کد خبر 253616
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰

منابع مصری از تظاهرات طرفداران اخوان المسلمین در برخی مناطق مصر و درگیری آنها با مخالفان خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، منابع مصری اعلام کردند: طرفداران گروه اخوان المسلمین تظاهرات خود را از مقابل مساجد المحروسه و الرضوان در خیابان احمد عرابی در در منطقه المهندسین در الجیزه آغاز کردند.
 
این درحالی است که نیروهای ارتش مصر در میدان سفنکس از بیم هر گونه درگیری و اقدامات خشونت آمیز طرفداران اخوان المسلمین به حال آماده باش درآمده اند.
 
از سوی دیگر طرفداران  گروه اخوان المسلمین پس از اقامه نماز جمعه از میادین اسکندریه تظاهراتی را آغاز کرده اند و همزمان با آن تدابیر امنیتی شدیدی از سوی نیروهای امنیتی اتخاذ شده است.
 
منابع مصری از درگیری طرفداران گروه اخوان المسلمین با مخالفان آنها در شهرک نصر قاهره خبر دادند.در حالی که طرفداران اخوان المسلمین شعارهایی علیه ارتش سر می دانند مخالفان این گروه شعارهای در حمایت از عبدالفتاح السیسی فرمانده ارتش سر دادند.
 
این منابع همچنین از تظاهرات طرفداران اخوان المسلمین از مقابل مسجد الریان در المعادی و حرکت آنها در خیابان های نزدیک به مسجد و به سوی میدان التحریر خبر دادند.
 
طرفداران اخوان المسلمین ضمن سر دادن شعارهایی علیه ارتش و پلیس علائم زرد رنگ به نشانه نماد میدان رابعه را حمل کردند.
 
از سوی دیگر منابع امنیتی مصری اعلام کردند: نیروهای مسلح مصر تدابیر امنیتی گسترده ای را در اطراف مراکز امنیتی،ایستگاه های برق و آب و دیگر مراکز شامل دادگاه ها و بانک ها در پرت سعید از بیم اقدامات گروه اخوان المسلمین اتخاذ کردند.
 
منابع بیمارستانی در پرت سعید از آماده باش بیمارستان ها از بیم درگیری های احتمالی خبر دادند.
 
منابع مصری اعلام کردند: در استان القلیوبیه نیز نیروهای امنیتی به حالت آماده باش درآمده اند و نیروهای امنیتی از دستگاه های کشف مواد منفجره و نیز سگ های پلیس برای کشف سلاح استفاده می کنند.
 
همزمان با آن منابع امنیتی در استان اسماعیلیه اعلام کردند: آمار کشته شدگان حمله مسلحانه به یک خودروی نظامی در جاده اسماعیلیه به قاهره به دو نفر افزایش پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس