کد خبر 243630
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

وزیر سابق نفت با بیان اینکه زنگنه در مجلس قول داد تا با فساد برخورد کند اما در اولین اقدام مخالفان قرارداد کرسنت در وزارت نفت را برکنار کرد، گفت: باید خارج از مسائل سیاسی، باندی و گروهی کمک کنیم تا فازهای پارس جنوبی با سرعت بیشتری به بهره برداری برسند.

به گزارش مشرق،‌ مسعود میرکاظمی وزیر سابق نفت در گفتگو با مهر، با اشاره به انتصابات اخیر وزیر نفت اظهار داشت: مطلع شدیم که روز جمعه برخی مدیران که مسئول پیگیری پرونده کرسنت بودند کنار گذاشته شدند و به نظرم مسئولان وزارت نفت نباید کار عجولانه انجام دهند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: آقای زنگنه در مجلس در جمع فراکسیون و هم به خود من قول داد که با فساد برخورد کند اما اولین برخورد ایشان کنار گذاشتن آقایان اعتصامی، خالدی و شاه میرزایی یعنی کسانی که مستقیما به پرونده کرسنت رسیدگی می کردند، بود.

وی در ادامه افزود: تاکنون وقت نشده است تا بخواهم گزارش مفصلی در خصوص عملکرد وزارت نفت در دوره های مختلف برای مردم تشریح کنم و متاسفانه در این مدت مطالبی گفته شده است که به دور از واقعیت است.

میرکاظمی افزود: در آینده گزارش کامل و جامعی برای مردم در این خصوص ارائه خواهم کرد که حتما مفید خواهد بود تا مردم واقعیت را از غیر آن تشخیص دهند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات دولت دهم این بود که تمام فازهای پارس جنوبی را شروع کرد و این کار بسیار بزرگی بود در حالیکه در دولت اصلاحات در مدت 8 سال تنها 4 فاز افتتاح شد و دولت دهم با توجه به فشار تحریم ها پیشرفت های خوبی را داشت.

وی افزود: در حال حاضر پروژه هایی داریم که پیشرفت 80-90 درصدی داشته و امسال آماده بهره برداری هستند.

وزیر سابق نفت اظهار داشت: باید خارج از تعصبات سیاسی، باندی و گروهی که به مسائل حرفه ای سایه می اندازد کمک کنیم تا فازهای پارس جنوبی با همین سرعت و بلکه بیشتر به بهره برداری برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • میترا ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    0 0
    امروز مجلس جلسه داشت صدایی نطقی نذکری فریادی از توکلی و مطهری و .............. نشنیدم !!!!1

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس