کد خبر 23903
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۶

حماسه مظلوميت شهداي کربلاي هويزه، نمونه و مصداق بارزي از ايثار، مقاومت و شهادت عاشورائيان زمان است که بعنوان يک شاخص و الگو در تاريخ دفاع مقدس مورد تأسي همه نسل ها در کليه اعصار قرار خواهد گرفت.

گروه فرهنگي مشرق - سراسر دوران جنگ، سرشار از ماجراهاي روياگونه اين زاهدان شب و شيران روز است و گروه شهيدان هويزه از برجسته‌ترين آنان‌اند. بي‌شک اگر لحظات پر معنا و پر ماجراي هر يک از اين شهادت‌ها ثبت مي‌شد و به چشم مي‌آمد، غني ترين ميراث معنوي براي تاريخ به جا مي‌ماند. افسوس که بدين مهم، ‌بقدري که بايد، همت گماشته نمي‌شود. ((مقام معظم رهبري))
حماسه مظلوميت شهداي کربلاي هويزه، نمونه و مصداق بارزي از ايثار، مقاومت و شهادت عاشورائيان زمان است که بعنوان يک شاخص و الگو در تاريخ دفاع مقدس مورد تأسي همه نسل ها در کليه اعصار قرار خواهد گرفت.
اينک در سي امين سالگرد حماسه هويزه مظلوم، شهري که نام آن همواره يادآور شهداي دانشجو و در صدر آنها شهيد بزرگوار «سيدحسين علم الهدي» است، قرار داريم که بدون شک يکي از نقاط عطف تاريخ هشت ساله دفاع مقدس مي باشد.

اميد آن مي رود با بيان خاطرات ناگفته و آشکار شدن لايه هاي پنهان اين رويداد تلخ که محصول تفکر غلط و خائنانه بني صدر در طرد نيروهاي انقلابي و مردمي بوده و به شهادت جمعي از بهترين فرزندان اين ملت متشکل از برادران جهاد سازندگي، بسيج، سپاه، دانشجويان پيرو خط امام(ره) و عشاير غيور منطقه انجاميد، گرد فراموشي از چهره اين حماسه بي نظير زدوده شود و مردم عزيز کشورمان بيش از پيش با ابعاد مختلف آن آشنا شوند.
به مناسبت حضور تعدادي از رزمندگان شهيد استان خراسان (شهيدان محمد فاضل- حسن فتاحي- سيد مصطفي مختاري- مجيد مهدوي- مجيد کريمي و اعتذاري) در جمع آن شهداي سرافراز، مراسم گراميداشتي در سبزوار برگزار مي گردد.
مجمع پيشکسوتان جهاد و شهادت در جبهه سوسنگرد ضمن بزرگداشت اين روز بزرگ، از عموم مردم شريف که دل در گرو حفظ ارزش هاي دفاع مقدس و تکريم ياد و نام شهداء دارند، دعوت بعمل مي آورد که در اين مراسم معنوي حضور يابند. باشد که با شرکت خود در اين مراسم بخشي از دين خود را به آن عزيزان اداء نمائيم.
زمان : پنج شنبه 23/10/1389 - ساعت 30/17 تا ../21
مکان : شهرستان سبزوار- سالن ورزشي شهيد مشکاني
سخنران : سردار احمدي مقدم – فرمانده محترم نيروي انتظامي جمهوري اسلامي

مجمع پيشکسوتان جهاد و شهادت در جبهه سوسنگرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس