دومین سالگرد بابک معصومی روز گذشته با حضوری جمعی از پیشکسوتان فوتسال و در غیاب مسئولان کمیته برگزار شد.

به گزارش مشرق و به نقل از فارس، دومین سالگرد بابک معصومی اولین کاپیتان تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا و سرمربی سابق پرسپولیس شب گذشته با حضور جمعی از مردم و تنی چند از پیشکسوتان فوتسال در امامزاده طاهر کرج برگزار شد.

خبری از مسئولان فدراسیون و کاپیتان های سابق تیم ملی نبود!

در این مراسم حسین شمس، ‌علی صانعی سرمربیان سابق تیم فوتسال، اصغر قهرمانی، مصطفی عمادی، احمد پری‌آذر، صادق درودگر، رئیس اسبق کمیته فوتسال و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند، همچنین کریم باوی، مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال که در بدنش چند ترکش دارد در این مراسم حضور داشت اما خبری از مسئولان کمیته فوتسال نبود و از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم تنها یک نماینده حضور داشت و چند لیدر این باشگاه نیز در مراسم حاضر بودند. البته باشگاه پرسپولیس بنرهایی را برای یادبود بابک معصومی در مراسم نصب کرده بود.

همچنین در این مراسم جای خالی وحید شمسایی و محمدرضا حیدریان کاپیتان های سابق تیم ملی حس می شد و خبری از این افراد هم نبود، اما در کنار همه این بی توجهی ها جمع پرشوری از مردم در مراسم حاضر شده بودند تا یادی از کاپیتان سابق فوتسال کنند و قدردانی خود را از  آن مرحوم اعلام کنند.

درودگر: بابک پاداش خود را به مستمندان داد

صادق درودگر در خصوص این مراسم به فارس گفت: بابک هم‌دل و رفیق مستمندان بود. همه تیم‌ها زمانی که با مشکل روبرو می‌شدند با بابک تماس می‌گرفتند و او گره آنها را باز می‌کرد.

وی در مورد عدم حضور مسئولان در این مراسم تصریح کرد: متاسفم که مواردی که ارزشمند هستند برای برخی از افراد بی‌ارزش است و چیزهایی که بی‌ارزش است برای افرادی ارزشمند می‌شود این دیدگاه آدم‌هاست که افراد را بزرگ می‌کند. وقتی به این افراد کم‌لطفی می‌کنند مطمئن باشید به سایر نفرات هم کم لطفی می کنند و هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود زیرا یاد نگه داشتن یاد این افراد وظیفه است.

رئیس اسبق کمیته فوتسال با اشاره به خاطره‌ای از بابک گفت: من زمانی پاداش 6 میلیونی به او دادم اما متوجه شدم پس از آن بابک تمام این پاداش‌ها را خرج مستمندان و فقرا کرده است و خود برای زندگی روزمره‌اش مجبور شده خانه‌اش را بفروشد.

شمس: بابک اسطوره واقعی بود

حسین شمس نیز درباره عدم حضور مسئولان در مراسم ختم بابک معصومی به فارس گفت: او یک اسطوره واقعی بود. زمانی که او از کنارمان رفت تازه فهمیدیم که چه کسی را از دست دادیم. اینکه امید داشته باشیم جای او پر شود، امید عبثی است. ما درباره فوتسال از فدراسیون فوتبال قطع امید کرده‌ایم. آنها کاملا این رشته را دور انداخته‌اند خودمان پررو هستیم که سرمان را بالا می‌گیریم. چند روز گذشته که به علت فوت مادر آقای ترابیان در بهشت زهرا حاضر بودیم هیچ یک از مسئولان فدراسیون در مراسم نبودند.

صانعی: بابک تکرار نشدنی است

علی صانعی، ‌بابک معصومی را فرد غیر قابل تکرار دانست و به فارس گفت: من خصوصیات بابک را در هیچ شخص دیگری ندیده‌ام. او بازیکن بسیار بزرگی بود که رفتنش هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی خلأ بزرگی را در فوتسال ما بوجود آورد. فکر نمی‌کنم در آینده هم کسی بتواند جای بابک را پر کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد اینکه در مراسم ختم معصومی هیچ مسئولی حاضر نشده،‌ یادآور شد: همیشه همینگونه بوده، افراد مظلوم همیشه مظلوم هستند. افرادی مثل بابک تمام نشدنی هستند. شما ببینید که پس از گذشت دو سال جمعیت خوبی برای مراسم ختم او می‌آیند. بابک کسی نبود که از دیده و از دل برود. پس از دو سال ما لحظه شماری کردیم که در مراسم او حاضر شویم. ما به عنوان مربی حاضریم هر کاری که از دستمان برمی‌آید انجام دهیم.

برادر بابک معصومی: نبود ترابیان به عینه حس می شود

رضا معصومی برادر بابک درباره این مراسم به فارس گفت: از همه افرادی که در مراسم حاضر شدند تشکر می‌کنیم، بابک چون خود مردمی بود حالا هم مردم برای او سنگ تمام گذاشتند. تمام مسئولان شهر و استان و مربیان تیم ملی زحمت کشیدند.

وی درباره عدم حضور مسئولان کمیته فوتسال و همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس، یادآور شد: ساعت 3 بعدازظهر با آقای رویانیان صحبت کردم و او به من گفت به علت اینکه درگیر بحث انتقال خلعتبری است نمی‌تواند در مراسم حاضر شود. یک نماینده و نماینده لیدرهای آنها حاضر شدند اما درباره کمیته فوتسال نمی‌دانم چه بگویم. در زمان آقای ترابیان همه از او انتقاد کردند و گفتند که اگر برود تمام مشکلات حل می‌شود اما به عینه دیدیم که نبود او هم‌اکنون حس می‌شود.

وی ادامه داد: من در مسابقات جام رمضان به آقای افتخاری گفتم که در مراسم حاضر شود اما او به من گفت که اگر وقت کنم در مراسم حاضر می‌شوم. دیگر از این واضح‌تر نمی‌شود چیزی گفت، اما به نظرم مهمتر از همه این بود که مردم برای بابک سنگ تمام گذاشتند.

پیروزی تیم منتخب کرج مقابل تیم بابک معصومی

در پایان این مراسم دیدار دوستانه ای بین منتخب کرج و تیمی به نام بابک معصومی برگزار شد که در پایان منتخب کرج با نتیجه 7 بر 4 به برتری رسید. در تیم بابک معصومی بازیکنانی چون رضا ناصری، اصغر قهرمانی، علی صانعی، مصطفی عمادی، مجتبی معینی، محمد کشاورز، کاپیتان تیم ملی فوتسال، محمد طاهری و مجید رئیسی بازی می کردند. از این دیدار حدود 2 هزار تماشاگر استقبال کردند. 


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس