کد خبر 250220
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۷

کیهان در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر احتمال دیدار روحانی و اوباما، درستون گفت و شنود نوشت:

گفت: سخنگوی کاخ‌سفید از احتمال دیدار روحانی با اوباما در نیویورک خبر داده است.
گفتم: آقای روحانی هم در پاسخ به خبرنگار ان.‌بی‌.سی که پرسیده بود آیا در نیویورک با اوباما ملاقات می‌کنید؟ گفته بود‌«در عالم سیاست هر چیزی امکان دارد»!
گفت:‌ آمریکا به خاطر شکست‌های پی در پی 10 سال اخیر از ایران و جبهه مقاومت به این ملاقات احتیاج دارد تا وانمود کند که ایران از مواضع انقلابی خود کوتاه آمده است! ولی این ملاقات برای ایران اسلامی چه سودی خواهد داشت؟
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو به رهگذری گفت؛ می‌توانی این چمدان سنگین را تا طبقه هفتم برای من حمل کنی؟ رهگذر پرسید؛ در مقابل چه می‌دهی؟ و یارو جواب داد هیچی! رهگذر بعد از آن که چمدان را به سختی حمل کرد، منتظر مزدش بود و گفت؛ حالا همان هیچی را بده! و یارو گفت؛ گوشه آن فرش را بالا بزن! چه می‌بینی؟ رهگذر گفت؛ هیچی! و یارو گفت؛ همان را بردار و برو!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مری ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    کیهون
  • ناشناس ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    شما بيا در اين مورد يك نظر سنجي تو سايت خودت بگذار ببينيم چند درصد مردم با اين ملاقات موافقند و چند درصد مخالف ..
  • حميد ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    سلام نظر سنجي سايتي هيچ اعتباري نداره چون عده اي خاص فقط تو اين نظر سنجي ها شركت مي كنند
  • واقع بین ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    یه زمانی میاد که بخدا همین مردم پشیمونمیشن که چرا مقابل این تحریمها تا آخر محکم ایستادگی نکردند. مطمئن باشید رابطه ی با آمریکا اگر خوب بود الان وضع پاکستان و هند این نبود.پاکستان با آمریکا رابطه داره ولی خودتون میبینید که هرروز داره بمباران میشه و اونها هیچی نمیتونن به آمریکایی ها بگن چون آمریکایی ها نفوذ خودشون رو تو اقتصاد پاکستان چنان بردن بالا که کسی نتونه چیزی بگه
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    درود بر واقع بین عزیز البته می توان به مصر و لیبی و سایر کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی هم اشاره کرد که به آمریکا سواری دادند و هیچی نصیبشان نشد
  • علیرضا ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    بفرض که نظر سنجی اعتبار هم داشته باشه و 99 درصد موافق این ملاقات رای بدهند. آیا درست و غلط بودن همه کارها رو باید با نظرسنجی بفهمیم؟ بسته به زمان و مکان نظرسنجی جواب ها فرق می کنه. در جهان چند درصد اعتقاد دارند که اسلام دین جق است؟ در زمان پیامبران گذشته در مورد اونها نظرسنجی می کردیم چه نتیجه ای بدست می آمد؟ یا مگر در مورد درست بودن قضایای ریاضی باید نظرسنجی کرد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس