اعضای دور جدید هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی، احکام خود را از آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای، رئیس این بنیاد دریافت کردند.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از تسنیم، اولین نشست رسمی هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی، در دور جدید، با حضور آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای، ریاست بنیاد و تمامی اعضای حقیقی هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی و نیز غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، به عنوان عضو حقوقی، برگزار شد.

در این جلسه آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای پس از خیر مقدم به حاضران و ذکر خیری از مؤسس بنیاد، مرحوم حسن حبیبی، به دلایل ضرورت تشکیل این بنیاد و اهمیت فرهنگی، اجتماعی و راهبردی آن در راستای حفظ استقلال ملی و شناخت و معرفی هویت ایرانی- اسلامی ملت بزرگ ایران پرداخت.

همچنین اعضای دور جدید فتح‌اله مجتبایی، رضا داوری‌اردکانی، غلامرضا اعوانی، محمدحسن نامی، حکمت‌الله ملاصالحی و  محمدرضا مخبر دزفولی احکام خود را از رئیس بنیاد ایران‌شناسی دریافت کردند.

در ادامه این نشست اعضای هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی به بحث و بررسی درخصوص اقدامات ضروری و اولیه پرداختند و درخصوص احیای بنیاد و گسترش و عمق‌بخشی به کارهای پژوهشی، ارتباطی و بین‌المللی آن مطالبی را بیان کردند. همچنین در ادامه این جلسه، تصمیمات مذکور برای اجرا به مدیریت امور اجرایی ابلاغ شد و صورت‌جلسه امور اداری و مالی نیز به تصویب حاضران رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس