجسته و بی نظیر ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) و بسیجی بودن را با هم دارند، آن هم در چنین روزی. اجتماعی بسیار الهام بخش است. انتخاب سالروز شهادت میثم تمّار، شخصیّتی که هر دو صفت ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) و بسیجی بودن را در اوج خود دارد، نه تنها نشانگر هوشمندی و حسن سلیقه­ی شما عزیزان، بلکه بیان­گر اوج آمادگی بسیجی برای فداکاری در راه بیان حقیقت است. و چه حقیقتی بالاتر از ولایت که در اوج عشق­ورزی، اطاعت و پیروی­اش کنیم و با نورانیّتش، ظلمات را در هم شکنیم.

و کدام حقیقت بالاتر از برائت دشمنان که با شجاعت، انزجارش را فریاد زنیم، و با صلابت ابهّت پوشالی­ش را در هم شکنیم. و این راهی است که میثم تمّارها طی نمودند. شهید تورجی ها و مدّاحان بزرگ شهید، آن را ادامه داده­اند. و اینک نوبت ماست. اینک که بوی کربلا به مشام می رسد، خود را آماده­ی لبّیک کنیم و ندای هل من ناصر اماممان را با تکرار شعار جاودانه­اش (هیهات منّا الذلّه) پاسخ گوییم. اینک که ولیده های شیطان و حلقه به گوشان استعمار، زمزمه­ی شوم دور شدن از لعن کفّار و ترک مرگ بر استکبار را آغاز کرده­اند، پاسخ آنان را با زبان سرور آزادگان بدهیم. و محرّم و صفرمان را از پیام او پر کنیم. که اَلا إِنَّ الدَعیَّ بنَ الدَعیِّ قَد رَکَزَنی بینَ اصلی و ذلّی و هیهات منّا الذلّه. هان ای عزیزان 35 سال فریاد زدیم که اهل کوفه نیستیم تا اماممان تنها بماند. و اینک وقت آزمایش بزرگ فرا رسیده است. دشمن امان نامه­ خود را به سوی ما دراز کرده است و ببینیم که در خط عبّاسیم یا نه. بیدار باشیم و بیدار هر شب باشیم و روزهایی که باید از آن برای احیای این فریضه استعانت جست و برترین امر به معروف و نهی از منکر را اضافه کرد، که اَفضَلُ الجِهادِ کلمه الحَقِّ عِندَ اِمامِ الجائِر.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس