کد خبر 234440
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری دایر کننده وب سایتی با محتویات غیراخلاقی و مبتذل در روز گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ کامبیز اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با جرائم علیه اخلاق و عفت عمومی، مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان کرمان، هنگام پایش فضای مجازی، وب سایتی را شناسایی کردند که در آن فردی اقدام به انتشار آهنگ و فیلم‌های مبتذل می‌کرد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس فتا با انجام تجسس‌های فنی در فضای مجازی، دائر کننده این وب سایت غیرقانونی را شناسایی و روز گذشته با هماهنگی مقام قضایی وی را در شهرستان زرند دستگیر کردند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر هر گونه عمل خلاف قانون شد اما پس از مواجه شدن با مستندات و شواهد پلیس، به جرم خود مبنی بر دائر کردن وب سایتی با محتویات مبتذل اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا کرمان تاکید کرد: مجرم دستگیر شده به دلیل علاقه به فضای مجازی اقدام به طراحی یک وب سایت سرگرمی می‌نماید اما پس از مدتی آهنگ‌های غیر مجاز و فیلم های مبتذل را نیز در وب سایت خود انتشار می‌دهد.

وی در پایان اعلام کرد: متهم به منظور پیگیری پرونده تحویل دستگاه قضایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    دلم خنک شد باید بلایی به سرش بیارن که عبرت دیگران بشه میدونید چقدر جوون رو به فساد و فحشا می کشوند ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس