کد خبر 231944
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰

تهیه کننده فیلم سینمایی "ایرباس" از حضور الیور استون،‌کارگردان آمریکایی هالیوود در ایران خبر داد.به گفته حیدری استون قرار است به جهانی شدن سینمای ایران کمک کند.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق - بهرام حیدری، تهیه کننده "ایرباس" در گفت‌وگو با  تسنیم، از حضور الیور استون در ایران خبر داد و گفت: با همکاری این کارگردان جهانی قرار است که که تلاش‌هایی در جهانی شدن سینمای ایران صورت بگیرد.
 
وی با بیان اینکه از چند روز گذشته پیش‌تولید فیلم سینمایی "ایرباس"هم آغاز شده است افزود: با هدف کمک به سینمای ایران در راه جهانی شدن آن  از الیور استون، کارگردان سینمای آمریکا دعوت کردیم تا ضمن بازدید از ایران  در این زمینه هم‌اندیشی‌هایی صورت بگیرد.
 
ویلیام الیور استون کارگردان ٬ نویسنده و تهیه کننده آمریکایی، به واسطه کارگردانی سری فیلمهایی که در مورد جنگ ویتنام ساخته شده بود به شهرت رسید و تا کنون دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار گردیده است.
 
حیدری اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده الیور استون در مهر ماه به ایران سفر خواهد کرد تادر این زمینه جلساتی را برگزار کنیم.
 
 فیلم «ایرباس» به کارگردانی پکستون وینترز و نادر طالب‌زاده و با سرمایه‌گذاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه می‌شود.
 
«ایرباس» که صحنه‌هایی از آن نیز در آمریکا فیلمبرداری می‌شود با نقش آفرینی بازیگران مطرح ایرانی و خارجی همچون (شان علی استون) و (ول کیمر) ساخته می‌شود. نویسندگی این فیلم به‌عهده اسکات فرانک و مینا معصومی است.
 
در این فیلم ماجراهای سقوط هواپیمای ایرانی در خلیج فارس به‌دست ناو آمریکایی به حوادث جنبش اخیر وال‌استریت در آمریکا پیوند زده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس