کد خبر 251799
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های سرمربی سپاهان گفت: کرانچار صحبت‌هایی کند که به درد فوتبال ما بخورد و به ما کمک کند.

 به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فجرسپاسی گفت: بازی سختی را بردیم. فجر سپاسی با جان و دل دفاع می‌کرد و تراکم دفاعی آنها خیلی زیاد بود به طوری که رسیدن به دروازه آنها برای ما سخت بود.

وی ادامه داد: در هر دو نیمه سرتر از تیم حریف بودیم و به نظرم نتیجه‌ای که به دست آمد عادلانه بود. می‌توانستیم با دقت بالاتری تعداد گل‌های خود را افزایش دهیم. با توجه به اتفاقاتی که هفته گذشته رخ داده بود فشار زیادی روی تیم قرار داشت و کسب این 3 امتیاز برای ما ضروری بود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه اکثر تیم‌ها مقابل پرسپولیس دفاع می‌کنند گفت: می‌توانستیم قبل از اینکه به دقایق پایانی نزدیک شویم گلزنی کنیم. فوتبال همین است. ما در دیدار مقابل فجر همه چیز را امتحان کردیم. سانتر از جناحین، شوت و ضربات ایستگاهی را امتحان کردیم اما سرانجام موفق شدیم روی خلاقیت پیام صادقیان که یک حرکت بی‌نظیر را انجام داد و ضربه عالی سیدصالحی به گل برسیم.

دایی گفت: تیم ما امروز خوب بود. در دیدار مقابل فجرسپاسی با 4 هافبک نفوذی بازی کردیم و فکر می‌کنم کسب 3 امتیاز این دیدار حق ما بود. این 3 امتیاز در آینده به ما کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که در هفته گذشته چه تلاشی کردید تا حواشی بازی با سپاهان به تیم وارد نشود عنوان کرد: سعی کردیم تمام فشار معطوف به ما شود و از بازیکنانم خواستم علیه هیچ  کسی مصاحبه نکنند. اگر قرار باشد کسی از حق تیم ما دفاع کند من و باشگاه هستیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم در تیم جو خوبی به وجود آمده تا در آینده نتیجه مناسبی کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از 2 هافبک دفاعی جدید خود در این دیدار رضایت داشتید خاطرنشان کرد: امروز با یک هافبک دفاعی بازی کردیم. کفشگری در این دیدار خوب کار کرد. با توجه به شرایط فجر این تصمیم را اتخاذ کردیم که با یک هافبک دفاعی بازی کنیم. اگر بازی را با دقت دیده باشید متوجه می‌شوید در تمام زمان مسابقه جلو بازی می‌کرد. حقیقی و دهنوی بازیکنان بزرگی هستند اما ما براساس بازی پیش‌رو ترکیب خود را ارنج می‌کنیم.

دایی در خصوص دست‌های پشت پرده که اجازه نمی‌دهند پرسپولیس نتیجه بگیرد اظهار داشت: متاسفانه اتفاقی که هفته قبل رخ داد در روحیه بازیکنان تیم اثر داشت. من با بازیکنان صحبت کردم و گفتم که شما نباید وارد این مسائل شوید. ما خودمان باید به خودمان کمک کنیم و باید حق تیم، باشگاه، هواداران و خانواده‌‌های خود را بگیریم. تا آخر این موضوع می‌جنگیم که بتوانیم نتیجه مناسبی در فصل جاری کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اظهارات کرانچار که گفته بود زمانی که او بازی می کرده، دایی کودک بوده اظهار داشت: این کاملا طبیعی است که وقتی او درجام جهانی بوده سن من کم بوده است. این حرف‌ها چه ربطی دارد؟ او صحبت هایی کند که به درد فوتبال ما بخورد و به ما کمک کند. این اقتضای طبیعت بوده که او 20 سال و اندی از من بزرگتر باشد و اصلا زمانی که کرانچار فوتبال بازی می کرد من در اردبیل با توپ پلاستیکی بازی می‌کردم.

دایی در مورد عدم همراهی کریم باقری با پرسپولیس تصریح کرد: شاید شما او را نمی بینید اما کریم باقری همیشه در کنار ما و در تمرینات حضور دارد اما به دلیل آنکه کارت مربیگری ندارد نمی تواند روی نیمکت کنار ما بنشیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
    0 0
    نیست خودش هر چی صحبت می کنه به درد فوتبال ایران می خوره، کلا تو حاشیس :دی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس