کد خبر 258708
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۲

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان در بیانیه‌ای اقدام تروریستی علیه مرزبانان را در هنگ مرزی سراوان به شدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، در بیانیه مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان آمده است: مولوی عبدالحمید ضمن محکومیت شدید این اقدام، آن را عملی ناجوانمردانه و از سوی ایادی فریب خورده دشمن دانست.

این بیانیه می‌افزاید: ، «إنا لله و إنا إلیه راجعون» با نهایت تأسف و تألم مطلع شدیم که تنی چند از مرزبانان غیور جمهوری اسلامی در استان سیستان و بلوچستان در اقدامی ناجوانمردانه و تروریستی توسط ایادی فریب خورده دشمنان این مرز و بوم به شهادت رسیدند، از آنجایی که اخیرا امنیت و وحدت در استان سیستان و بلوچستان مثال زدنی بوده است و علمای دلسوز جامعه هشدار داده‌اند که ایجاد هر نوع ناامنی، خصوصا در شرایط کنونی که مردم با حضور گسترده در صحنه انتخابات به ایجاد تغییر و احقاق حقوق اقوام و مذاهب رأی داده و منتظر رسیدگی هستند، بزرگ‌ترین خیانت محسوب می‌شود، این اقدام ناجوانمردانه مایه انزجار و تنفر عموم مردم شده است.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، به کسانی که در داخل و خارج از مرزها به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه هستند هشدار می‌دهم که دست از چنین اقداماتی بردارند و بیش از این آب در آسیاب دشمن نریزند، زیرا هر نوع خشونت و راه بندانی به ضرر منطقه و به نفع دشمنان مردم استان خواهد بود.

در پایان برای شهدای این حادثه علو درجات، برای مجروحین شفای عاجل و برای خانواده‌های شهدا صبر جمیل را از بارگاه الهی آرزومندم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اصلاحی از حامد ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    0 0
    بزدلای،بدبخت آمر همه این جریانات شورای همکاری شیاطینه که خون جوونای عزیز این آب و خاک رو به زمین می ریزه.
  • شهرام ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    0 0
    متاسفانه نفاق از سر و روی این اطلاعیه می ریزد: "...صوصا در شرایط کنونی که مردم با حضور گسترده در صحنه انتخابات به ایجاد تغییر و احقاق حقوق اقوام و مذاهب رأی داده و منتظر رسیدگی هستند، بزرگ‌ترین خیانت محسوب می‌شود،..."
  • اصلاحی از حامد ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    0 0
    جناب مولوی اگر خیلی ناراحتن چرا نسبت به جریانات و فعالیتهای زیادی که خصوصا در شبکه های ماهواره ای از طرف وهابیها و برعلیه شیعیان صورت می گیره موضعی نمیگیرن.خداوند عاقبت همه ما رو به خیر رهنمون فرماید چرا که اگر غیر این باشد وای به احوال ما در روز جزا.
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    0 0
    حتما حمایت های خودش از ریگی رو از یاد برده که الان اینجوری دلسوزی می کنه. مرگ بر منافق
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    0 0
    خود این مولوی سر دسته نفاقه
  • جواد جعفری ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    0 0
    یادمان باشدهمین جناب باحضور حمایت ریاکارانه ازشبکه های وهابی وحضور درمراسم ختم اشرارمنطقه مصداق کامل نعل وارانه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس