کد خبر 232506
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۷

برج میلاد این روزها منو ویژه افطار دارد. نان و پنیر و آش 15 هزار تومان، 25 گرم خاویار برای باز شدن اشتها 150 هزار تومان و.... این روزها که بسیاری از مردم به‌شدت درگیر مشکلات اقتصادی هستند جا دارد مسؤولان در شهرداری تهران همراه با مردم و رسانه‌ها با نهضت تحریم "افطاری اشرافی" همراه شوند.

مشرق - رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدتی است موضوع سبک زندگی اسلامی را در کانون توجهات فرهنگی نظام تعریف کرده‌اند و در دیدارهایی که با مردم و مسؤولان دارند نیز این موضوع را از مهم‌ترین موضوعات جامعه بیان می‌کنند که باید در تمام حوزه‌ها به آن توجه لازم صورت گیرد.

این در حالی است که برخی اماکن عمومی، همزمان در مسیری مخالف این رویکرد کلی در حال حرکتند و به جای ترویج مفاهیم بلندی مانند ساده‌زیستی، ساده‌خوری و ساده‌پوشی، به نقطه مقابل آن یعنی زیست اشرافی و غربی دامن می‌زنند.

برج میلاد این روزها منو ویژه افطار دارد. نان و پنیر و آش 15 هزار تومان، 25 گرم خاویار برای باز شدن اشتها 150 هزار تومان و.... این روزها که بسیاری از مردم به‌شدت درگیر مشکلات اقتصادی هستند جا دارد مسؤولان در شهرداری تهران همراه با مردم و رسانه‌ها با نهضت تحریم "افطاری اشرافی" همراه شوند.





نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 180
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    روحانی مچکریم ;
  • یک مایه دار ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    این مسیر خوبی نیست که میروی مشرق ..خوب اگر برویم خارج میگویید پولتان را بردید خارج کشور اگر هم داخل خرج کنیم میشویم فاسد و ...
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    این اسمهای عجیب غریب به ما نمیخوره. هرچی میکشیم از رفسنجانی و خاتمی و قالیبافه!
  • U Y ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    کاهو+گوجه+خیار+هویج=15000 کارد بخوره شکمتون هی!
  • سید ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    دارندگی و برازندگی و ملت با آلام و گرفتاری و روزه بی سحری و افطار با نان و چای شیرین و ....... بی خیال ... ملت هم خدائی دارد .
  • میترا ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    شهرداری نماد اشرافیته متاسفانه و خودشم البته دوست داره نماد این قشر باشه . چه انتظارا داری مششششششششششششششرق!
  • ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    با خودم عهد كرده ام كه براي هيچ مراسمي به برج ميلاد نروم و اين را يكي از بهترين حركتهاي زندگيم ميدانم. مگر آنكه به عنوان يكي از افرادي باشم كه در آن مكان پشت تريبوني بروم و انتقاد خود را به اين كارها بگويم. برج ميلادي كه دائم از صدا و سيما پخش مي شود تا به صورت يكي از نماد هاي (‌بي هويت!!) ايران قرار گيرد. اين برج تبديل شده به مكاني براي اشراف. مستضعف بي زبان اين منو غذا را بشنود از غصه دغ مي كند . يادم هست بستني 150 هزارتوماني را. در آن روز مساوي بود با مقرري سه خانواده تحت پوشش كميته امداد كه هيچ در آمد ديگري هم ندارند. لعنت بر تجمل گرايي. خوب به سفارش امام در مورد كوخ نشينان توجه مي شود خوب. چقدر دل رهبر عزيز را با اين كارها خون مي كنند خدا مداند.
  • لیلا ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    چون فک کردم این صفحه پربیننده اس خواستم یه خبر بهتون بدم: سایت تبیان دوره های ختم صلوات و قرآن (به صورت حزبی نه کل قرآن) هدیه به هر کدام از ائمه (ع ) رو برگزار کرده دوس داشتین برین ثبت نام کنین !
  • مرتضی ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    فکر میکنم این قیمتا رو زمین خیلی ارزونتر دربیاد؛از کجا مجوز این قیمتارو گرفتن؟
  • امید ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    لطفا همشو واسم بیارین....
  • ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    این است فرهنگ اشرافی
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    درد بيدردي علاجش آتش است
  • روح الله ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    ما ايراني ها عادت داريم از يه مسئله عادي براي خودمون دردسر درست كنيم. خب مگه كسي رو زور كردن كه بره اونجا افطاري بخوره؟؟ هركه ميره قطعا توانايي پرداخت اين هزينه رو هم داره. تا الانم كه شما اين مسئله رو رسانه اي كرديد هيچ كس اطلاعي از اين منو نداشت. ضمن اينكه قيمت منو با توجه به مكان رستوران زياد مبلغ غير متعارفي نيست. وقتي زولبيا باميه كيلويي هفت تومنه و اش رشته كنار امامزاده صالح كاسه اي ٣٥٠٠ تومن فكر نميكنم ١٥ هزار تومن ويژه افطار غير معقول باشه. هر چند به هيچ عنوان خودم اين منو رو قبول ندارم و با وجود استطاعت مالي پولمو براش خرج نميكنم. اما كار شما هم درست نيست
  • fred ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    inja to behtarin resturane 5 setare ham gheimatash az in meno paeentare age be $ azad hesabesham koni..........eftar harametan bad fred az montreal CANADA
  • ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    تیپ ادمایی که ازین غذاها می خورن مگه روزها می گیرن؟
  • ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    خوب نرن برج میلاد می خواید این همه راه تا نوک این برج برید بعد انتظار پیاده شدن نداشته باشید البته اینا نمی گم که قیمتای این منو زیاد نیست اما فکر کنید قیمت ها طوری باشه که همه مردم دلشون بخواد برن اون بالا غذا بخورند چی میشه؟
  • سینا ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    برج میلاد نماد لیبرالیسم در ایران
  • ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    قرار بود بساط اشرافی گرای را جمع کنیم.؟،!
  • لیلا ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    اینایی که اینقدر پول میدن بابت این غذاهای اشرافی واقعا روزه هم میگیرن !؟ برای رضای کی!؟ نمیشه این همه پولو خرج آدمای محتاج کرد خرج همونایی که فقط با آب و نون افطار میکنن !؟
  • ابوالفضل ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    تور و خدا از مغلطه دست بردار مشرق ...مثلا خاویار یه ماده بسیار مفیده و البته گران به دلیل کم یاب بودن!خب درسته همه پولشو ندارن ولی نمیشه به خاطر ساده زیستی رستوران سیب زمینی آب پز بدن دست مردم یا خاویار رو 1000 تومن بدن که!!منظور آیت الله خامنه ای اینست که اگر امروز مرغ پختید دیکه گوشت و ماهی و قرمه و....نپزید اسراف نکنید!!!! لطفا تایید کن خسته شدم از سانسورت مشررررررررق
  • عباس ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    به به! بستنی طلا رفت افطار چند صد هزار تومنی اومد. هورا! رستوران گردونم که دارن. ناهار چنده؟ چند وقت دیگه احتمالا جوراب می فروشن جفتی 100هزار تومن! برج میلاده دیگه بالاخره باید خرج یه چیزایی در بیاد. راستی کارهای فرهنگی که میگفتن همین بود یا بازم هست؟ بزن دست قشنگرو واسه شهرداری!
  • حسین ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    سالاد لطفن واسه من هویچ نداشته باشه. دوس ندارم
  • سیامک آزم ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    چرا یک مرد اسلامی و انقلابی نیست جلو این گرانقیمتی آشکار و اشرافیگری را بگیرد؟؟؟ مگر اینجا مملکت اسلامی نیست؟؟؟ چرا با همه چیز سیاسی برخورد میشود؟؟؟ و چرا چرا چرا؟؟؟؟چرا؟؟؟؟
  • mohammad ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    اين هم مثالى از منوى ٤٠ سال پيش که من شخصا خودم آنرا تجربه کرده ام آبگوشت بزباش ٣٠ ريال + نان سنگک و چاى آبگوشت معمولى ٢٥ ريال + نان سنگک و چاى چلوکباب کوبيده ٥٠ ريال جگر هر سيخ ٢ ريال نصف نان سنگک + يک کباب و سبزى ريحان ١٢ ريال
  • ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    احیانا اونجای حیوانات هم به لیست اضاف کنن فروش میره
  • ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    تازه داره پهن میشه داداش...
  • ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    من موندم قسطها رو چه جوری به قبضها الصاق کنم که حقوق خودم و همسرم تا وسط ماه برسه این وسط فریزر خونه داره خالی برام اجرا میکنه! منوشون اشکم رو درآورد!
  • ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    به تو چه ، آقازاده ها كه ميخورن
  • عاطی ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    بعد میگین قراره قیمتا بیاد پایین ....کو ؟؟؟ همه حرفا کشکه
  • ممیو ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    لنگ خاویارم سیم بیارین
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    کسی که از منو عکس گرفته از اهالی مشرق نیوز بوده !!!!!!؟ لطفا نشون بدید نظرو
  • احمدخواجوند ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    قراره دولت جديد بساط اشراف گري را جمع كند.
  • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    اول قرار بود عاشقان را بکشند بعدا قرار شد عاشقان را نکشند....
  • پيمان ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    اگه قيمتها به ريال هم بود ،بازم نمي تونستيم پامون اونجا بزاريم.......
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    چرا در تبلیغ تبعیض قایل میشید؟؟ ما هم پول میدیم
  • هادی شیرازی ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    آدم باید خیلی قساوت قلب داشته باشه بتونه اینجا چیزی بخوره !!! البته نیستم.
  • حسین ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    لمب چاپس ، اون وقت با گوشت گوساله ؟ مردم رو خر گیر آوردن
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    با خواندن این مطلب یاد بستنی طلا افتادم که چندی پیش از انتخابات، افراطیون از اون برای حمله به رقیب یک چماق ساخته بودند نتیجه اون کار این شده که امروز می بینیم، نتیجه این مطلب هم به زودی در 15 شهریور خواهیم دید، از قدیم گفتند آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود، حالا اینکه بعضی ها اگر از یک سوراخ چند بار گزیده می شوند باید در عقلشون یا... بگذریم العاقل یکفی بالاشاره این نیر بگذرد
  • احمد ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    جون میده برای افطاری معلما!
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    کسی که از منو عکس گرفته از اهالی مشرق نیوز بوده !!!!!!؟ لطفا نشون بدید نظرو
  • ناشناس ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    ازقديم گفتن پولدار كباب و بي پول دود كباب
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    اگر میدونید اشرافیه و گران خب نرید اونجا
  • مهدي ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    عزيزان، برج ميلاد قرار بود نماد باشد و از آنجا كه بناي آنرا تكنوكراتهاي كارگزاران سازندگي گذاشتند، طبيعي است كه نماد چه انديشه اي باشد. ولي نماد تهران نيست.
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    جمع کنید بابا یه عمر دارید از این حرفها میزنید اون کسی که زحمت کشیده و صاحب ثروت شده باید از مواهب دنیا استفاده کنه شما الان فکر میکنید یه افطاری ساده کمتر از 15000 تومن میشه ما عوض اینکه کاری کنیم که همه مردم ایران از این مواهب استفاده کنند داریم میگیم هیچ کس حق نداره استفاده کنه جالب اینجاست که سرمداران این طرز تفکر خودشون از بزرگترین مشتریهای اینجور جاها هستند میدونم این نظر منم مثل بقیه سانسور میشه
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده به خدا اگر داشتی هر روز اونجا ولو بودی
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    برجیها! فقط به سرعت بازگشت سرمایه فکر نکنید، زیرا فقط خدا است که برکت می دهد. ولی اگر رضای خدا و شادی مردم مستضعف را سر لوحه کارتان قرار دهید، همه دعایتان می کنند . در ضمن واحد پول ایران « ریال» است.
  • علی ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    من خودم در زمره کسانیم که با افطاری های اشرافی مخالفم و اصلا پول همچین افطاری رو هم ندارم . . . اما منظور بسیاری از دوستان رو متوجه نمیشم؟! ما نباید از همه انتظار داشته باشیم ابوذر وار زندگی کنند و به قرصی نان جوین اکتفا کنند فطعا ایده آل است که از این اشرافی گری ها پرهیز شود ولی در عین حال افرادی هستند که تمکن مالی به ایشان اجازه خوردن همچین افطاری را میدهد خوب بخورند من و شما را چه؟! ما مسئول امور خود هستیم و هنر کنیم گلیم خود را از این آب در بیاوریم که خداوند خود احکم الحاکمین است خدا برایشان آن حد روزی را مقدر کرده برای ما هم انقدر هر چه از دوست رسد نکوست
  • اکبرسادات ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    داداش روزه کیلویی چند دربرج میلاد
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    برج میلاد یا اُبلیسک یا اوبِلیسک (Obelisk)در ایران!!؟؟ قدرت نفوذ فراماسون در ایران با چهره مذهبی!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    تو طهران از اين رستوران ها زياده چرا گير داديد به برج ميلاد بعد هم بعضي ها سبك زندگي شون همين طوره اينجا نداشته باشه مي رن دوبي مي خورند
  • ناشناس ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    موافقم درشو بايد تخته كرد.......
  • ناشناس ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    حالا بيخيال فقط بگو ببينم مشرق اين برج ميلاد واسه كدوم آقا زاده هست كه هيچ كسم جلوشو نمي گيره يا نمي تونه بگيره.....؟!؟!؟!؟!!؟
  • محمد ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    رستوران آنجا برای کسانی است که می توانند هزینه هایش را پرداخت کنند همچنانکه در سطح شهر هم رستورانهایی با قیمتهای متفاوت وجود دارد و قرار نیست که همه جا به اندازه پول جیب من و شما غذا بدهند. انتظار دارید که رستوران برج میلاد هم با آنهمه هزینه، فلافل دو هزارتومانی و یا کباب و جگر به قیمت میدان شوش و راه آهن بدهد. کمی منطقی باشید و عوامفریبی نکنید.
  • رحیم ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    یاد سریال " ویلای من " افتادم . مهران مدیری هم انواع غذاها رو لیست میکرد و در آخر یه غذای معمولی رو به اسم غذای عجیب بهشون میداد
  • سعید ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    قیمتهایش نسبت به سایر رستورانهای سطح بالای شهر واقعا مناسب است. فکر کنم این کار شما بیشتر تبلیغ این رستوران بود. اینکه به بالای برج بروی و در آن منظره بی نظیر آش و زولبیا بامیه و پنیر و گردو و... بخوری آنهم فقط با 15 هزار تومان واقعا عالیه از خونه هم ارزونتر در می آد.
  • امیر ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    مشرق هم حالش خوب نیست ، خب اگر قیمه و قرمه بخواهیم ، همین ماه رمضونی توی مسجد محله هم پیدا میشه ، کسی که میره برج میلاد یا یه جای خاص و توریستی ، دنبال یه چیز خاص هم هست دیگه... من که خداوکیلی بجزء اون نون پنیرش تاحالا هیچ کدوم رو نخوردم ، یعنی وسعم نمیرسه که بخورم ولی خیلی دوست دارم بزرگ که شدم ان شاء الله اون خاویاری که صادر میشه به کشورهای دیگه و خودمون ازش محروم هستیم رو یه مزمزه کنم!!! مثل نفت میمونه لامصب ...!!! همش میره کشورهای دیگه و خودمون؟!! البته خوب کلا گرونه ، ربطی به برج زهرمار نداره. منتشر هم نکردی اشکال نداره ، فقط خود نویسنده بخونه برام کافیه
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    تا وقتی تفکرات شما باشه آمریکا ابر قدرت باقی می مونه!
  • شناس ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    ساده‌زیستی یعنی همین!؟این کا را در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی و مفاهیم بلندی مانند ساده‌زیستی، ساده‌خوری و عمل دستورات امام خامنه‌ای است!؟اصلا فرهنگ سازی یعنی همین!اما در مورد ساده‌پوشی؛اول بذار بپوشه بعد در مورد بقیش صحبت می کنیم!
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    جمع کنیم؟؟؟!!!! دادا تازه قراره شروع بشه و بازگشتی افتخارآمیز به دوران تکنوکرات ها و فاصله ی طبقاتی داشته باشیم
  • مهدی ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    آقا چرا اینجوری فکر میکنین منهم عمرا" نتونم یه افطار اونجا بخورم ولی جه ربطی داره؟اونیکه داره بره بخوره نوش جونش.منم از سر کوچه یک کیلو حلیم میخرم7هزار تومن با بچه هام میخوریم. اگه بخوایم اینجوری فکر کنیم همه باید پراید سوار شن چون مازاراتی گرونه آقا تو رو خدا منطقی فکر کنین.پس اونکه سرمایه داره(از راه حلال) چه جوری باید کیف پولش رو بکنه .باید ببره دبی و تایلند و جاهای دیگه خرج کنه؟
  • محمد ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    اشتباه نكن. اين است فرهنگ دزدي! آخه سوپ ميشه 10000 تومان؟!!
  • محمد ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    آخه يه ظرف سالاد فصل ميشه 15000 تومان؟! آب پرتقال 10000 تومان ميشه؟! مگه يه ديس كيك شكلاتي ميفروشن كه قيمت زدن 12000؟؟! دوستاني كه ميگن اقتصاد بايد آزاد و بدون نظارت باشه، كنترل قيمت‌ها چيز بديه و از اين جور اشعار طنز آميز! تحويل بگيرن و اينقدر از اقتصاد سرمايه داري دفاع نكنن.
  • مهدی ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    بابا مشرق تو هم این همه گیر نده! یه عده آنقدر پول دارند که نمیدونند باهاش چه کنند. بهتر تو برج میلاد ازشون بگیرند تا برند دوبی خرج کنند. حداقل پول تو کشور میمونه.
  • محمد ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    آقا محمد؛ اين منوي برج ميلاد معمولي نيست. با قيمت هاي مصوب خيلي فرق داره. شما بايد قيمت هاتو با نرخ بازار مقايسه كني.
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    تهران مشهد شیراز اصفهان کیش.......
  • محمد ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    آقاي ناشناس "العاقل یکفی بالاشاره" پس لطف كن با يك اشاره، متوجه شو كه شهرداري تهران اولاً نظارتي برمجموعه هاي زير دست نداره، ثانياً داره به فرهنگ تجمل‌گرايي دامن ميزنه، ثالثاً اين قيمتها دزدي است. قرار نيست هر بار مشرق و بقيه سايتها از اين رفتار شهرداري نقد بنويسن كه شما متوجه شي!
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    اين شد جواب؟! اگه همه اينكار رو كردند، باز هم ميگي نريد اونجا؟!
  • محمد ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    جداض فكر ميكني نظرت ارزش سانسور هم داره؟! فكر هم كردي شما؟! ما هم ميگيم همه مردم بايد دستشون به دهنشون برسه، منتهي با اين قيمتها، مردم فقيرتر ميشن و فقط صاحاب بنگاهه كه به آلاف و اولوف ميرسه. شمناً مگه رفاه به معناي بيحساب خرج كردنه؟! كجا افطاري ساده ميشه 15000 تومان؟! يك چايي با دو لقمه نون و پنير ميشه افطاري ساده و 2000 تومان.
  • لیلا ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    آخه این برجو بخش خصوصی که نساخته دولت ساخته پس باید به فکر عموم مردم باشه!
  • محمد ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    علي آقا؛ اگه الان رفت بودي برج ميلاد كه واسه همه مردم تهرانه و اين منو رو جلوي شما ميگذاشتن، بازم همين حرفو ميزدي؟! مرفهين بي درد به درك. اصلاً برن سالاد بخرن 2 ميليون. به من و شما چه كه بخواهيم پول پورشه خريدن آقايون رو بديم؟؟؟
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    خب برن دوبي بخورن
  • محمد ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    شما هم عوام فريبي نكن. بعضي رستوران‌ها منصفانه و اسلامي قيمت‌گذاري مي‌كنند، به خصوص در پايين و مركز شهر. بعضي هم پول خون باباشون رو ميگيرند مثل اين برج ميلاد نه. به اين نكته اشاره نكرده بودي!
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    مگه بالاي برج رفتن هزينه داره؟!
  • محمد ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    خاويار گرونه، سالد گوجه هم ميشه 15000 تومان؟! اسم دزدي رو حق نگذاريد.
  • سعيد ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    اشتباه مثبت دادم. هيمن شماها صبح تا شب از گراني فرياد وا اسفا سر ميدهيد، حالا چطور شده طرفدار گران فروشي شدي؟
  • لرستانی ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    این برج میلاد با این همه هزینه که برا ساختش شده خدائیش چه فایده ای برای کشور به خصوص مردم محروم داشته اگر هزینه ساخت اون صرف اشتغالزلیی در مناطق محروم می شد بهتر نبود ؟
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    به تو چه
  • لرستانی ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    این برج میلاد با این همه هزینه که برا ساختش شده خدائیش چه فایده ای برای کشور به خصوص مردم محروم داشته اگر هزینه ساخت اون صرف اشتغالزلیی در مناطق محروم می شد بهتر نبود ؟
  • ممد ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    ايول خوب جوابي دادي روزه گرفتن براي چي؟ شكم چراني بعد افطار يا دوري از هوا و حوس
  • لرستانی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    این برج میلاد با این همه هزینه که برا ساختش شده خدائیش چه فایده ای برای کشور به خصوص مردم محروم داشته اگر هزینه ساخت اون صرف اشتغالزلیی در مناطق محروم می شد بهتر نبود ؟
  • یه مایه دار دیگه ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    ما پولدارهای میلیاردر هم حق زندگی داریم دیگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟ غلام
  • مجتبی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    من یک بار زمون قدیم رفتم ساندویج بخورم؟ گفت فقط ساندویج تخم مرغ دارم من هم خیلی گرسنه گفتم بیار گفت البته نون فانتزی نداریم نون لواش داریم گفتم بیار گفت گوجه وخیار شور هم تمتم شده فقط کاهو است یک تخم مرغ پخته بدمزه خوردیم با قیمت گزاف نظارت نیست دیگه ادم هم بعضی موقع ها مجبوره
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    آقا محمد شما مثل اینکه در خونه احمدی احمدی نژاد زندگی میکنید
  • م م م ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    حقوق اون موقع 200 ریال ؟40سال پیشتون امروز یک میلیون کارشهرداری واین قیاس قبل از انقلاب را بشدت محکوم میکنم
  • م م م ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    محمد قبلی نیستی که ابگوشت 30 ریالی میخوردی از پرچمت میگم
  • م م م ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    اوبلیسک این شکلی نیست مثل برج ایفله یابهتر رمی جمرات جدید
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    یکی جلوی این آقا محمد بگیره ولش کنی میره برج میلاد از ریشه در میآره بعدش هرچی رستوران تو ایران هستشو با خاک یکسان میکنه آدمو یاد خراب کردن مجسمه بودا میاندازه
  • لرستانی ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    این برج میلاد با این همه هزینه که برا ساختش شده خدائیش چه فایده ای برای کشور به خصوص مردم محروم داشته اگر هزینه ساخت اون صرف اشتغالزلیی در مناطق محروم می شد بهتر نبود ؟
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    منم فقط اومدم آب بخورم و از سرویس بهداشتی استفاده کنم D:
  • لرستانی ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    این برج میلاد با این همه هزینه که برا ساختش شده خدائیش چه فایده ای برای کشور به خصوص مردم محروم داشته اگر هزینه ساخت اون صرف اشتغالزلیی در مناطق محروم می شد بهتر نبود ؟
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    برو بابا یا از قیمتها خبر نداری یا واقعا آره... بربری 500 تومن پنیر بسته ای 3500 تومن چای کیلوی 20000تومن خرما کیلویی 6000تومن اینا همه بساط افطارس ساده است با این حساب قیمت چندان بالا نیست
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    محمد جان یا از قیمتها خبر نداری یا واقعا آره... بربری 500 تومن پنیر بسته ای 3500 تومن چای کیلوی 20000تومن خرما کیلویی 6000تومن اینا همه بساط افطارس ساده است
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    روحاني مچكريم
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    این دولت جدید فکر کنم خودش نماد اشرافی گریه
  • 90 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    اقا فکر کردی این میلیاردرها پولشون از پارو بالا میره از ارث یا جیب باباشونه تا کوخ نشینی نباشه کاخ نشین نداریم به فرموده امام ره اگه درامد از راه حلاله که نوش جان واگه از حرامه مثقال ذره شر یره
  • 90 ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    تو ایران اسلامی ما از این کارای غیر اسلامی نباید بشه
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    همین شمای مهدی حلیم خور که از ذره ای گرونی وا اسفا میگی چطور طرفدار گرون فروشی شدی ؟؟ از امثال شما بعید نست که طرفدار سرما سالاری و بی بند و باری باشین
  • علی ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    شما تو افطار یک کیلو پنیر میخوری یا یه کیلو چای یا خرما رو کیلویی میخوری که قیمت زدی به کیلو بعدم می گی قیمت ها خیلیم بالا نیست!!! برادر من یا خواهر من دو تا دونه خرما نه نهایتا 5 تا دونه خرما برات می زاره تو یه ظرف 50 گرم پنیر 50 گرمم از همون چایی برای می زاره دم بگشه با 100 گرم سبزی و 50 گرم زولبیا بامیه میده 15 هزار تومن حالا حساب کن پرتغال فروشو . آخه شما که کاسب نیستی خبرم نداری چطوری ازت می دزدن بعد میای می گیه نه زیادم نیستا. آخه عزیز آدم نباید هالو باشه که یخورده به اون چیزی که می گی و می نویسی فکر کن. یه ظرف سالاد نهایت برات دو تا خیار خرد کرده باشن یه گوجه یک چهارم کاهو خیلیم بخوان بهت حال بدن نصف یه هویجو رنده کنن اگر تو برای این ظرف سالاد 15 هزار تومنو زیاد نمی دونی پس برو بخر نوشه جونت من باتخفیف میدم 12 تومن شما که ایندقر ساده ای که با یه اسم برج میلاد حاضری برای 100 گرم سالادش 15 هزار تومن بدی پس حقته که ازت بدزدن...
  • مهدی ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    التماس دعا !!!!
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    شما حتما برو دکتر یا خودتو ببند به نزدیکترین پنجره فولاد . هنوز روحانی که دولت رو تحویل نگرفته . شما مصداق بارز آیه " فی قلوبهم مرض" هستید
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    میزان درامدتان را در انسالها بگویید ممنون میشویم
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    این پولها اگه داخل کشور خرج بشه چیز بدی نیست کسی رو به زور نبردن اونجا باید هزینه برج وکار کنان دراد. به نظر شما خوب برن بدنش خارجیا منطقی باشید.از طرف یک ندار
  • هادی ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    با سلام برادر من،شما مثل ان که ایران زندکی نمیکنین یا این که تو محل شما مشرقیا همه چی ارزونه... اخه الان تو یه رستوران متوسط روبه بالای شمال تهران، یه وعده غذای ساده 70، 80 هزار تومنه، من خودم به شخصه یکبار رفتم رستوران گردان، 92 هزار تومن پول دادم، که نصف قیمت دوسال پیشه اونم با این همه تورم. 20 مدل غذای اصلی داشت+ سالاد بار و دسر بار و اردور بارش، کیفیتشم خوب بود، ما که راضی بودیمو ازشون ممنونیم. واقعا نمی ارزه؟؟؟
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    منم موافقم.
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    منم موافقم.
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    نه که تا حالا از شما بچه زرنگا ندزدیدن
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    همینی که هست تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    قیمت بستنیشون بیشتر از 150 هزارتومان بود .
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    غذای ساده ات 80،70 تومنه وای به حال غذاهای آنچنانیت !
  • سین ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    ابوالفضل آقا این نظامی رو که میبینی به دست پابرهنه ها و مستضعفین مالی ایجاد شده و الان سرپاست قرار نیست اگر خاویار ندن سیب زمینی آب پز بدن میشه با تدبیر و اندیشه نظام غذایی ایرانی رو توی رستوران عرضه کرد البته با قیمت گذاری ای که بشود اغلب مردم از آن استفاده کنن
  • ابی ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    بحث این نیست که چرا همچین منوهایی و همچین رستورانهایی وجود داره مشکل اینه که یکی هست که یه وعده غذاییش به اندازه تمام وعده های غذایی در طول یک ماه یه خانواده شرافتمند قیمت داره.... این ام القرای اسلام نیست
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    مساله رفتن یا نرفتن نیست مساله اینه که اون جا نماد شده و جنبه فرهنگی هم به خودش پیدا کرده و فرهنگ ایرانی-اسلامی با چنین اشرافیتی مخالفه در ضمن هر جا اشرافی بود اگر ما نریم و اعتراض نکنیم کل کشور رو اشرافیت میگیره
  • سینا ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    همه چای رو که یه دفعه نمیخوریم همه خرما رو هم همینجور پنیر هم از کوچیکاش میگیریم
  • ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    مهم فرهنگیه که داره جا میوفته یعنی کسی که فقط پول داره میتونه بره به یک بنای نماد شده و این یعنی ثروتمندان فقط حق استفاده از این جور جاها رو دارن این یعنی تبعیض فرهنگی که ناشی شده از تبعیض اقتصادی
  • نازي ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    منفيها برات بهتره تا سانسور
  • نازي ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    كيف پول ديگه چه صيغه اي هست؟ بخره، بخوره تا بتركه، حالا مازراتي واجبه
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    منم مخالفم
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    شما برو رستوران اردک ابی تو تجریش 30 مدل عذا داره 30 مدل سالاد بار و چند مدل سوپ تازه 10 مدلم دسر داره نهایتش نفری 50 تومن میشه سرت کلاه گذاشتن اخوی جیبت و بپا...
  • محمد ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    حقوق کارمندى آن زمان به طور متوسط ٧٠٠ تومان در ماه بوده٠ صرف نظر از ميلاد فکر کنم الان يک چلو کوبيده در تهران به طور متوسط ١٥٠٠٠ تومان باشد
  • ندا ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    ما که نداریم بخوریم نوش جانتان
  • کمالی ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    مردم مسلمان ایرا ن حقشان است که از بهترین مکانها ؛ بهترین غذا ها ؛ سرویس عالی بهرمند شوند با مقایسه رستورانهای تهرا ن ؛ حتی دیگر شهرها رستوران برج میلاد که نماد ملی و به دست مهندسین ازانی ساخته شده قیمت چندانی ندارد تازه شما در مرتفع ترین ؛ بزرگترین رستوران دنیا که بیشتر جنبه توریستی دارد به همراه خانواده در محیطی آرام ودلپذیر با پذیرای عالی غدا میل میکنی باید افتخار کرد به این برج و رستوران شیک؛ مجللش که آبروی ایران کهن و بزرگ است هر ایرانی باید به خود افتخار کند ؛ خوشحال باشد که از سراسر دنیا برای بازدید از رستوران برج آنجا می آیند و در طول حضورشان مرتب از فضای بسیار عالی رستورا فیلم و عکسبرداری میکنند .
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    ای بی سواد نمادملی ایران برج میلاده
  • علی یوسفی ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    این نمره های مثبت حتما" مال سرمایه داران و ثروتمندان و مظلوم کشهاست؟؟؟؟!!!
  • سیامک آزم ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    دم خروس 30000 تومان دم گربه 75420 تومان سم اسب 45210 تومان نعل خر بدون میخ 86423 تومان بقیه بعدا" مشخص می شود !!! کیه به کیه کلاسه دیگه سرمایه داران میاند دیگه؟؟؟؟
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    منم موافقم.
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    معلوم نیست ما انقلاب کردیم یا ..... که این شده حال و روزمان باور کنید از اول سال تا الآن یک کیلو گوشت قرمز نخوردم.
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    ناشناس جان شما هم برو دکتر چون زود از کوره درمیری!!!
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    ماشاالله به تو هادی شیرازی!!!
  • ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    حالا که اینطوریه: احمدی نژاد متشکریم. مثل اینکه هنوز دولت احمدی نژاده ها
  • ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    داداشی بستنی برج حدود 400 هزار تومن بود نه 150 تومن.
  • مجتبی ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    آش و حلیم و روحانی و پنجره فولاد رو ول کنید آخه زولبیا بامیه با روغن کنجد(آزاد)هم باشه با حلیم صادراتی و... پرسی 15000 تومن !!!!!! ما فلافل سمبویه رو 100تومن گرونتر بهمون میدن تا یه هفته وژدانمون ناراحته . اشرافی گری رو خوردن یه بسته چک پول هم روش!!
  • ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    جمع کردن بردن اون بالا پهن کردن
  • ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    ظاهرا که نیست
  • ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    العاقل یکفیه الاشاره
  • ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    باشه دیگه نمیرم مرسی
  • ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    شبهای قدر مراسم احیا هم داره؟
  • ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    what????????
  • مج مج ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    خب یه رستوران هم اینجوریه تازه اونم تو برج میلاد ... نداری ؟ نرو...اگه گرونه سزای گران فروش نخریدنه ... در جواب بعضی ها : به کسی ربطی نداره کی روزه میگیره و کی نمیگیره ... واقعا بغضیا شورش رو در آوردن از بس ایراد میگیرن ... انگار خودشون امامزاده ان ...
  • حامد ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    اگه منظورت همون بستنیه که روش پودر طلا بود فکر کنم حدود 500 هزار تومان بود.
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    شهرداری برای پول دراوردن هرکاری میکنه
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    انشاءالله درامدحاصله صرف محرومین میشه
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    كلمه آخر خط اولت منو كشت! از اين لحاظ كه مشمول سانسور نشده در عجبم!
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    ندارم، ميرم، به تو چه؟!
  • محمد ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    آره برگزار ميشه به اين نرخ: دستمال كاغذي براي پاك كردن اشك پرسي 45000 تومان اجاره ادعيه نقره كوب 120000 تومان اجاره ادعيه طلاكوب 200000 تومان هر قطره اشك هم بريزي، برات 2500 آب ميخوره!
  • هوشی ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    ما ابرانی ها عادت داریم زود زود چیزهای بزرگ و عادی نشون بدیم چیزی نشده اصلا تو این کشور چیز عجیب اتفاق نمی افته چون هرکسی هرکاری تو یک ((برند )) انجام بده یک عده عادی ساز همیسه پاش هستند دو روز دیگه مینویسند فروش دندون اسب ابی برای علاج بوی بد پای پدرزنتون فقط 5000000 تومان آی ببین چه طرفداری بکنند این ایرانی ها!!
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    از کجا میدونی برای آدمای محتاج خرج نمیکنن ؟
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    برا آدرس دادن خوبه . مثلاً از خونه ما برج میلاد معلومه !
  • ممد ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    فايده! اين يك برج مخابراتيه-و البته چند كاره نماد معماري ملي و ...
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    چندتا از نظرات شما رو خوندم. واقعا واژه جوجه روشن فکر برازنده حضرت عالیست!
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    افرین به علی ادمای ساده باید مالشون به غارت بره
  • 89 ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    اقای مایه دار اگه پولت از راه حلاله که نوش جونت و اگه از را حرامه مثقال ذره شر یره
  • 90 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    لرستانی از کی تا حالا نماد کشور اسلامی ایران یه برجه !!!!!!!!!!! اقا عقل هم خوب چیزیه ؟ نماد کشور اسلامی باید اماکن مذهبیش باشه نه یه برج که برای خوش گذرانی و .....
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    هوشي زدي تو خال!!
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    هرکسی که میره این غذاها رو می خوره با احمق به تمام معنا ست یا فوق العاده عقده ایی است .
  • احسان ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    بابا دلتون خوشه دارن عشق و حال میکنن،پورشه سوار میشن و....اونوقت بچه مثبتا و حلال خورها میان اینجا پیام میذارن،واقعا بدبختیم
  • دکترای اقتصاد ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    چه ربطی داره به توریسم ! مایه دار جان عزیزم پول باید به ازای خدمات یا تولید باشد و مطابق میزان خدمت باشد و گرنه به اقتصاد لطمه می زنه
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    بابا به تو چه مشرق ؟ هر کی داره میره میخره دیگه.اسمه برج میلاد بد در رفته. این همه جا اینجوری هست یکیشون برج میلاد.تو برج میلاد نخوره که نمیاد پولشه بده به تو امثاله گداصفت هایی مثله تو.بعد اینجا خرج کنه بهتره تا ببره خارج و نقدینگی رو از کشور خارج کنه.
  • عباس ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    داداش دمت گرم کلی خندیدیم بخصوص نعل خر بدون میخ خیلی باحال بود
  • عباس ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    آره که داره. قرآن ساعتی 60هزار تومان بره روسر میشه 100هزار! مهر و تسبیح ساعتی 50هزار!
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    منم مخالفم
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    مشرق چرا هر حرف دور از ادبی رو پخش میکنی!؟
  • رضا ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    واقعيتش با ديدن تيتر به خودم گفتم ميشه دست خانوادم رو بگيرم و برم اونجا تا اون بنده خداها هم عظمت كارهاي شهرداري رو ببينن اما با ديدن قيمتها سرم يه كمي (شما بخونيد خيلي زياد) گيج رفت. يه زماني مدير برج رو به خاطر پودر طلا عوض كردن حالا با مدير جديد بايد چه كار كنن تا مشكل برطرف بشه؟!
  • ژنرال ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    هر کس داره باید بخوره چرا نباید ادم از پولش استفاده کنه حتما باید بره دوبی
  • حسین ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    برادر مثل اینکه اصل قضیه رو نگرفتی...
  • حسين ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    بابا دمت گرم... حظ کردم از نظرت
  • حسين ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    اره رفیق ما هم همه ... . اصلا بعضیا اینقدر زحمت کشیدن که بنده خداها کمرشون نمیگیره تا برج میلاد برن.
  • حسين ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    ما موندیم تو این مملکت چه کاری به بقیه ربط داره.
  • حسين ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    مغالطه
  • حسين ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    خب غلطه
  • هانیه ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    خروس بی محل !
  • جواد ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    حالا واسم این سوال پیش اومده که ایا اشراف هم اهل روزه هستند یافقط مردم فقیر دارن روزه میگیرن؟
  • پارسی را پاس بداریم ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    منفی به خاطر تایپ لاتین!!!!! فارسی بلدی خو فارسی بنویس
  • امير احمد اكبري اسبق از تبريز ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    بعضي اگر به وجود مقدس حضرت امام زمان عج الله ايمان دارند وقت ظهورش چگونه ادعاي اسلام خواهند كرد؟ ادعاي شيعه بودن و منتظر بودنشون پيشكش
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    خبر خوبی بود لیلا بازم خبر بده
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    ناشناس بی ادب مشرق کار و وظیفش اطلاع رسانیه
  • هادی ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    انشااله کسانی که از این پول ها میخورند و کسانی که با آنان میتوانند مقابله کنند اما کاری نمیکنند نابود گردند.
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
    0 0
    اخلاق جامعه را هم فاسد می کند. انکه داره فخر میفروشه انکه نداره احساس حقارت میکنه.
  • فرشید ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۷
    0 0
    خیلی خوب جواب دادی ! دمت گرم !!
  • ارشيا ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
    0 0
    پول علف خرس نيست و علف هم مال خرس نيست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس