کد خبر 247895
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۶

آیا یهود پیش‌بینی تورات را محقق می‌سازد و یا اینکه وعده الهی مبنی بر تشکیل هلال شیعی و نابودی را رقم خواهد زد؟

گروه بین‌الملل مشرق - کسانی که نمی‌دانند در سوریه چه می‌گذرد، باید بدانند که حوادث این کشور از جنگ جهانی سوم و نبردی حکایت دارد که در پی آن تاریخ بشریت به دوران قبل از حمله به سوریه و بعد از حمله به آن تقسیم‌ می‌شود. این نبرد هم اکنون در جریان است، ما بهای آن را می‌پردازیم و اغلب از دلایل آن بی‌خبریم. هر حادثه‌ای دارای دو دلیل ظاهری و پنهان است. دلیل نخست، برای فریب عموم و دلیل دوم جنگ طلبان از آن باخبرند. در این میان دلایلی واقعی نیز وجود دارد که در لابلای کتب‌ قدیمی قرار دارد.

دلایل آنچه در جریان است، گسترش دموکراسی و آزادخواهی و حمایت از منافع مردم سوریه نیست. تسلط بر منابع نفت، محرک اقتصادی حمله به سوریه و دلیل واقعی آن، اعلان پیروزی نهایی اسرائیل و تشکیل حکومت جهانی آن است. در صورت شکل‌گیری این حکومت، سازمان ملل، شورای عالی و دادگاه عدل بین‌الملل، به پایگاه آن برای محاکمه رهبران و رؤسای مخالف این حکومت تبدیل می‌شود. از کسانی که این توطئه را باور ندارند، دعوت می‌کنیم تا به تورات، تلمود و پروتکل‌های علمای صهیون مراجعه کنند. البته قبل از آن، این افراد باید به بندهایی نگاه کنند که در سفر  16 اشعیاء آمده است.

1- الهامی از طرف مشرق زمین: این دمشق است که ویران شده و از بین رفته است. 2- شهرهای عروعیر متروکه شده، به مرتع و آغل گله‌ها تبدیل شده و  کسی در آنجا وجود ندارد که خطرناک باشد.3- قلعه افرایم، حکومت دمشق و بقیه آرام از بین می‌رود و در مقابل بنی‌اسرائیل به عزت می‌رسد.

آن احمقهایی که بر ضد کشور خود سلاح به دست گرفته و فکر می کنند کار درستی انجام می‌دهند، باید بدانند که به اسرائیل کمک می‌کنند تا کشورهای منطقه را از صحنه هستی حذف کند. قابل توجه آنکه بین شهرهای عروعیر و نام عرعور شباهت وجود دارد و من از آوردن استدلال در این زمینه خودداری می‌کنم.

بنابراین بر اساس پیش‌بینی‌های تورات، دمشق به تلی از ویرانی و شهرهای عروعیر به مراتع چارپایان تبدیل می‌شود و در آنجا کسی یافت نخواهد شد که اسرائیل را نگران سازد. باید پرسید این پیش‌بینی تا چه میزان با دیگر اخبار تورات و تلمود همخوانی دارد؟ کسی که تورات و تلمود را خوانده باشد، درمی‌یابد که یهودیها معتقدند خداوند آنها را با سرشتی غیر سرشت آدم ابوالبشر خلق کرده است. به اعتقاد آنها ، خداوند بنی آدم را برای خدمت به یهود آفرید است. در دیدگاه آنان، بعد از نابودی انسان‌ها در نبرد هسته‌ای آرماگدون، هر یهودی به دو هزار برده از جنس بشر دست می‌یابد!!

بنابراین یهود فرزندان آدم نبوده و فرزندان اسرائیل هستند. طبعاً شما فکر می‌کنید این گفته با تمام اطلاعاتی که قبلاً در اذهان ما نقش بسته، در تعارض است. حق با شماست. اگر به قرآن مراجعه کنید همه چیز روشن خواهد شد. قرآن کریم بین بنی اسرائیل و بنی آدم تمایز قائل شده است به این معنا که 40 بار از بنی اسرائیل و 6 بار از بنی آدم سخن گفته است.

خداوند در آیه 76 سوره نمل درباره بنی اسرائیل می‌گوید: (إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَقُصُّ عَلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ أَكْثَرَ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ (76). (بى‌گمان، اين قرآن بر فرزندان اسرائيل بيشتر آنچه را كه آنان درباره‌اش اختلاف دارند حكايت مى‌كند.)

در آیه 40 و 47 سوره بقره هم آمده است: (يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَوْفُوا بِعَهْدِي أُوفِ بِعَهْدِكُمْ وَإِيَّايَ فَارْهَبُونِ (40). (اى فرزندان اسرائيل، نعمتهايم را كه بر شما ارزانى داشتم به ياد آريد، و به پيمانم وفا كنيد، تا به پيمانتان وفا كنم، و تنها از من بترسيد..)

(يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُوا نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ وَأَنِّي فَضَّلْتُكُمْ عَلَى الْعَالَمِينَ (47). (اى فرزندان اسرائيل، از نعمتهايم كه بر شما ارزانى داشتم، و [از] اينكه من شما را بر جهانيان برترى دادم، ياد كنيد.)

بنابراین خداوند بنی‌اسرائیل را برجهانیان برتر دانسته است حال آیا این برتری تا ابد ادامه می‌یابد؟ قطعاً چنین نیست.

خدواند در آیه‌های سوره اسراء می‌فرماید: (وَقَضَيْنَا إِلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا (4) فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا (5) ثُمَّ رَدَدْنَا لَكُمُ الْكَرَّةَ عَلَيْهِمْ وَأَمْدَدْنَاكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِينَ وَجَعَلْنَاكُمْ أَكْثَرَ نَفِيرًا (6) إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِكُمْ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا (7). (و در كتاب آسمانى‌[شان‌] به فرزندان اسرائيل خبر داديم كه: «قطعاً دو بار در زمين فساد خواهيد كرد، و قطعاً به سركشىِ بسيار بزرگى برخواهيد خاست. پس آنگاه كه وعده [تحقّق‌] نخستين آن دو فرا رسد، بندگانى از خود را كه سخت نيرومندند بر شما مى‌گماريم، تا ميان خانه‌ها[يتان براى قتل و غارت شما] به جستجو درآيند، و اين تهديد تحقّق‌يافتنى است. پس [از چندى‌] دوباره شما را بر آنان چيره مى‌كنيم و شما را با اموال و پسران يارى مى‌دهيم و [تعداد] نفرات شما را بيشتر مى‌گردانيم. اگر نيكى كنيد، به خود نيكى كرده‌ايد، و اگر بدى كنيد، به خود [بد نموده‌ايد]. و چون تهديد آخر فرا رسد [بيايند] تا شما را اندوهگين كنند و در معبد[تان‌] چنانكه بار اول داخل شدند [به زور] درآيند و بر هر چه دست يافتند يكسره [آن را] نابود كنند.)



وعده نخست توسط نبوخذ نصر بابلی عراقی که دولت یهود را نابود و مردم آن را اسیر و به بابل انتقال داد، محقق شد. بعد از آن خداوند به وعده خود وفا کرد و  بار دیگر – در پی ویرانی عراق در برابر چشمان ما و حذف آن از تاریخ – به آنها مال و مکنت بخشید طوریکه امروز – چه بخواهیم و چه نخواهیم- به اربابان اقتصاد جهان تبدیل شده‌اند. خداوند از آنها قول گرفت که در برابر نعمت‌هایی که به آنها داده، قدردان باشند ولی آنها ناسپاسی اختیار کرده و به منظور برپایی دولت جهانی خود، در تمام دنیا آتش جنگ را شعله ور کردند. آنها با این‌کار خشم الهی را برانگیختند آیا نه این است که خداوند می‌فرماید: فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا (7). (و چون تهديد آخر فرا رسد [بيايند] تا شما را اندوهگين كنند و در معبد[تان‌] چنانكه بار اول داخل شدند [به زور] درآيند و بر هر چه دست يافتند يكسره [آن را] نابود كنند.)

(وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا) مشاهده می شود که در این عبارت خداوند با چه ظرافتی سخن گفته است.

کسانی که بار اول وارد معبدتان شدند، برای دومین بار بدان وارد خواهند شد. این بدان معناست که ارتشی که اسرائیل را ویران خواهد کرد، از عراق حرکت می‌کند. دلیل کینه‌توزی آنها با این کشور و ویران کردن آن هم به همین است چرا که فکر کردند صدام دشمن احتمالیشان به سادگی از بین رفت. مسئله، تنها سیطره بر نفت عراق نبود در حقیقت آمریکا با این حمله، به چیزی با ارزش‌تر از نفت دست می‌یافت. این کشور چه نیازی به نفت داشت حال آنکه بر تمامی منابع نفتی جهان مسلط بود.

اشغال کویت، ونزوئلا و نروژ به مراتب آسان‌تر، کم هزینه‌تر و سودمند‌تر از دست‌یابی به نفت عراق بود. هدف واقعی، ویرانی کشوری بود که ارتش ویران کننده اسرائیل از آنجا حرکت خود را آغاز خواهد کرد. از همین روست که آنها از ایران و برنامه‌ هسته‌ای آن و نیز سوریه و سلاح‌های شیمیایی و بیولوژیکی آن که می‌تواند در صورت به خطر افتادن ارکان نظامش از آن استفاده نماید، در هراسند.

ارتش ایران یکی ار قویترین ارتش‌های دنیاست و اگر اسرائیل وارد جنگ شود نیروهای این ارتش با عبور از عراق وارد سوریه یعنی منطقه نفوذ بابلی ‌می‌شود. این منطقه که از لحاظ سیاسی شامل کشورهای ایران، لبنان، عراق و سوریه است همان منطقه‌ای می‌باشد که ارتش محقق کننده وعده الهی از آنجا به راه خواهد افتاد. (وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا). بر همین اساس تنها دشمن اسرائیل، کشورهایی است که از آن به هلال شیعه یاد می‌شود.

تلاش آنها برای ایجاد فتنه مذهبی بین شیعه و سنی نیز در همین راستا و با هدف زائل کردن قدرت مسلمانان و همچنین به تأخیر انداختن وعده الهی صورت می‌گیرد. این امر محقق نخواهد شد چرا که خداوند بر اساس آیه 34 سوره اعراف به وعده خود وفا می‌کند. ( َلِكُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ فَإِذَا جَاءَ أَجَلُهُمْ لَا يَسْتَأْخِرُونَ سَاعَةً وَلَا يَسْتَقْدِمُونَ) (و براى هر امّتى اجلى است؛ پس چون اجلشان فرا رسد، نه [مى‌توانند] ساعتى آن را پس اندازند و نه پيش.)

 آری این است کلام قرآن در این باره حال. باید پرسید طرح یهودی‌ها برای به بردگی کشیدن جهان چیست؟

در تلمود آمده است: ( مسیح واقعی خواهد آمد و پیروزی موعود را به ارمغان خواهد آورد. در آن زمان مسیح هدایای یهودیان را پذیرفته و هدایای مسیحیان را رد می‌کند. در آن زمان امت یهود در اوج ثروت قرار دارد، چرا که تمامی اموال جهان را در اختیار دارد.!)

در بخش دیگری از تلمود می‌خوانیم: (آنگاه که مسیح بیاید زمین سرشار از نان و لباس‌های پشمی شده و تعداد دانه‌های گندم به اندازه قلوه گاوهای وحشی زیاد می‌شود.)

در آن زمان یهود به قدرت می‌رسد و تمامی ملت‌‌ها خدمتگزار مسیح موعود (منجی یهودیت) می‌شوند و هر یهودی به دو هزار و سیصد خدمتگزار دست می‌یابد. این امر آنگاه محقق می‌شود که همه به آیین یهود ایمان می‌آورند!!



چرا صدام و قذافی از بین رفتند؟ چرا سعی دارند بشار اسد و رئیس جمهور ایران را ساقط کنند؟ آنها سعی دارند استقلال و دولت‌‌های ما را از بین ببرند تا به پذیرش حکومت جهانی یهود گردن نهیم.

همچنین آمده است که (قبل از آنکه یهود کاملاً قدرت را به دست گیرد، باید دو سوم جهان در جنگ‌هایی که به پا خواهد شد از بین برود. در این صورت است که مسیح واقعی ظهور خواهد کرد و پیروزی قریب الوقوع را محقق می‌سازد.)

این همان موضوعی است که با سقوط سوریه محقق می‌شود. هدف دوم یهود، روسیه و چین است. از همین روست که این دو کشور از مواضع سوریه دفاع می‌کنند. سوریه آخرین خط دفاع روسیه و همچنین چین به شمار می‌رود.

هدف از توطئه پنهان یهود چنانکه گفتیم سیطره بر جهان است. این امر بعد از تسلط بر اقتصاد و غرق نمودن کشورهای جهان در بدهی‌های مالی محقق می‌شود. امروز آمریکا، در زیر بار بدهی 15 تریلیون دلاری کمر خم نموده است، فرانسه،‌ انگلیس، ایتالیا، اسپانیا و بسیاری از کشورهای دیگر نیز صدها میلیارد بدهکارند. حال این سؤال مطرح است که: چه کسی به این کشورها قرض داده است؟ سیطره کنونی با اشغال نظامی کلاسیک محقق نمی شود و درواقع باید تمامی حکومتهای موجود منحل و در تحت حاکمیت حکومت جهانی یهود قرار گیرد.

 این همان موضوعی است که در پروتوکل 23 حکمای صهیون بدان اشاره شده است.

(پادشاهی باید پیدا شود که حکومت‌های مردمی کنونی را منحل کند. خود ما هم باید با روشن کردن آتش آشوب، اخلاق این پادشاه را فاسد کنیم. در این میان خود این پادشاه باید آتشی که از همه جا او را فرا گرفته خاموش کند.)

پادشاه مذکور باید به این نتیجه برسد که کل مجموعه‌هایی که در شعله ور ساختن این آتش نقش دارند را نابود سازد، هر چند این کار به بهای از دست دادن جانش بینجامد. باید ارتشی کاملاً منسجم شکل بگیرد که با جدیت و هوشیاری بسیار زیاد، با آشوب‌هایی که به پیکره این حکومت جهانی آسیب می‌زند،‌ مقابله کند.

در چنین شرایطی است که می‌توانیم امت‌ها را به اطاعت از خداوند و فرمانبرداری از آن پادشاه که حامل آیه سرنوشت ازلی جهان است، مجبور سازیم. او همان پادشاهی است که از جانب خداوند هدایت می‌شود و هیچ کس به جز وی نمی‌تواند انسانیت را از هر خطایی رها سازد!

مشاهده می‌شود که این پروتوکل، به عمق توطئه جهانی یهودیان صهیونیست اشاره دارد. توطئه‌ای که نشانه‌های آن در دهه نود با تکیه زدن بوش پدر بر مسند امپراطوری آمریکا که بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به تنها قطب جهانی تبدیل شد، آشکار شد. در آن زمان وی از نظم نوین جهانی سخن گفت.آری یهودیان اتحاد جماهیر شوروی را به و جود آوردند و خودشان آن را از بین بردند.

این نظام نوین جهانی یا باید در سوریه مدفون شود و یا اینکه باید با ویران نمودن سوریه، به آخرین مرحله خود برسد. بنابراین بر اساس طرح جدید منطقه خاورمیانه، ویران کردن سوریه با تمام معنای کلمه در جریان است و چنانکه مشاهده می‌شود بر حسب پیش‌بینی‌های تورات، دولتی به نام سوریه وجود ندارد.

باید پرسید آیا یهود پیش‌بینی تورات را محقق می‌سازد و یا اینکه وعده الهی مبنی بر تشکیل هلال شیعی و نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 6
  • حامی ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
    1 0
    ?
  • حسین ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    2 0
    ولا تحنوا و لا تحزنوا و أنتم الاعلون ان کنتم مؤمنین اینو در جواب جمله آخرت گفتم مشرق ان کنتم مؤمنین
  • حسین ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    2 0
    ولا تحنوا و لا تحزنوا و أنتم الاعلون ان کنتم مؤمنین اینو در جواب جمله آخرت گفتم مشرق ان کنتم مؤمنین
  • یا مهدی ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر اشیاعه و انصاره والمحامین عنه والمستشهدین بین یدیه
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    فان حزب الله هم الغالبون
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    4 2
    خیلی مسخره بود آنجا که نوشته بود: "آمریکا چه نیازی به نقت دارد" + "آمریکا به راحتی می توانست کویت، ونزوئلا و نروژ را اشغال کند"
  • ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 1
    ماشالا حزب الله
  • هابيل ايران فر ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    2 0
    خيلي متشكرم مطلب جالبي بود اما بايد پرسيد جز اين است كه مسلمانان نادان خود به دست خود نابود مي شوند ؟؟
  • سرباز سیدعلی ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 1
    انشاالله همان طور که حضرت روح الله پیش بینی کرده اند ما مستضعفان و پابرهنگان و کوخ نشینان، دست در دست هم خواهیم داد و کاخهای استکبار و صهیونیست را بر سرشان خراب خواهیم کرد زنده باد جبهه مقاومت مرگ بر سازشکار
  • محمد ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 1
    بسیار خوب و شیوا نگارش شده است. "مرگ بر اسرائیل و صهیونیسم" ما شیعیان با پیروی از ولی فقیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) وعده الهی مبنی بر تشکیل هلال شیعی و نابودی اسرائیل را رقم خواهیم زد. ***برای ظهور آقا امام زمان (عج) و پیروزی شیعیان جهان صلوات بفرست***
  • محسن ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    2 0
    انشالله که این نظم نوین جهانیشون توی همین سوریه مدفون میشه !!!!! یعنی ما بچه شیعه های ایران و عراق و لبنان این صهیون هارو توی سوریه زیر خاک میکنیم. به افتخار هرچی بچه شیعه است. برای سلامتی و ظهور مولامون امام زمان (عج) بلند صلوات بفرست.
  • ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    2 0
    هي بدك نبود...........
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    ان الله مع الصابرین جاء الحق و زهق الباطل
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    جالب بود مرسی راستی شباهت عروعیر وعرعور را نگفتی؟ عرعور همون مفتیه نیست؟؟؟
  • ابراهیم ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 6
    بابا دست ورداین از این مزخرفات . تحقیقات از مناطقی که ب گفته انجحیل و تورات رویدادهای تاریخی در آن روی داده نشان داده است که این ادعاها دروغهای شاخداری بیش نیست . به جای اعتماد به ادعاهای دروغین لازم است واقع بین باشیم مثلا از خود بپرسیم اگر اسد مردم را در خیابانها نمی کشت این فرصت به دست بد خواهان نمی افتاد . الان 10 هزار خارجی در سوریه می جنگند ولی آای اگر مردم سوریه از این 10 هزار خارجی حمایت نمی کردند و علیهشان می جنگیدند الان وضع سوریه چنین بود . نه مشکل اصلی سوریه خودکامگی و نبود دمکراسی هست خیلی رو.شن است یک نفر ٫یک خانواده یا یک گردوه خود ا قیم مردم می دانند مثلما اوضاع به اینجا ختم خواهد شد و بدتر هم خواهد شد . اوضاع را مردم سوریه نه بلکه اسد به اینجا رسانده اند .
  • ایمان ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    اگر اتکا به ایمان داشته باشیم جهان به کام مسلمانان رقم می خورد.
  • ChoCho ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    مطلب جالبی بود لذت بردم و تحت تأثیر قرارگرفتم
  • حسن ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    خیلی عالی بود البته اطلاعات و اتفاقاتی دیگری نیز در سطح جهانی در حال وقوع است که نشان دهنده نزدیک شدن زمان ظهور منجی عالم بشریت می باشد لطفا از این نشانه ها و تطبیق با اتفاقات امروزی نیز گزارش تهیه شود همه بدانند اختلاف امروز ایران و امریکا در واقع جنگی است که بین اسلام ناب (برای اماده سازی ظهور ) و صهیونیستها( برای تسط بر جهانیان و جنگ ارماگدون) است
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    باتشکر از مقاله ی ارزشمندتون مشرق جان لطفا"در رابطه با ماسونها وارتباطشون با صهیونیسم ونظام سرمایه داری بیشتر بگید تا امثال ابراهیم کمی اطلاعات عمومی شون بالا بره و ژست آدمای به ظاهر روشنفکر را نگیرند.
  • عبدالله ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج. براي سلامتي امام زمان صلوات. مرگ بر سازشكار.
  • آشنا ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    امام خمینی فرمودند: راه قدس از کربلا می گذرد
  • اسمال ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    اینهمه اراجیف و دری وری گفتی خسته نشدی. اون تعدادی هم که اوایل کشته شدتد تو سوریه . قربانیانی بودند که توسط شورش ی ها کشته شدند .یه چیزی تو مایه های ندا اقا سلطان تا مردم بر علیه حکومت شورش کنند. مکرو فریب بنی صهیون بسیار پیچیده است ابی جون
  • محمد ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    یک تذکر این پیش بینی تورات نیست بعد از مرگ حضرت سلیمان ریشه های فراماسونری تشکیل شد که با دست بردن به اموزه های یهود اینده را طراحی کردند اما به نظر شما چرا اینده تقریبا همانگونه است که انها میگویند(یهودیان)چند علت دارد. 1-دست بردن در اموزه های دیگر ادیان مانند کشفیات یوحنی که با مکاشفه توسط حضرت مسیح (ع) بهاذن خداوند پایان دنیا را دیدند 2-استفاده از تعالیم مسلمین(شیعیان) در مورد موعود وارتباط ان با برتری قوم یهود(ادعای امدن موعود برتر یهودی و ارماگدون به جای مهدی موعود دراینده با نیامدن ان وظهور مهدی موعود (عج) موعود نمادین را رونمایی میکنند که در واقع همان دجال است حضرت مهدی او واموزه ها صهیونیستی را ازبین میبرد هنگام اشغال عراق برای سر مبارک حضرت مهدی جایزه تعیین کردند یادر مکه 24 ساعته دوربین ها منتظر امدن ان حضرتند تاایشان را دستگیر نمایند. اشغال افغانستان چون میان سه کشور ایران-روسیه و چین است تا ازاین طریق هر کدام را نابود کنند . برای این است که امریکا با این همه تلفات از ان خارج نمیشود. فتنه سوریه هم در روایات ما هست در ایران هم فتنه رخ میدهد و خراسان ویران می شود اما قم باقی و امن است نتیجه :پیش بینی صهیونیست ها فقط تحریف واقعیت های موجود به نفع یهودیان است.
  • albert ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    تا زمان رو ندونید اینها ارزش ندارد!!
  • سوسان ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 1
    بنی اسرائیل آواره ایران شدند وبنی اسرائیلیان واقعی فارسها هستند این یهودیان فقط از اقوام مختلف به دین یهود درآمدند تاریخ گالوت را مطالعه کنید بنی اسرائیل همان دریها واکراد هستند که ربطی به دین یهود ندارند چون بعداز حمله اسکندر بزرگ فرهنگشان با میترائیسم اشکوزها آمیخته شد وزبانشان از آرامی صرف به زبانی مرکب از تورکی سریانی وعبری تغییر یافت ایرانیان بنی اسرائیلیان واقعی هستند که در دوره گالوت به ایران آمدند وتاریخ خاخام منشیان را تشکیل دادند اما خداوند آنها را خاسر کرد و اصالتشان فراموش شد
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 1
    خداوند تمام بیماران رو شفا بده!این خزعبلات چیه نوشتین؟واقعاً به اینها اعتقاد دارین؟متاسفم براتون
  • مبشر گمنام ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام برادران مشرق تشکر از باب انتشار چنین مقالات در و دیوار دارند فریاد می زنند که "ظهور بسیار نزدیک است" و البته شما نیز به نیک این مهم را می دانید... اگر 3 سال پیش هم ملموس نبود، الان به خوبی چهره هویدا کرده است... آیا اینها اتفاقی است؟! یا نشانه هایی است برای بچه شیعه های مبارز... البته شما هم دارید کار خودتان را می کنید... می بینیم... نسبت به گذشته، سرعت بهتری دارد... ولی خواهشا جدی تر به این مسئله نگاه کنید... اینکه آیا ما واقعا در اخرالزمان قرار گرفته ایم؟؟؟ (بدون ذکر وقت معین) اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    حکومت جهانی که تورات وعده اون را داده شامل همون اورشلیم و مناطق اطراف اون هست اصلا نه جهان متکثر و بزرگ امروزی با این همه ملت کوچک و بزرگ
  • اسمال ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    با وجود همه این مصایب در اخر الزمان امیدواریم حداقل نسل های اینده ما و دیگر مردمان در زیر لوای خکومت امام عصر طعم صلح و عدالت و نیکی را کامل و درست بچشند..خوش به حال انسانهای که ان دوران را تجربه میکنند..صهیونیست ها هم این ارزوشون رو به گور خواهند برد بدبختهای عوضی نژاد پرست
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    سلام ".آری یهودیان اتحاد جماهیر شوروی را به و جود آوردند و خودشان آن را از بین بردند. " لطفا این تحلیل های بند تنبونی رو منتشر نکنید ، اگر اسرائیل پخی بود بعد از 33 روز جلوی حزب الله زانو نمی زد پس چرا الکی بزرگش می کنید ؟ شاید نویسنده مقاله هم یه ارتباطی با اسرائیل داره !
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    مشرق جان چرا نظر منو انتشار ندادی که از ابراهیم انتقاد کرده بودم؟
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    جمله (بنابراین خداوند بنی‌اسرائیل را برجهانیان برتر دانسته است) رو من عینا تو دنیا دیدم !! من الان تو کانادا زندگی میکنم و به کشورهای زیادی سفر کردم و مالک اکثر شرکتهای بزرگ عربی یهودیها هستند و یک دست و یک پارچه هستن و از هم شدادا حمایت میکنن .آیا تا بحال یک یهودی گدا دیدید ؟ روزهای شنبه دسته دسته با ظاهری تمیز و شیک بصورت خانوادگی پیاده راه میافتن میرن کنیسه و حسابی از کنیسه هاشون حمایت میکنن !! این کاش یکب رفتار آنها رو با رفتار ما و مسیحیها مقایسه میکرد !!
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    چرا غقا؟
  • زادهوش ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    مگر خودمان خروج سفیانی و فتنه شام و ... را نداریم؟!! ولی جوجه را آخر پاییز می شمارند و آن ها با این کار دارند گور خود را می کنند.
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    11 0
    ماشالا اینجا همه از بیخ عربند بابا فارسی بگید همه بفهمند!!
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    0 0
    باعرض سلام خدمت آقای روحانی بنا به گزارش نیویورک تایمز هنری کسینجر در فوریه1988به گروهی از رهبران یهودیان امریکا درنیویورک پیشنهادکرده بود:...برای باخت به علت اعتدال ومیانه روی جایزه ای وجود ندارد(منبع:میرزایی-محمدحسن-روایت غزه از آغاز تاکنون-شارات مهر امیرالمومنین-1387- ص 67)لذا خواهشا نشوید
  • علی ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    1 0
    بنابراین یهود فرزندان آدم نبوده و فرزندان اسرائیل هستند. طبعاً شما فکر می‌کنید این گفته با تمام اطلاعاتی که قبلاً در اذهان ما نقش بسته، در تعارض است. حق با شماست. اگر به قرآن مراجعه کنید همه چیز روشن خواهد شد. قرآن کریم بین بنی اسرائیل و بنی آدم تمایز قائل شده است به این معنا که 40 بار از بنی اسرائیل و 6 بار از بنی آدم سخن گفته است. اگر بحث از فرزند ناخلف پیش آمد دلیل بر فرزند نبودن آن ناخلف نیست ؟
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    8 0
    طرف اومده به قران استناد می کنه و میگه با توجه به استنادات قران که حمله بعدی به اسراییل از سوی عراق خواهد بود امریکا به عراق حمله کرده نادان و بی سواد اگه امریکا و اسراییل قران را قبول داشتند که دیگه یهودی و مسیحی نبودند خواهشا این تحلیلهای احمقانه و ابکی را منتشر نکندی
  • مهرذاد ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    0 0
    شما یک مشت آدم های مالیخولیایی هستید
  • عبدالله ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
    0 0
    حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در همين خصوص افزودند: فرد منتظر بايد همواره خصوصيات و ويژگيهاي لازم دوران مورد انتظار را در خود حفظ و تقويت كند و اين انتطار، به گونه‌اي است كه از يك طرف، هيچگاه نبايد آن را طولاني مدت تصور كرد و از طرف ديگر هيچگاه نبايد آن را بسيار نزديك دانست. http://www.rajanews.com/detail.asp?id=95183 عالم تر رهبر انقلاب و تمام متخصصین مهدویت شده اید ؟
  • نادر ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
    0 0
    بعد از بیرون راندن صدام کویت که با قرارداد نفت مال امریکائی ها شد.
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
    0 0
    بابا ابرام برو خوب بخواب
  • همین طوره ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
    0 0
    اگر مسلمانان متحد شن و همگی برن لب مرز اسرائیل و کمی اد.....کنند تمامی سهیونیستها غرق می شوند و جهانی از دردو سرهای انها راحت می شوند.
  • سما ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    0 0
    درود بر روح پرفتوح آنکه گفت اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد ...
  • ناجی ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    0 0
    متاسم اما با خواندن این مطلب و نظرات باید عرض کنم به نظر من همه شما در خواب خرگوشی عمیقی به سر می برید و نظراتتون یه مشت حرف بیهوده بیشتر نیست. معلومه که با وجوئ نادان هایی یه این بیشماری مانند شما حتماً اسراییل کار ساده ای در پیروزی نهایی دارد. مگر آقا امام زمان بیاید و خود نظری به ما افکند اگر حق را به موقع بشناسیم ان شاا...
  • hadi ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    او خواهد امد و مردانی از سرزمین سلمان به یاری او خواهند شتافت برای همین اربیل را گرفتند تا مری باشد بین ما و اقامون امام زمان
  • سیاوش ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    و ما من غائبة فی السماء و الارض الا فی کتاب مبین همش درسته این سادیسمی ها هم همشون سواد دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس