کد خبر 248802
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵

این گزارش مربوط به خانواده ای است که در خانه ای قدیمی با دو اتاق کوچک و ساده در یکی از روستاهای اطراف لواسان زندگی می کنند که برای اجاره همین محل ساده ۴میلیون تومان ودیعه داده و باید ماهی ۶۰۰هزار تومان اجاره بپردازند.

به گزارش مشرق به نقل از خیریه همت، این خانواده ۶ فرزند داشتند(دو تا پسر و چهارتا دختر)؛ یک پسرمدتی قبل فوت کرده و ۳تا از دختران هم ازدواج کرده اند و آخرین دختر خانواده(عروس خانم) و یک پسر دبیرستانی در خانه با پدر و مادر زندگی می کنند.

پدر پیر و بازنشسته خانواده در یک املاک منطقه کار می کند و درامد بسیار ناچیزی دریافت می کند.

با توجه به شرایط سخت معیشتی خانواده و همچنین طولانی شدن زمان عقد این عروس خانم همت کنید بتوانیم جهیزیه مناسب و شایسته ای به ایشان هدیه کنیم.

همت کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    سایت مشرق چقدر از این عروس ها زیاد شده است - خوب شد انتخابات شد و آقای روحانی رای اورد وگرنه شما اصول گرایان همه عروس ها را این گونه می کردید
  • علی ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    شما مثل اینکه حالیتون نمیشه، فقط دوست دارید هی تیتر و مطلب بزنید... اون سری که تیتر زدید آقایی که یه فرغون پر از آجر افتاده بود رو پاهاش و به حالت فلج افتاده گوشه خونه، خسته شدیم از بس گفتیم شماره حساب بدید، آدرسی چیزی بدید...... حالا اینم احتمالا...!! حالا بخوایم آبروداری کنیم هم که شما اجازه نمیدید آخه.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس