کد خبر 254473
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: به هر میزان که نیروهای مسلح در چشم مردم عزیز باشند، به همان میزان جامعه از تهدیدها مصون خواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل ایسنا ، به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ حسین دهقان در مراسم تودیع ارشدی و معارفه رضا طلایی‌نیک به عنوان معاونان پیشین و جدید حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع، با بیان اینکه "کارکرد اصلی وزارت دفاع تولید قدرت دفاعی است"، اظهار کرد: به هر میزان که اقتدار نظام بالاتر برود، قدرت بازدارندگی کشور نیز بیشتر می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید در تولید قدرت دفاعی، هم جنبه‌های نرم و هم جنبه‌های سخت قدرت را در نظر گرفت یعنی هم باید به تولید تجهیزات توجه کنیم و هم به زمینه‌های تحقیقاتی، نوآوری و فناوری راهبردی توجه داشته باشیم.

وزیر دفاع همچنین گفت: این وزارتخانه به همکاری با مراجع قانونگذاری مثل مجلس شورای اسلامی نیازمند است و معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه باید از جایگاه و اعتباری برخوردار باشد تا از حقوق نیروهای مسلح دفاع کند.

به گفته وی، باید مناسباتی متین‌ و اطمینان‌بخش بین بخش دفاعی، مجلس و قوه قضاییه وجود داشته باشد تا مسائل پیش‌آمده به راحتی حل شود.

دهقان تاکید کرد: کانال ارتباطی وزارت دفاع با قوای کشور، از طریق معاونت حقوقی و امور مجلس برقرار می‌شود.

وی در ادامه، به توانمندی‌های رضا طلایی‌نیک اشاره کرد و گفت: باید همه کمک کنیم تا وضعیت موجود بهبود یابد و به اهداف خود برسیم.

وزیر دفاع همچنین با بیان اینکه "قانون یک پایه اصلی در وزارت دفاع است"، خاطرنشان کرد: اگر قانون مورد توجه قرار گیرد، رشد و پیشرفت محقق می‌شود.

دهقان در پایان تصریح کرد: بهره‌مندی و اطاعت از فرماندهی کل قوا، نقطه اتکا و تمایل نیروهای مسلح است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس