مصطفي محمد نجار جانشين فرمانده کل قوا در نيروي انتظامي در دومين روز از سفر خود به عمان از دانشکده پليس سلطان قابوس بازديد مي‌کند.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از فارس يحيي محمود زاده معاون برنامه ريزي توسعه منابع و امور اقتصادي وزير کشور که به عنوان رئيس هيئت کارشناسي اين وزارتخانه به عمان سفر کرده است،  4 ديدار با مقامات بلند پايه عمان را از جمله برنامه‌هاي مهم مصطفي محمد نجار وزير کشور جمهوري اسلامي ايران در سفر به عمان اعلام کرد.

وي همچنين افزود: ديدار با سلطان قابوس پادشاه عمان مهمترين ديدار وزير کشور در سفر به مسقط است.

رئيس هيئت کارشناسي وزارت کشور ديدار با سعود ابن ابراهيم بن سعود البوسعيدي وزير کشور عمان و سپهبد مالک ابن سليمان المعمير بازرس کل پليس گمرک که مسئول مستقيم مرزي نيز است و همچنين ديدار با سپهبد علي بن ماجد المعمير وزير دفتر کاخ سلطنتي که از مقامات رده اول کشور عمان است را از ديگر ديدارهاي نجار در سفر به عمان برشمرد.

محمد زاده يادآور شد: در اين سفر مصطفي محمد نجار جانشيني فرمانده کل قوا در نيروي انتظامي از دانشکده پليس سلطان قابوس نيز بازديد خواهد کرد.

وي خاطرنشان کرد: وزير کشور که به همراه 2 تن از استانداراني که مرز آبي مشترک با عمان دارند به اين کشور سفر مي‌کند با بازرگانان و ايرانيان مقيم عمان نيز ديدار و گفت و گو خواهد داشت.

به گفته معاون برنامه ريزي توسعه منابع و امور اقتصادي وزير کشور برگزاري نشست خبري با اصحاب رسانه‌اي که در کشور عمان حضور دارند پايان بخش برنامه هاي وزير کشور در سفر به عمان خواهد بود.

وزير کشور از روز يکشنبه 19 دي 89 در سفري 2 روز به مسقط مباحث امنيتي و اقتصادي 2 کشور دوست و همسايه جمهوري اسلامي ايران و عمان به منظور تحکيم و تعميق روابط فيمابين 2 کشور را پيگيري خواهد کرد.

در اين سفر 2 تن از معاونان وزير کشور استانداران استان‌هاي هرمزگان و سيستان و بلوچستان، سردار ذوالفقاري فرمانده مرزباني نيروي انتظامي و 2 تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مصطفي محمد نجار را همکاري خواهند کرد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس