کد خبر 234129
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹

الیور استون: قهرمان نمایی آمریکایی‌ها در این دو فیلم خسته‌کننده است.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق به نقل از فارس، «الیور استون» در مصاحبه اخیر خود که در سایت «بیگ هالیوود» منتشر شده است از دو فیلم موفق و برنده اسکار «گنجه‌درد» و «سی دقیقه پس از نیمه شب» به شدت انتقاد کرد و این دو فیلم را فیلم‌هایی غیرحرفه‌ای و فوق‌العاده خسته کننده خواند.

«استون» گفت: این دو فیلم به طرز مذبوحانه‌ای نیروهای آمریکایی را مثبت نشان داده است. این فیلم‌ها در واقع قهرمان‌پروری آمریکایی‌هاست.

وی افزود: در فیلم «گنجه‌ درد» که هیچ قضاوت اخلاقی وجود ندارد. این فیلم فوق‌العاده مرا خسته کرد چون آمریکایی‌های تصویر شده در این فیلم آمریکایی همواره بدون هیچ عیب و نقصی وظیفه‌اشان را انجام می‌دهند، آنها می‌تواند در هر جایی حضور داشته باشند، در تگزاس، در افغانستان و در عراق. آنها در رابطه با هر کاری که انجام می‌دهند بهترین‌اند... این در مورد «سی دقیقه پس از نیمه شب» نیز صدق می‌کند، شما می‌توانید در مورد این فیلم بگویید که آنها وظیفه‌ و کارشان را انجام داده‌اند، واقعا اینگونه فکر می‌کنید، من از شما می‌پرسم، این دیگر چه وظیفه‌ای است؟ شما با زندگی‌تان چه می‌کنید؟‌ شما به دیگر کشورها حمله می‌کنید. شما به مردم سرزمین‌های دیگر صدمه می‌زنید. آیا از این کارها احساس خوبی دارید؟

بنا براین گزارش، «سی‌دقیقه پس از نیمه شب» داستان عملیات موفق نیروهای آمریکایی در کشتن «اسامه بن لادن» است.

فیلم «گنجه درد» نیز به جزئیات زندگی کارشناسان آمریکایی می‌پردازد که کارشان خنثی کردن بمب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس