کد خبر 23443
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۸

معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه بين‌المللي چابهار درخصوص تحصيل مشايي در اين دانشگاه توضيحات جالبي ارائه کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، برخي سايت‌هاي خبري چندي پيش با ارائه تصاويري از ثبت نام و مشخصات دانشجويي اسفنديار رحيم‌مشايي رئيس دفتر رئيس‌جمهور اعلام کردند که وي در دانشگاه بين‌المللي چابهار در مقطع کارشناسي ارشد رشته مديريت اجرايي (MBA) در حال تحصيل است و به زودي مدرک فارغ‌التحصيلي خود را از اين دانشگاه اخذ خواهد کرد. اين در حالي است که وي تا کنون حتي در يکي از کلاس‌هاي اين دانشگاه نيز حضور نيافته و در امتحانات نيز شرکت نکرده است.
بررسي‌هاي خبرنگار ما نيز نشان داد که فردي دقيقاً به نام "اسفنديار رحيم‌مشايي " با شماره دانشجويي 87122560 و با کد شناسايي 697 به عنوان دانشجوي ورودي سال 87 در دوره کارشناسي ارشد مديريت اجرايي (MBA) در حال تحصيل در اين دانشگاه است، اما همه‌ اين موارد مکرر از سوي رئيس دانشگاه مذکور تکذيب شد.

البته شادنوش، رئيس دانشگاه بين‌المللي چابهار به خبرنگار ما اعلام کرد که در همين زمينه با معاون آموزشي دانشگاه تماس گرفته و علت درج اسم مشايي را پرسيده است، اما هيچگاه خبري از نتيجه اين پرسش و پاسخ رئيس و معاون دانشگاه منتشر نشد، بلکه در عوض بخش اسامي دانشجويان اين دانشگاه که بدون هيچگونه کلمه عبوري در سايت دانشگاه در دسترس بود، رمزگذاري شد تا اسامي دانشجويان و احتمالاً يک دانشجوي "خاص " قابل دسترس عموم نباشد.

از همين روي به سراغ ايرج رادمهر معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه بين‌المللي چابهار رفتيم تا سوالاتي که در اين زمينه همچنان در اذهان باقي است را با وي مطرح کنيم. البته اين گفت‌وگو پس از چندين روز تماس‌هاي خبرنگار خبرگزاري فارس که همگي با پاسخ "آقاي دکتر در جلسه هستند! " مواجه مي‌شد، صورت گرفت.

آنچه در ذيل مي‌خوانيد، پرسش و پاسخ خبرنگار فارس با ايرج رادمهر معاون آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه بين‌المللي چابهار است:

* فارس: آقاي دکتر سلام! بالاخره تحصيل آقاي مشايي در دانشگاه بين‌المللي چابهار درست بود يا خير؟
- رادمهر: دير تماس گرفته‌ايد! آقاي شادنوش در مصاحبه با خبرگزاري‌ها در اين باره توضيح داده است!

* فارس: اتفاقا آقاي شادنوش با خود ما مصاحبه کرده بود. ولي توضيحات ايشان قانع کننده نبود و قرار بود از شما بپرسند که چرا نام آقاي مشايي در ليست دانشجويان شما وجود دارد.
- رادمهر: اين مسائل را رئيس دانشگاه مي‌دانند. در آموزش موردي به اين نام نداشتيم و اين را خود آقاي دکتر(شادنوش) در مصاحبه گفتند.

* فارس: چرا نام ايشان در ليست دانشجويان بود؟
- رادمهر: رياست دانشگاه در اين زمينه صحبت کردند. از زماني که بنده آمده‌ام، مشايي را نه ديده‌ام و نه مي‌شناسم؛ هيچ اطلاعي از ايشان و درسشان ندارم.

* فارس: آقاي دکتر چه جور مي‌شود کسي دانشجوي جايي نباشد ولي نام و شماره دانشجويي و ساير مشخصاتش در ليست دانشجويان دانشگاه درج شده باشد؟
- رادمهر: نميدانم سايت هک شده بود يا...! امروز ساختن فوتوشاپ و ... ساده است. تکنولوژي خوشبختانه(خنده) همه مطالب را مي‌شود به هر صورت...

* فارس: مي‌شود، ولي آيا اين مورد هم فوتوشاپ بوده است؟ بنده خودم اسم و مشخصات آقاي مشايي را در سايت شما مشاهده کردم.
- ببخشيد موبايلم زنگ زده من بايد بروم.

* فارس: پس معتقديد اين مشخصاتي که خود ما در سايت شما ديديم فوتوشاپ بوده است؟
- رادمهر: من چيزي نگفتم. کاري نداريد؟

* فارس: ولي من جوابم را نگرفتم. آخرش نفهميديم چطور دانشجوي شما نيست ولي اسم و مشخصاتش...
- رادمهر: ديگر صحبت‌ها شده است. رئيس دانشگاه همه چيز را گفتند! خدانگهدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس