نظر معاون رئيس‌جمهور درباره روبوسي احمدي‌نژاد و هاشمي
معاون منابع انساني و توسعه مديريت رييس‌جمهوري تاکيد کرد: پاسخ قاطع مردم در 9 دي و 22 بهمن؛ دشمنان و فتنه گران را با شکست مواجه کرد اما بعد از شکست اين جريان، استکبار بلافاصله به صدور قطعنامه و تشديد جنگ رواني عليه ايران روي آورد.

به گزارش شبکه ايران، لطف‌الله فروزنده شامگاه سه‌شنبه که در جمع وعاظ در موسسه فرهنگي سيدالشهداء(ع) تهران سخن مي گفت، عنوان کرد: لازمه پيشرفت کار اين است که دولت و مجلس با هم همدل و همراه باشند اما برخي در مجلس تلاش مي‌کنند تا دولت را تخريب کنند.
وي اظهار داشت: مجموعه مجلس و دولت با هم تعامل دارند اما موضوعي که خيلي از گرفتاري‌ها را به وجود آورده، اين است که حجم سوالاتي که از اين دولت شده از هيچ دولت ديگري نشده است.
به گزارش ايرنا، فروزنده افزود: يکي از گرفتاري‌هاي ما اين است که هر روز وزرا براي پاسخگويي در مجلس حضور دارند.

* در موضوع حجاب و عفاف به رئيس‌جمهور ظلم شد
معاون رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: يکي از ظلم‌هايي که به دولت صورت گرفت همين بحث حجاب و عفاف بود زيرا اين احمدي نژاد بود که اين قانون را براي اجرا ابلاغ کردده است.
فروزنده با بيان اينکه در اين قانون حدود 30 تا 40 حکم و بسته اجرايي پيش بيني شده است، اظهار داشت: در قانون حجاب و عفاف 25 تا 30 ماموريت وجود دارد که تنها يکي از آنها گشت ارشاد است.

* مخالفان خط امام فرصت‌طلب و مورد حمايت استکبار هستند
فروزنده که درباره " مروري بر جريانات مختلف در انقلاب و جريان فتنه " سخن مي گفت، خاطرنشان کرد: در انقلاب هميشه دو خط وجود داشته است که يکي از آنها خط اصيل انقلاب و امام بوده و ديگري خطي است که با اين شاخص‌ها و اصول خط امام(ره) در چالش بوده و هميشه به دنبال فرصتي است که به اين اصول آسيب برساند.
وي دعوا بر سر ارزش‌ها، ولايت و روحيه مبارزه با استکبار را چالش اصلي ميان اين دو جريان ذکر کرد و اظهار داشت: جرياني که با اصول خط امام در چالش است، همواره به عنوان يک جريان فرصت‌طلب وارد سيستم مي‌شد و بلافاصله مورد حمايت پنهان و آشکار جريان استکبار قرار مي‌گرفت به گونه‌اي که تمام امکانات رسانه‌اي و اقتصادي آنان در خدمت به اين جريان قرار مي‌گرفت.

* احمدي‌‌نژاد مردي از جنس مردم
قائم مقام جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري اشاره و با اشاره به تلاش استکبار و جريان داخلي همسوي آنان براي موفقيت در اين انتخابات تصريح کرد: در اين انتخابات آنها تمام نيرو و امکانات خود را بسيج کردند و به ظاهر همه چيز را نيز در اختيار داشتند اما احمدي‌نژاد با سخن گفتن از اصول امام (ره) و با حمله به نظام استکباري و نظام مديريتي که در آن زمان نهادينه شده بود، به ميدان رقابت هاي انتخاباتي وارد شد و وارد ميدان شد.
معاون رييس جمهور پيروزي هسته اي و سفرهاي استاني هيات دولت را از دستاوردهاي بزرگ دولت و ملت خواند و گفت: از زمان آغاز به کار دولت احمدي نژاد، دولت همواره در حال کار و کوشش براي ملت بوده است به طوري که خود رييس جمهور به طور متوسط در طول شبانه روز بيش از 4 الي 5 ساعت خواب و استراحت ندارد.
معاون رييس‌جمهوري يکي از نکات بسيار مثبت دولت نهم و دهم را ساده‌زيستي عنوان کرد در حالي که دولتمردان دولت هاي قبل به زندگي اشرافي‌ روي آورده بودند.

* هيچ رييس‌جمهوري به اندازه احمدي‌نژاد بد و بي‌راه نشنيده است
فروزنده در ادامه با بيان اينکه به هيچ دولتي به اندازه دولت احمدي‌نژاد بد و بي‌راه نگفتند، خاطرنشان کرد: علت اينگونه رفتارها به خاطر آن است که دولت؛ استکبار جهاني را هدف قرار داده است.
وي به مناظره‌هاي انتخاباتي بين نامزدهاي دهمين دوره رياست‌جمهوري اشاره کرد و گفت: تمامي نطق‌هاي کانديداها تخريب دولت بود در صورتي که اگر کلاه خود را قاضي مي‌کردند، اين دولت از نظر کارکرد، پاکي، مواضع خارجي و حفظ ارزش‌ها نسبت به دولت‌هاي گذشته بي‌نظير بود.

* با دروغ تقلب به نظام جفا کردند
فروزنده به طرح تقلب در انتخابات اشاره کرد و گفت: بعد از انتخابات با وجود حضور هزاران تن از نمايندگان موسوي در پاي صندوق‌هاي اخذ راي و به رغم اينکه نماينده آقاي موسوي در شوراي نگهبان اعلام کرده بود امکان تقلب وجود ندارد، فضاي کشور را متشنج کردند و با دروغ تقلب به نظام جفا کردند.
معاون رييس جمهور يادآور شد: شوراي نگهبان با دستور رهبري انقلاب براي نخستين بار 10 درصد آراي صندوق‌ها را بازشماري کرد اما موسوي بعد از ديدار با رهبر معظم انقلاب اطلاعيه داد که انتخابات بايد باطل شود.
وي با انتقاد از رويه موسوي براي دعوت از مردم براي حضور در خيابان‌ها براي تحت فشار قرار دادن نظام اظهار داشت: آنها با کشاندن مردم به خيابان آزادي در نخستين حرکت خود به پايگاه بسيج حمله کردند و بعد از ظهر آن روز نيز اراذل و اوباش؛ شهر را به آتش کشيدند.

* روبوسي احمدي‌نژاد و هاشمي رفسنجاني
معاون رييس جمهور در پايان اين نشست در پاسخ به پرسشي درباره روبوسي آقايان احمدي‌نژاد و هاشمي رفسنجاني نيز گفت: اين روبوسي با حفظ مواضع اشکالي ندارد و مواضع بر سر جاي خود استوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس