به گزارش مشرق، مهمترین عناوین اقتصادی یک شنبه 20 مرداد به شرح زیر است:

شرط قانون برای انتخاب رئیس بانک‌مرکزی

قانون برنامه پنجم توسعه شرط گذاشته است که رئیس کل بانک مرکزی و قائم مقام وی باید از میان متخصصان مجرب پولی بانکی و اقتصادی با حداقل ده‌سال تجربه‌کاری و تحصیلات حداقل کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط و دارای حسن شهرت انتخاب شوند.

۳ وزیر روحانی مهمان امشب پایش

علی طیب نیا گزینه پیشنهادی برای وزرات اقتصاد و دارایی ، بیژن نامدار زنگنه گزینه پیشنهادی برای وزارت نفت و محمود حجتی گزینه پیشنهادی برای وزرات جهاد کشاورزی مهمان برنامه پایش امشب هستند.

افشای پشت‌پرده گرانی‌ها برای نخستین‌بار

"نبض توليد در بسياري از بخشها خوب مي زند، ایران را به یک کارگاه بزرگ صنعتی سازی تبدیل کردیم، بازار ارز تحت فرمان بانک مرکزی قرار نداشت، اعلام پشت پرده گرانی‌ها برای نخستین بار، اولین مصوبه دولت روحانی با انشای بنده شکل گرفت، دولت احمدی نژاد دنبال افزایش نرخ ارز نبود و روایت روزهایی که رابطه غضنفری با احمدی‌نژاد با چالش مواجه شد"؛ مهمترین مطالب گفتگو با نخستین وزیر صنعت، معدن و تجارت بود.

عکس/ صفحه اول روزنامه های اقتصادی




بهانه ای برای افزایش نرخ آبونمان تلفن

با افزایش آبونمان دو جانبه مخابرات، یکی از محل هم‌کدسازی و دیگری تصمیمات شورای رقابت، هزینه آبونمان مخابرات حداقل از ۶۳ تومان به ۱۴۱۰ تومان می‌رسد که رشدی ۲۲ برابری را به ثبت خواهد رساند.

شرایط جدید برای انتخاب واحد مسکن مهر

شرکت عمران شهر جدید پردیس ۵ شرط را به شش شرط اصلی قبلی برای احراز سکونت در تهران اضافه کرد که در میان این شروط ارائه سند موبایل و یا سند خودرو خودنمایی می کند.

رشوه نیم‌میلیون‌دلاری به یک چهره‌سیاسی

توسعه فازهای 9 و 10 پارس جنوبی یکی دیگر از پرونده های مساله دار دوران وزیر پیشنهادی نفت است که به بازخوانی آن می پردازیم.

جزئیات افزایش 25هزار تومانی حقوق

عضو هیات مدیره کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشور با اعلام اینکه هنوز مصوبه افزایش 25 هزار تومانی حق مسکن و بن کارگران به دست ما نرسیده و برای اجرا ابلاغ نشده است، گفت: به احتمال بسیار زیاد این کار باید در دولت یازدهم انجام شود.

وعده خروج قیمت خودرو از انحصار دولت

در حالی که حسن روحانی رییس‌جمهوری ایران؛ محمدرضا نعمت زاده را برای تصدی وزارتخانه «صنعت، معدن و تجارت» به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده است، خودروسازان نیز به تکاپو افتاده‌اند تا از همین حالا به اصطلاح سنگ‌های خود را با او وا بکنند.

واکنش بهمنی به تحریم‌های اخیر آمریکا

رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه کشورمان گفت: نخبگان جهان نباید نسبت به تحریم‌های یکجانبه سکوت کنند، ضمن اینکه باید در محاکم صالح بین‌الملل در این باره اقامه دعوی کرد.

عدم توجه به تحریم دربرنامه زنگنه

مهمترین دلیل عقب ماندگی توسعه فازهای پارس جنوبی؛ مشکلات ناشی از تحریم هاست (و نه مشکلات مدیریتی و موارد مشابه).

جدول/ قیمت انواع سکه و ارز

بهای طلا در بازار نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته کاهش یافته است.

جدول/ آخرین نرخ انواع ارز رسمی

به گزارش مشرق، بانک مرکزی امروز(یکشنبه 20 مردادماه) نرخ انواع ارز رسمی را در شبکه بانکی و بین بانکی کشور نسبت به آخرین روز هفته گذشته تعیین و اعلام کرد.

جدول/ آخرین قیمت انواع پژو و پراید

جدول/ قیمت انواع خودرو داخلی

جدول/ قیمت انواع تلویزیون

جدول/ قیمت انواع لپ تاپ در بازار

جدول/ قیمت انواع موبایل در بازار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس