کد خبر 252945
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸

جانشین وزیر دفاع تأکید کرد: مواضع اخیر آمریکا بیشتر بازی سیاسی برای گرفتن امتیاز است و امیدواریم در همین گام‌ها نیز ماهیت پلید آمریکا برای دنیا مشخص شود.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، سردار مجید بکایی جانشین وزارت دفاع در حاشیه همایش ضرورت توسعه تسلیحات هواپیما در نبردهای آینده در جمع خبرنگاران در خصوص گفت‌وگوهای اخیر ایران و آمریکا، اظهار داشت: فاصله بین لبخند و اخم دشمن کوتاه است و ما نباید فریب این‌ها را بخوریم.

وی افزود: واقعیت این است که آنها اصل قدرت جمهوری اسلامی را قبول ندارند و حتی اگر موضوع هسته‌ای هم حل شود، بهانه دیگری را پیدا می‌کنند.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه این رفتارها بیشتر بازی سیاسی برای گرفتن امتیاز است، گفت: البته این روندی است که دولت محترم تصمیم گرفته که این مسیر را طی کند و امیدوارم در همین گام‌هایی که برداشته شده، ماهیت پلید آمریکا در دنیا روشن‌تر شود.

سردار بکایی افزود: آنها به حرف‌هایشان پایبند نیستند و این کارهای آنها بیشتر برای فریب ملت‌هاست و به نظر نمی‌رسد که تغییری کرده باشند بلکه همچنان به دنبال سلطه هستند تا منافع خودشان را حفظ کنند.

وی در خصوص اظهارات رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه گزینه نظامی علیه ایران هنوز روی میز است، اظهار داشت: این حرف است، گزینه نظامی هیچگاه روی میز نبوده و نخواهد بود و اصولا آنها نمی‌توانند وارد جنگی شوند که از آن نمی‌توانند پیروز بیرون آیند.

جانشین وزیر دفاع خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها توانمندی ایران را خوب می‌شناسند و می‌دانند که در شرایط بحران، توانمندی‌مان را جمع می‌کنیم و علیه دشمن به کار می‌گیریم لذا همه این حرف‌ها برای فریب است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه عاملی باعث نرم‌تر شدن مواضع آمریکایی‌‌ها شده است، تصریح کرد: قطعا توانمندی دفاعی ما بازدارندگی خوبی ایجاد کرده و البته بحث عمده برای آمریکایی‌ها گرفتن امتیاز است و می‌خواهند نشان دهند که ما از ایران امتیاز گرفته‌ایم و قطعا در این میدان نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرت خود را خواهد داشت و بر حرف خود پایبند خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس