کد خبر 2512
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۰

رئيس پليس پايتخت از متلاشي کردن باند بزرگ زورگيري ديوار چين خبر داد و گفت: تمام جغرافياي جرم در تهران شناسايي شده به طوري که در پي برخورد قاطع پليس با اراذل و اوباش، زورگيري در سال جاري افزايش نداشته است. <BR>

به گزارش مشرق، سردار حسين ساجدي نيا در گفتگو با مهر افزود: بروز جرايمي مانند زورگيري در برخي نقاط تهران موجب مي شود تا مردم آن را به تمام مناطق تعميم دهند و تصور کنند زورگيري در تهران افزايش يافته در حالي که ميزان زورگيري در سال جاري هيچ گونه افزايشي نداشته است.
فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ اظهار کرد: پليس طي اقداماتي که در سال جاري انجام داده با باندهاي بزرگ زورگيري در تهران از جمله باند ديوار چين برخورد کرده و آنان را متلاشي کرده است.
وي گفت: اقدامات پليس موجب شد تا در طول چهار روز هفته گذشته 60 نفر از اراذل و اوباش نامدار تهران شناسايي و دستگير شوند که اين امر با همکاري مردم با پليس حاصل شد.
سردار ساجدي نيا تصريح کرد: در حال حاضر پليس با همکاري مردم محله هاي ناامن و جرم خيز تهران را شناسايي مي کند تا از اين طريق تمام جغرافياي جرم در تهران شناسايي و با جمع آوري اطلاعات، برخورد قاطعي با اراذل و اوباش و زورگيران انجام شود.
وي افزود: پس از شناسايي نقاط جرم خيز پليس براي تامين امنيت در سطح اين مناطق گشتها و اقدامات خود را تشديد مي کند.
رئيس پليس پايتخت عنوان کرد: پليس پايتخت آمادگي دارد تا در صورت گزارش مردم در مورد حضور زورگيران و اراذل و اوباش در سطح مناطق با آنان برخورد کند.
وي با اشاره به کاهش احساس امنيت در ميان مردم تهران گفت: پليس مدتي پيش فيلمي را در اختيار صدا و سيما گذاشت تا با انتشار آن از طريق رسانه ملي به مردم نشان دهد که پليس در کوتاهترين زمان آمادگي برخورد با زورگيران و اراذل و اوباش را دارد اما انتشار اين فيلم نتيجه معکوس داشت به نحوي که اکنون مردم پايتخت با وقوع يک جرم در سطح يک منطقه احساس ناامني مي کنند.
سردار ساجدي نيا افزود: در يک شهر 10 ميليوني وقوع برخي جرايم به علت بيکاري و يا اعتياد موضوعي نيست که امنيت پايتخت را به مخاطره بياندازد به نحوي که اکنون امنيت تهران در مقايسه با سالهاي اخير بي نظير است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس