کد خبر 250548
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹

شیخ نشین امارات، به دلایل مختلف، از جمله بسیار کوچک بودن و فقدان انگیزه‌های تهدید، اصولاً نیازی به تجهیزات دفاعی ندارد.

به گزارش مشرق، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز یکشنبه خود نوشت:

* نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، خبرسازی یکی از سایت‌های خبری و دنباله‌روی دیگر پایگاه‌های اینترنتی در رابطه با زنان بلوچ و اهل سنت را از اساس دروغ و باعث ناراحتی اهل سنت به ویژه در سیستان و بلوچستان شده دانست. حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با تأکید بر اینکه اهل سنت در تمام جهان دارای غیرت ناموسی هستند و اجازه نمی‌دهند زنان و دخترانشان به تنهایی سفر کنند، گفت: هم میهنان اهل سنت ایران نیز مردمانی غیور، ناموس دوست و دارای غیرت ملی و مذهبی هستند. وی، خطاب به گردانندگان پایگاه‌های اینترنتی اظهار داشت: دامن زدن به دروغ پردازیها و شایعات این چنینی وحدت ملی را مخدوش کرده و فرصت سوءاستفاده در اختیار دشمن قرار می‌دهد.

یک پایگاه اینترنتی چندی پیش در حرکتی خلاف وحدت و در راستای اهداف دشمنان ایران اسلامی مدعی شد که تعدادی از دختران استان سیستان و بلوچستان (که از نزدیکان و هواداران تروریست سرشناس "عبدالمالک ریگی" رهبر اعدام شده گروهک تروریستی "جندالشیطان" بوده‌اند) برای انجام "جهاد نکاح" به سوریه سفر کرده‌اند. این خبر سراسر کذب واکنش‌های منفی در بین مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان داشته است.

* وزارت دفاع آمریکا با انعقاد قراردادی با امارات، این شیخ نشین را به سیستم دفاعی ضد موشک بالستیک مجهز می‌کند. شیخ نشین امارات، به دلایل مختلف، از جمله بسیار کوچک بودن و فقدان انگیزه‌های تهدید، اصولاً نیازی به تجهیزات دفاعی ندارد. به همین دلیل، خرید سلاح‌های متنوع از آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای غربی نوعی صرفاً ولخرجی با هدف پر کردن جیب‌های کمپانی‌های اسلحه سازی و دولتمردان غربی محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس