کد خبر 257814
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷

وزارت خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات‌ نژاد‌‌پرستانه وندی شرمن، مذاکره‌کننده آمریکایی علیه ایرانیان موضع‌گیری کرد. چندی پیش، مذاکره‌کننده عضو ارشد آمریکا در ۱+۵ گفته بود: فریب و نیرنگ بخشی از DNA ایرانیان است.

 به گزارش مشرق به نقل از «تابناک»، واکنش شدید وزارت خارجه ایران به اظهارات «وندی شرمن»  وزارت خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات‌ نژاد‌پرستانه وندی شرمن، مذاکره‌کننده آمریکایی علیه ایرانیان موضع‌گیری کرد.

خانم مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه ایران‌ گفت: خانم شرمن مسائل ایران را اشتباه درک      کرده است.

وی تأکید کرد: این اظهارات نه تنها با اصل احترام متقابل در تضاد است، بلکه نشان ‌از بی‌اطلاعی ایشان از اوضاع ایرانیان دارد.

افخم به وندی شرمن گوشزد کرد که بر خلاف اظهارات ایشان، آنچه در دی‌ان‌ای ایرانیان وجود دارد، مقاومت در برابر هر گونه قلدری و زورگویی است.

گفتنی است،‌ وندی شرمن چندی پیش در اظهار‌نظری گفته بود: ما ‌دقیق رفتار تیم مذاکره‌کننده ایرانی را زیر نظر می‌گیرم و پس از مذاکرات درباره روش‌ها و تحریم‌های بعدی بحث خواهیم کرد.

مذاکره‌کننده عضو ارشد آمریکا در ۱+۵ می‌افزاید: فریب و نیرنگ، بخشی از DNA ایرانیان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلمانی ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    0 0
    خانم افخم! اتفاقا شَروُمن! خوب درک کرده که صداقت و همان مقاومتی که فرمودید عجین با نهاد ایرانی است او می داند و اراجیف می بافد.. او از همین مقاومتی که فرمودید آنقدر سوخیده! وتیم سلف او و اربابان او سال ها سوخته اند که حالیشون نیست پشت میز دیپلماسی نشستن یا دور میز زهرماری و ... !! البته با توجه به قدرت ادعایی وزارت خارجه، بهتراز این پاسخ، وادار کردن او به عذرخواهی است که یک اقدام موثرتر و الّا این اراجیف نُقل خواب و بیداری این بد ریشه هاست ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس