کد خبر 23800
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴

احمد ايراندوست که پس از سال‌ها فعاليت در خارج از کشور، زندگي در ايران را انتخاب کرده در مورد نحوه انتخابش به‌عنوان غول برره گفت: در زمان توليد سريال شب‌هاي برره از طريق آقاي حسن شکوهي و محسن چگيني به آقاي مديري معرفي شدم و ايشان هم اين نقش را با توجه به جثه‌ام به من دادند، اين اتفاق ورود من به سينماي ايران بود. من در هاليوود باديگارد شخصيت‌هايي مثل «جنيفر لوپز» و «نيکلاس کيج» بودم، بعدها باديگارد «ماريا کري» و «ويتني هيستون» خوانندگان آمريکايي شدم.

به گزارش مشرق به نقل از آفتاب، وي افزود: بعد از آن در سريال‌هاي ديگري حضور داشتم از جمله در چشم باد، ديدار، سريال مسافران و مختارنامه، همچنين در فيلم تلويزيوني جاسم به جبهه مي‌رود نقش افسر عراقي را داشتم.

 

ايراندوست در تشريح نقش خود در سريال مختارنامه خاطرنشان کرد: در اين سريال من نقش هارون نعل بند را دارم که جزو ياران مختار است و ماموريت کشتن عمر سعد را دارد، اما در جنگ با نيروهاي عمر به شهادت مي‌رسد.

وي که حدود ?? سال در امارات زندگي کرده و به‌عنوان باديگارد شيوخ عرب فعاليت داشته در بخش ديگري از اين مصاحبه گفت: در سريال سال‌هاي مشروطه بود که با آقاي شريفي‌نيا آشنا شدم و ايشان براي بازي در اخراجي‌ها مرا به آقاي ده نمکي معرفي کرد. من در اخراجي‌هاي ? نقش فرمانده نظاميان را داشتم که بدليل طولاني شدن فيلم نقش من و خانم مريلا زارعي حذف شد، با اين حال آقاي ده‌نمکي قول داد که در اخرجيهاي ? اين موضوع را جبران کند و در اين فيلم ايشان نقش فرمانده اردوگاه اسرا را به من دادند.

اين بازيگر عظيم‌الجثه ايراني اظهار داشت: در زمان سکونت در امارات براي يک شرکت باديگارد سرويس کار مي‌کردم که از اين طريق به هاليوود رفتم، حدود ?? سال نيز در آمريکا ساکن بوده و بعنوان باديگارد شخصيت‌هاي معروف فعاليت داشتم.

وي افزود: در هاليوود باديگارد شخصيت‌هايي مثل «جنيفر لوپز» و «نيکلاس کيج» بودم، بعدها باديگارد «ماريا کري» و «ويتني هيستون» خوانندگان آمريکايي شدم.

به‌گفته وي قراردادهاي حفاظت از شخصيت‌هاي معروف براي دوره‌هاي ? ساله بسته مي‌شده ولي محافظان به‌صورت ساعتي دستمزد مي‌گرفته‌اند.

ايراندوست با بيان اينکه سابقه فعاليت در سينماي باليوود را نيز دارد افزود: در فيلم «آن» (ANN) با شرکت جکي شوروف و آکشي کومار و نيز فيلم «دلدار» با شرکت آميتا باچان و آشواريا راي حضور داشتم.

وي در تشريح علت بازگشتش به ايران خاطرنشان کرد: پس از ازدواج با همسرم که خواهر دو شهيد است، به اين نتيجه رسيديم که زندگي در شرايط آنجا با روحيات و عقايدمان سازگار نيست، اين بود که تصميم گرفتيم به ايران بازگرديم.

ايراندوست تفاوت سينماي ايران و آمريکا را در امکانات پيشرفته و تفاوت در ميزان سرمايه‌گذاري‌ها و حرفه‌اي گري در اين دو سينما دانسته و تاکيد کرد: من با توجه به ويژگي فيزيکي‌ام بيشتر به نقش‌هاي اکشن و پليسي علاقه دارم و اميدوارم که بتوانم بازي در چنين نقش‌هايي را نيز تجربه کنم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس