کد خبر 249692
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸

محمدحسین جعفریان از ساخت برنامه‌ای ۵۴ قسمتی با موضوع مهاجرین افغان در ایران توسط موسسه هنری رسانه‌ای اوج خبر داد. وی ساخت این مستند را یکی از آرزوهای برای تغییر نگاه ایرانیان نسبت به مردم افغانستان معرفی کرد.

گروه فرهنگی مشرق- نشست دیشب شاعر برای پاسداشت شاعر، روزنامه‌نگار و مستندساز انقلاب اسلامی محمدحسین جعفریان شب گذشته در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد.

حجج اسلام زم، نقویان و زائری، نور، سفیر افغانستان، خوراکیان، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهروز افخمی، حبیب احمدزاده، اردشیر رستمی، امیرحسین مدرس، فیاضی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد، محمدکاظم کاظمی، شهرام شکیبا، سهیل کریمی، علی فاطمی، وحید یامین‌پور، عباس برات‌پور، مؤمنی، رئیس حوزه هنری، فاضل نظری، حسین دهباشی، ناصر فیض، علیرضا قزوه، آرش شفایی، امید مهدی‌نژاد، سیداکبر خراسانی، عبدالمبلکیان، کرمی، اسرافیلی، بارفروش و بابایی از جمله میهمانان این برنامه بودند.

در این برنامه محمدعلی زم، بهروز افخمی، محمدکاظم کاظمی، شهرام شکیبا و محمدحسین جعفریان به سخنرانی پرداختند. همچنین نمایشی به کارگردانی رضا ایرانپور و بازیگری حسین احمدخانی و رضا داوساری برگزار شد.

محمدحسین جعفریان در سخنرانی خود از ساخت برنامه‌ای ۵۴ قسمتی در مورد مهاجرین افغانی در ایران توسط موسسه هنری رسانه‌ای اوج خبر داد. جعفریان ساخت این مستند را یکی از آرزوهای برای تغییر نگاه ایرانیان نسبت به مردم افغانستان معرفی کرد.

در این برنامه اعلام شد که سومین برنامه «عصر خاطره با هنر مبارزه» یکشنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۹ در نخلستان سازمان رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود. در این برنامه نخستین فیلم دفاع مقدس با نام «مرز» به نمایش درمی‌آید. جمشید حیدری کارگردان «مرز» و جعفر دهقان در این برنامه حضور می‌یابند.

در انتهای نشست شب شاعر هدایای مختلفی به محمدحسین جعفریان اهدا شد. از جمله این هدایا عکس احمد‌شاه مسعود، کلاهی که همیشه او بر سر داشت و یک چفیه بود که توسط سفیر افغانستان به جعفریان اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس