مراسم تجليل از رسانه‌هاي برتر در انعکاس حماسه بزرگ «آزادسازي سوسنگرد»، امروز با حضور جمعي از مسئولين بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و مديران خبرگزاري‌ها و مطبوعات برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مراسم تجليل از رسانه‌هاي فعال در پوشش اخبار و تهيه گزارشات مربوط به آزادسازي سوسنگرد امروز با حضور اميرمحمد بالار جانشين بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، سيدمحمدعلي آل‌هاشم رئيس عقيدتي سياسي ارتش، سردار غياثي‌راد معاون روابط عمومي و تبليغات بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و جمعي از مديرعامل خبرگزاري‌ها و مدير مسئول روزنامه‌ها برگزار شد.

 

* رسانه‌ها نقش مؤثري در خنثي کردن تلاش‌هاي دشمنان دارند

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در اين مراسم اظهار داشت: عمليات آزادسازي سوسنگرد، تنها يک عمليات نظامي نبود بلکه به نوعي صيانت از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي انقلاب اسلامي بود؛ لذا در سي‌امين سالروز آزادسازي سوسنگرد با تأکيد رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح و مشارکت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس و عقيدتي سياسي ارتش به بررسي تأثيرگذاري پيام تاريخي امام خميني (ره)، نقش مقام معظم رهبري به عنوان نماينده شوراي عالي دفاع در جنگ و وحدت سپاه، ارتش، جهاد سازندگي، نيروهاي ژاندارمري، عشاير به خوبي پرداخته شد.
وي ادامه داد: رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاري‌ها در اين زمينه بارها به وظيفه خود عمل کرده و رشادت‌هاي نيروهاي مردمي و مسلح در آزاد‌سازي سوسنگرد را به طور مطلوب انعکاس و تبيين کردند؛ پرداختن به حقيقت دفاع مقدس و انتشار و انعکاس آن در رسانه‌ها نه تنها موجب تقويت روحيه رزمندگان اسلام و نيروهاي مسلح مي‌شود بلکه خط بطلاني بر تلاش دشمن در عرصه‌هاي مختلف رسانه‌اي خواهد کشيد.
رئيس عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به فرار شاه خائن در 26 دي 57 اظهار داشت: هماهنگي قيام مردم با امام خميني (ره)، فاجعه 17 شهريور، برگزاري مراسم‌هاي چهلم براي شهداي قيام 19 دي در شهرهاي مختلف کشور برقراري امنيت را از دست رژيم طاغوت و حکومت نظامي خارج کرد و موجب شد در زمان کوتاهي حکومت 2500 ساله شاهنشاهي سرنگون شود و انقلاب در 22 بهمن سال 57 به پيروزي رسد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: اميد است مردم با وحدت، هوشياري، همدلي و اطاعت از مقام معظم رهبري در پيشرفت انقلاب پيروز باشند.

 

* خبرنگاران و نويسندگان سربازان جهادي جنگ نرم هستند

سردار غياثي‌راد معاون روابط عمومي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس نيز بيان داشت: دفاع مقدس گنجي است که شايد کمتر از 10 درصد اين گنج را استخراج کرده‌ايم؛ جنگ تحميلي ناگفته‌ها و اسناد منتشر نشده‌اي دارد که در مناسبت‌هاي مختلف به سمع و نظر رسانه‌ها و مردم خواهد رسيد.
وي، خبرنگاران و نويسندگان را سربازان جهادي رسانه‌ها خواند و افزود: خبرنگاران در نبرد فرهنگي و مقابله با جنگ نرم مؤثر عمل کنند.

 

*مشرق تجليل شد

در اين مراسم ضمن رونمايي از نرم‌افزار «نبرد سوسنگرد» از مديران رسانه‌هاي برتر تجليل به عمل آمد. همچنين از رضا داوري از پايگاه خبري تحليلي مشرق، مجيد آخوندي معاون سياسي صدا و سيما، حميدرضا مقدم‌فر مديرعامل خبرگزاري فارس، اردشير زابلي‌زاده مدير شبکه خبر، شهباز زمان از شبکه سحر، والي‌نژاد مدير گروه حماسه شبکه اول سيما، علي متقيان مديرعامل خبرگزاري ايسنا، پرويز کرمي مديرعامل خبرگزاري برنا، کوروش شجاعي از روزنامه خراسان، سيدنظام‌الدين موسوي مديرمسئول روزنامه جوان، کاوه اشتهاردي مديرمسئول روزنامه ايران، ‌اميرحسن مروي از روزنامه ملت، مهدي ذاکري از مؤسسه همشهري، حجت‌الاسلام سيدمحمود دعايي از مؤسسه اطلاعات، مهين رئيسي شاعر و وبلاگ‌نويس دفاع مقدس، فاطمه علي‌محمدي از بنياد فرهنگي روايت و جمعي از مسئولان و هنرمندان تجليل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس