کد خبر 23246
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۹

پايگاه خبري جندالشيطان طي مطلبي براي خودکشي عليرضا پهلوي ابراز دلسوزي کرد.

به گزارش مشرق به نقل از زاهدان پرس، پايگاه خبري جندالشيطان که علاقه مندي خود را براي انتشار اخبار سايت هاي سلطنت طلب بارها نشان داده است اينبار براي خودکشي عليرضا پهلوي پسر محمدرضا شاه ابراز دلسوزي کرد.

اين پايگاه خبري طي مطلبي نوشت: "روزگار غريبي است. تا ديروز شاهزاده بودي و پدرت شاه! گاه ميپنداشتي که شايد روزي روزگاري شاه ايران شوي. چه کسي فکرش را هم ميکرد که پسر شاه ايران روزي در تنهايي و خاک غربت عطاي نفس را به بالا آمدنش ببخشد!"

اين پايگاه خبري در ادامه مطلبش نيز حکومت شاه بر ايران را بر جمهوري اسلامي ترجيح داده است و مدعي شده حکومت شاه به مردم کمتر ظلم مي کرد!

گفتني است: عليرضا پهلوي، سومين فرزند محمد رضا پهلوي و فرح ديبا ، شامگاه سه شنبه در خانه اش واقع در بوستون امريکا، خود کشي کرد.

سايت شخصي رضا پهلوي، با اعلام اين خبر، بدون ذکر جزئيات خودکشي عليرضا، نوشته است که وي سال ها گرفتار غم و اندوه و مشکلات بوده است.

در همين حال منابع نزديک به خاندان پهلوي که خواستند نامشان فاش نشود در اين باره به العربيه اعلام کردند که پس از حادثه غرق شدن معشوقه عليرضا پهلوي ، وي کمتر در ملأ عام ظاهر شد و بيشتر گوشه گير و بيمار بوده است.

اين منابع معشوقه عليرضا پهلوي را ليلا آزموده اعلام کردند و افزودند که وي سال گذشته به همراه عليرضا در يک سفر تفريحي دريايي غرق شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس