کد خبر 243354
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲

پخش سري جديد برنامه «فوتبال 120» به تهيه کنندگي عادل فردوسي پور از ديروز از شبکه ورزش آغاز شده است.

به گزارش مشرق، فردوسي پور درباره محتوا و ساختار اين برنامه به روابط عمومي شبکه ورزش گفت: «فوتبال 120» برنامه اي با ريتمي تند است که با شروع ليگ اروپا، وقايعي را که در فوتبال جهان رخ مي دهد را به صورت تصويري و تحليلي مورد بررسي قرار مي دهد.
 
وي افزود: گروه سازنده اين برنامه از شنبه تا پنجشنبه اتفاقات فوتبال اروپا را رصد مي کند و مهم ترين بخش هاي تصويري و تحليلي آن را جمعه در قالب برنامه «فوتبال 120» به مخاطبان عرضه مي کند.فردوسي پور در پاسخ به اين سوال که چرا اين برنامه را خودتان اجرا نمي کنيد؟ گفت: به دليل مشغله زياد قادر به اجراي اين برنامه نبودم، به همين دليل آقاي حميد محمدي اجراي آن را به عهده گرفت.

مجري برنامه «90» افزود: برنامه «فوتبال 120» تقليد و کپي برداري از برنامه «90» نيست، هرچند برخي از بخش هايش به برنامه «90» شباهت دارد اما برنامه 90 با توجه به اين که مسائل فوتبال داخلي را مورد بررسي و نقد قرار مي گيرد چالشي تر است.

فردوسي پور در خاتمه درباره برنامه هاي فوتبالي شبکه ورزش گفت: با توجه به بازخوردهايي که از مخاطبان شبکه گرفته ام احساس مي کنم جايگاه اين شبکه در ميان ورزش دوستان با توجه به علاقه مردم ايران به ورزش بخصوص فوتبال روز به روز بيشتر مي شود. به عنوان يک فوتباليست و فعال در حوزه ورزش آينده روشني را براي شبکه ورزش پيش بيني مي کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس