کد خبر 245182
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳

چند روز پیش در دفاع از حرم عقيله بني‌هاشم، حضرت زینب کبري(س) در رويارويي با تروريست‌هاي وابسته به گروهک‌های تکفیری به شهادت رسید.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - شهید صادقی معروف به "ابو ميثم" یکی از فرماندهان برجسته سپاه بدر بود که پس از سال‌ها مجاهدت فراوان در جبهه‌هاي غرب و جنوب کشورمان و حضور در عمليات‌هاي متعدد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي عليه رژيم بعثي صدام، سرانجام در سال 1379 هجري شمسي در راه زدودن عتبات عاليات از لوث حکومت رژيم خونخوار عراق، به دست مزدوران صدام به شهادت رسید.

"علی صادقی" (دراجی)، فرزند برومند اين شهید نيز که به عنوان داوطلب دفاع از زينبيه به دمشق رفته بود، راه پدر را در زدودن عتبات مقدسه اهل بيت(ع) اين بار در سرزمين شام از لوث وجود وهابيون و تروريست‌هاي سلفي، به بهترين وجه ادامه داد و چند روز پیش در دفاع از حرم عقيله بني‌هاشم، حضرت زینب کبري(س) در دفاع مقابل حملات عناصر وابسته به گروهک‌های تکفیری، به شهادت رسید.

روح‌مان با يادشان شاد و راه‌شان پر رهرو باد.




شهيد ابو ميثم صادقي (پدر شهيد)


شهيد علي صادقي (پسر شهيد)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسفنديار ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    کاش اسمي از شهيد احمد اسفنديار ميآوردين..... ايشون ديروز بر اثر سالها رنج شيميايي شدن دعوت خدارو لبيک گفتند... دريغ از نامي از ايشان در يک خبرگزاري يا رسانه ملي.... واقعا چقدر غريبانه رفتند...
  • بنیامین ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۹
    0 0
    شهید ابوعلی صادقی از شهدای بزرگ سپاه بدر بود که هورهای جنوب عراق شاهد مجاهدت های این مجاهد بزرگ عراقی بود، از این مجاهد جز این هم انتظار نمی رفت که چنین فرزندی را تقدیم اسلام کند.
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
    0 0
    مجاهد عراقی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس