کد خبر 246274
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹

مدیر نشر روایت فتح از حضور 25 اثر این موسسه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به  نقل از مهر، محمدحسین کریمی­‌پور مدیر انتشارات روایت فتح از حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبر داد و گفت: امسال با 25 عنوان کتاب تولید شده نشر ساقی و روایت فتح به این نمایشگاه خواهیم رفت و هدفمان نیز معرفی این آثار به زبان انگلیسی، عربی و فارسی برای مخاطبان این نمایشگاه خواهد بود.

مدیر انتشارات روایت فتح ادامه داد: برای حضور در فرانکفورت به دنبال سه موضوع هستیم. نخست معرفی نگاه ارزش­مدار و الگوهای اسلامی- ایرانی در زمینه مقاومت، دوم معرفی فعالیت­های انجام گرفته در حوزه ادبیات مقاومت مانند برگزاری جشنواره کتاب سال مقاومت بین­‌الملل اسلامی (جایزه ادبی شهید آوینی) و کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی و سوم برقراری ارتباط با دست‌اندرکاران نشر همچون، مولفان، مترجمان، آژانسهای ادبی، ناشران دست­‌اندرکاران حوزه نشر و برقراری ارتباط و تعامل با آن­ها برای انتقال و ترویج فرهنگ مقاومت و نیز آثار تولید شده در حوزه دفاع مقدس و مقاومت را در بر می­‌گیرد.

وی درباره آثار منتخب برای ارسال به این نمایشگاه افزود: آثاری نظیر؛ «خط خاطرات»، «تبادل»، «دیار نزدیک»، «هنر مقاومت 1 و2»، «ترکش­های قلم»، «روزگاران: کتاب دزفول»، «نیمه پنهان ماه چمران به روایت همسر شهید»، «اینک شوکران: منوچهر مدق به روایت همسر شهید»، «آسمان: دوران به روایت همسر شهید» و «آسمان: بابایی به روایت همسر شهید»، «یادگاران: کتاب صیاد شیرازی»، «یادگاران: کتاب جهان آرا»، «اشغال؛ تصویر سیزدهم، روایت چهل و پنج روز مقاومت در خرمشهر»، «مادران: جای پای فرهاد»، «دیپلماسی عمومی ایالات متحد»، «رژیم­های بین­‌الملل و سیاست­های خارجی آمریکا»، «از کلبه عمو تام تا خانه عمو سام» و «آمریکا نگاه از درون» به این نمایشگاه خواهند رفت.

کرمی‌پور با تصریح اینکه بخشی از آثار ما در این نمایشگاه به موضوع هنر مقاومت می‌پردازند، گفت: هدف ما از ارایه این آثار، معرفی هنر مقاومت و انقلاب به جامعه بین‌المللی است. ما با این حرکت به دنبال بیان موضوع ارزش­ها و تولید آثار بر مبنای شاخص­های مقاومت در برابر استکبار و مقابله با هرگونه تعرض به باو­رهایمان هستیم و می‌خواهیم با این حضور ارزش­های اسلامی را  که فارغ  از حد و مرز جغرافیایی به جهانیان بشناسانیم.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت 17 تا 21 مهرماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس